Uitstekend georganiseerd met top monteurs

We zijn prima geholpen. Ik heb al eerder een zeer positieve reactie gegeven op jullie website

Top! Strak geregeld!

Goed georganiseerd en mooi resultaat. Blij mee!

Top geregeld!

Strak schema, goede koffie met wat lekkers. Maar niet onbelangrijk, met minder deuken in de auto vertrokken na vakwerk van de schadehersteller.

Alles na afspraak

Een goede en neten service En goed verzorgt bedankt

Top evenement voor de klanten van Centraal Beheer

Deukjes zijn vakkundig verwijderd en etegelijkertijd ontvangst met koffie en iets lekkers. Klasse !!!!!!

Supergoed

Een erg goed initiatief van Centraal beheer. Ik had mijn auto net aangeschaft met 2 kleine deukjes en die zijn nu verdwenen, met dank aan de deze dag!!! Super.

Ik ben super blij met de reparatie.

Geweldig goed geregeld. Deukjes zeer professioneel verwijderd.

Deukjes zeer professioneel verwijderd. Vriendelijke mensen en koffie met koek terwijl je wacht!

Goed gesmeerd gezellig

Goede organisatie Gezellig Perfect uitgevoerd. Snel geregeld. Proficiat!!

Ben zeer goed geholpen en keurig uitleg gehad

Gied georganiseerd met echte vaklui

Was druk en gezzelig

Ik vind het heel positief van centraal beheer dat ze ook wat teruggeven. Los van het feit dat het een eerlijke en fijne verzekeringsmaatschapij is. Dank je wel centraal beheer , petje af.

Uitstekend georganiseerd met een uitstekend resultaat!!!

Alles was tot in de puntjes georganiseerd. Weinig wachttijd. Leuk entertainment om het wachten te verzachten. Appeltje bij binnenkomst en terwijl echte vakmensen je auto in orde maken is er een kopje koffie met wat erbij. Mijn 12 jaar oude Saab is weer als nieuw zonder kleine deukjes.

Erg goed geregeld

goed geregeld

Het was voor mij even schrikken toen ik zag hoeveel auto's er op het evenement af kwamen... Gelukkig liep alles heel vlot en was ik snel aan de beurt. Ik werd ontvangen met een appel, koffie en koek. De monteurs en de leidinggevende waren heel aardig en gaven uitleg over de aanpak. Al met al een leuke ervaring.

Vriendelijk ontvangst van alle medewerkers, goede verzorging tijdens het wachten en vakkundig personeel die de deukjes er uit haalden.

Perfect ge-organiseerd en zeer klantvriendelijk

zeer vriendelijk ontvangen, kreeg duidelijk uitleg van het proces van werkzaamheden. Daarbij ook nog een drankje en hapje, en na afloop een goodie bag. De reparatie zelf was ook interessant om te zien gebeuren. Zeer professioneel en snel!

Geweldig evenement. Geen plaatwerk, maar kunst!

Ik heb de dag als geweldig ervaren. Zeer goede organisatie en logistiek. Hartelijk ontvangst en de medewerker die de deukjes verwijderde was een vakman.

Lekker vlot en goed geregeld!

Ik had slechts 1 deukje, en deze is er prima uitgehaald. Alles verliep helemaal top, ik vond het leuk om het zo op deze manier mee te maken. Misschien mag ik nog een tip geven voor de volgende keer?! Het zou helemaal gaaf zijn als er ook nog kleine reparaties aan autoruiten konden plaats vinden tijdens het wachten.

Gezellig Vriendelijke mensen Goed geholpen Snel

Geweldige service. Super uitgebeukt!

Leuke dag gehad. Was de moeite zeker waard

Fantastische service!

Ik was er voor het eerst en keek mijn ogen uit. Alles was tip top verzorgd en de monteurs hebben absoluut mooi werk afgeleverd. Ik zag alleen maar blije gezichten. Fantastisch geregeld allemaal!

Geweldig super geregeld !

Petje af, ik wist niet wat ik kon verwachten. Eenmaal aangekomen verliep alles vlot. Van. Aankomst tot het parkeren in de wachtplek A15 was een minuut of 40. Daarna nog een kleine 50 minuten en ik was weer onderweg helemaal niet gek dus. Ook de innerlijke mens werd goed verzorgd met koffie en lekkers en er was live muziek. Toen er ook nog eens 4 i.p.v. 3 deukjes verdwenenen waren kon mijn dag niet meer stuk. Wat een tovenaars deze vakmensen !!

Leuk opgezet!

Vriendelijk, vrolijk en professioneel.

Op alle gebieden een uitstekende service!!!

Dit was de eerste keer voor ons. Maar het was een service die wij niet konden. Complimenten voor iedreen die eraan heeft mee gewerkt (zowel centraal beheer als het reparatie bedrijf)

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn