geweldig goed

geweldige service.

top

Top ochtend met een leuk ontvangst van een orkest en een lekker CB appeltje, een professionele uitdeuker een kop koffie met gebak leuke vrouwelijke en mannelijke hosts maken een ochtend als deze superwaard bedank CB

Wat super tof dit! Heel blij mee.

Het liep echt super smooth. Bedankt voor deze service. Jullie geven me een vertrouwd gevoel en een beetje trost dat er nog zulke bedrijven zijn.

Geweldig!!

Wat een ervaring en wat een goede organisatie! Mijn auto werd door een vakkundig specialist weer helemaal strak gemaakt. Hier word ik echt blij van !! En dat onder het genot van heerlijke koffie en een versnapering. Ik vind dit echt een geweldige service van Centraal Beheer! Vriendelijke groet, George Maas

prima resultaat en heel goed georganiseerd

Ik ben heel blij mer het resultaat en zie dus wat er allemaal kan. Het was heel goed georganiseerd, feestelijk en professioneel. Vriendelijke medewerkers, goede routing en ook nog traktaties. Met goed gevoel naar huis gereden. Blij dat ik bij CB ben verzekerd.

Top gedaan👍👍

Doorstroom was goed en mijn auto was al klaar voordat ik mijn cola met broodje op had. Dit was mijn eerste keer en ik ben vol lof👍👍

super

Topdag met Top Service

Goede actie vanuit de verzekering. Goeie service gehad en waren zo weer klaar. De auto ziet er weer top uit!

Gezellig

Zeer professioneel, leuk gebeurtenis . Bedankt en tot volgende keer, Mike met familie

Een super tevreden klant

Uitstekend georganiseerde evenement met aandacht voor mens en auto ! Bedankt Centraal Beheer en de mensen die er ter plekke een succes van hebben gemaakt.

Perfect georganiseerd evenement

Goed georganiseerde dag met een super klantbeleving en een (weer) strakke auto als eindresultaat.

Té aardig van CB

Erg leuk! Mooi versierde hal met live muziek, wat een feest. Snel en vakkundig geholpen. Een lekker broodje, een colaatje Max erbij top! Idee voor volgende keer? Voor de kleintjes misten we limonade siroop, alles was met prik. Heel blij met de opgeloste kleine deukjes! En de ballonnen ;) daar kon mooi mee gespeeld worden en gingen mee. Bedankt!

Top service! Zelfs het wachten werd een feestje.

Deukjes vakkundig weggewerkt door professionals die ondanks de drukte heel vriendelijk waren en zelfs de tijd vonden om uit te leggen wat ze deden. De sfeer was super en zelfs het wachten werd plezierig gemaakt door (gezonde) snack, live muziek en een praatje. Top!

Echt vakwerk en goed georganiseerd

Zie boven

TOP goed geregeld

Was gezellig snel geholpen en op tijd.Koffie was ook goed met koek

Super geregeld

Wat een leuke team! B19 was super gezellig door Yunus en collega. Marcel heeft alle deukjes netjes gerepareerd. Top gedaan mannen!

Uitermate tevreden over de opzet, doorlooptijd, service en uiteindelijk het resultaat. Top actie.

Super fijn en leuk

Goed georganiseerd. Goed geholpen en fijn dat het kleine deukje verholpen is.

Geweldige service en gezellige sfeer

Super!!

Fantastische ervaring

Geweldige ontvangst...en lekker appeltje...koffie met sauzijzenbroodje...goede uitleg over wat er ging gebeuren ..inspectie van de auto op ev. meerder plekjes. Gezellige muziek erbij en nog een goody bag bij wegrijden. Kortom een organisatie op trots op te zijn !!!

Super goed geregeld

Erg goed geregeld ondanks de drukte. Voordringers werden keurig tegengehouden en de koffie en taart was ook dik in orde.

Wat een mooie dag vol positieve mensen!

Van ontvangst tot de afhandeling van de deukjes ben ik een tevreden klant! Ondanks het feit dat het bijna 2 uur duurde vloog de tijd voorbij. Ik zeg; vooral doorgaan en complimenten voor de mensen (van Centraal Beheer) die aanwezig waren. En mijn complimenten in het bijzonder voor Bob Oosthoek. Wat een vakman en wat een goede gastheer. Hartelijke groet, Seref Koca

Een geoliede organisatie van louter vakmensen

Het was een genot om de kunstenaars aan het werk te zien. De kleine deukjes waren buiten mijn weten ontstaan en leverden toch ergernis. Nu zijn ze volledig weg. Dus CB een verdiende pluim!!

Een dag om blij van te worden

Geen wachttijden Geweldige ontvangst Heerlijke consumpties Uiterst vriendelijke vakmensen Tevreden autobezitter

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn