Super geregeld.

Prima en professioneel en vriendelijk geholpen.

Fantastisch. Veel beter dan naar een concert gaan.

Perfect werk geleverd, goed voer/drank aanwezig en handige cadeautjes op het eind. Zeker een aanrader. Alle vervelende deuken weg.

Plezierige en goede organisatie.

Goede en snelle afwikkeling. Plezierige medewerkers.

Ik vond deze dagen fantastisch georganiseerd, super snelle afhandeling, leuke sfeer, ervaren reparateurs, positieve benadering van het deukjes-probleem. Kortom, voor herhaling vatbaar, als ik tenminste onverhoopt nog een klein deukje oploop.

Geweldige aktie die heel veel navolging verdient

De ontvangst was top, weliswaar een lange rij wachtende auto’s maar het stroomde toch goed door. Als extra service nog een appel, koffie en wat erbij. Zeer klantvriendelijk personeel en vakkundige schade herstellers. Hoop dat ik volgend jaar weer een uitnodiging krijg, de criteria daarvoor zijn erg onduidelijk dus geen idee of dat lukt. Groet, Walter Jansen

Geweldige organisatie

Toen ik aan kwam rijden dacht ik Wat een fabriek zoveel auto's. Maar na 20 minuten in de slangenrij gewacht te hebben mocht ik mijn auto stallen. Ik had een beetje pech omdat de auto voor mij wat meer deukjes had maar rustig koffie met een kaasbroodje gegeten en rond gelopen. Genieten van de vakmanschap wat ervanaf spatte. En toen mijn auto. Na klein kwartiertje klaar. Geweldig Wat een ervaring.

Zeer goed uitstekend

Altijd goede service en zeer klant vriendelijk. Top

Vind het echt geweldig dat jullie zo'n geweldige aktie hebben

Het was echt heel erg goed georganiseerd hele aardige mensen en het zijn echt vakmensen niets meer van de deukjes te zien en onder het wachten werden we verast met een heerlijk broodje en een kop koffie of thee en niet te vergeten de Centraal Beheer appel ik kan niets anders zeggen dan top geregeld en bedankt

Een zeer klantvriendelijke actie is een heel gezellige ambiance

Perfect gerepareerd. De schadeherstel specialist heeft ook nog een kleine lakbeschadeging weggewerkt. Hulde aan deze man, David Joustra van Schade Net

Prima sevice en vakmanschap

Vriendelijk personeel

Geweldige service!

Snel, vriendelijk en vakkundig geholpen, lekkere versnaperingen en leuke muzikale omlijsting.

Top dag en goed georganiseerd met een verbluffend resultaat

Mooi dat er gewerkt is met een tijdslot. Snelle service en 1,2,3 van de deukjes af! Hulde

Het was gewoon een happening

Het was super niet enkel dat de druk als sneeuw voor de zon weg is maar het was gezellig en lekker druk. Ik vind het een mooie uitvinding van centraal beheer en bedankt

Top 3 deukjes er uit

Wel vreselijk druk Maar ik werd geholpen door een aardige kerel uit midden Limburg. Ik heb een prima recensie achter gelaten op zijn website. Volgende deukendag ben ik er graag weer bij.

Geweldige actie verzorgd door vakmannen

Wat een servicevanuit jullie kant en vreselijk aardige mensen die de deukjes repareerden...

Top geregeld!

In begin uiteraard achteraan sluiten, maar ging vrij snel, eenmaal aan de beurt heerlijk genoten van iets lekkers! Was goed geregeld, vrolijke en vriendelijke mensen en goede begeleiding.

Alles heel georganiseerd en professional uitgevoerd.

Super goed!!

Het was een feest!

De kleine-deukjes-dagen waren goed georganiseerd. Het was veel grootschaliger dan we verwacht hadden. We zouden er bijna op gaan hopen dat we binnenkort nog een paar parkeerdeukjes oplopen, zodat we naar de volgende kleine-deukjes-dagen kunnen gaan.

Leuk, gezellig en snel!

Topservice, dank!

Geweldig georganiseerd

Zeer goed en soepel georganiseerd. Top

Indrukwekkende Uitdeuk Dagen

Goed georganiseerd, snelle en vakkundige monteurs. Vriendelijke CB medewerkers. Gezellige bands👍

Perfecte organisatie en kwalitatief goed werk.

Strakke organisatie en strakke auto.

Super blij

Mooi groots opgezet, aardige mensen. Mijn deukjes die een grote ergenis waren zijn herstelt.

Goede organisatie

Hoewel vaak bij 2 rijen aanbod je het gevoel kunt hebben dat je in de verkeerde rij staat, was het hier helemaal niet het geval. Strakke organisatie met veel vriendelijke mensen die plezier uitstraalden. Chapeau

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn