Geweldig goed geregeld en gezellig

Het was goed geregeld, gezellig en goed gerepareerd

zo wordt een deuk toch nog leuk

Perfecte organisatie, succesvolle, professionele reparatie van mijn twee deukjes. Gemoedelijke, vriendelijke sfeer met dweilorkestjes en (gratis) catering. En niet te vergeten het appeltje...

Helemaal toppie!

1 deukje en 2 pitjes van deuren vrijwel helemaal weg! Ik ben super blij, normaal gesproken had ik hiervoor niet na een schade expert gegaan.

Super fijn dat jullie dit aanbieden !

Goed georganiseerd en goed verzorgd. Enige puntje van kritiek, alles is in het teken van het milieu (tasje, appel enz) alleen dan een beetje jammer van al die ballonnen. Staat er haaks op. Wellicht is een groene aankleding mogelijk (grote planten en enkele herbruikbare banners?

Geweldig leuke goed georganiseerde dag

Ik kwam aanrijden en door een vriendelijke man door gestuurd naar de ingang. Een lachende vrouw vertelde wat ik kon verwachten en gaf me een appel. Binnen gekomen kreeg ik een bon voor koffie en wat lekkers. Aan gekomen bij de kleine deukjes reparateur stond bij een koffie stand een trio te spelen. Tijdens mijn koffie met appelflap werd mijn auto vakkundig uitgedeukt en stond ik mee te deinen op gezellige muziek uit de zeventiger jaren. Ik heb me kosteloos vermaakt en dank Centraal Beheer daar hartelijk voor.

Het was in een woord fantasties!

Zie boven

goed georganiseerd

goede ervaring. Vanaf het aanrijden, ontvangst, reparatie tot het uitrijden goed verzorgt. zelfs aan de catering en de kinderen werd gedacht.

Zeer professioneel gedaan heel netjes

Geweldig !!! Wat super en wat goed georganiseerd

Alles was top Geweldige organisatie , van begin tot het eind Overal even aardig en enthousiast personeel En ook niet onbelangrijk ; Deukje is eruit 😂 En hoe , echt vakwerk 👍

geweldig georganiseerde en nuttig actie

Had een paar kleine deukjes dus aangemeld. Was wel een stukje rijden maar naar de locatie toe en in de locatie werd alles perfect aangegeven. Deukjes zijn binnen 20 minuten netjes verholpen. 14,00 uur kwam ik aan en 14.40 reed ik weer naar huis. Perfecte actie

Een bijzonder prettige ervaring

Met mijn verstandelijk beperkte stiefzoon die een fascinatie heeft voor auto's afgereisd naar Vijfhuizen. Geen idee wat ons te wachten stond. Een heel feestelijk onthaal en een perfecte begeleiding. Dit maakte het langer wachten meer dan goed. Zeer vriendelijke medewerkers en technisch bekwaam personeel. Klein portierdeukje is volledig weggewerkt. Kortom: TOP actie!

Lekker bakje koffie en twee deukjes verwijderd.

Indrukwekkende ervaring met fantastische mensen, groot uitgevoerd met excellente schadeherstel.

Op 11 okt bij de kleine Deukjesdag van Centraal Beheer in de Expohal van Vijfhuizen. Toen ik daar aankwam stonden rijen wachtende auto,s tot ze naar binnen mochten. Ik was op tijd van de afspraak en mocht al snel met de eerste 90 auto,s naar binnen. Door de verkeersregelaars werd mij een werkplek toe gewezen. Omdat ik last van mijn rug heb had ik een kerk klapstoel mee genomen en ging ik daar op zitten. Ik kreeg koffie en een saucijsjebroodje, wat kan een mens zich nog meer wensen. De medewerkers in de hal waren fantastisch en heel vriendelijk. Dit is een mooie ervaring en is mij dit nog nooit eerder overkomen. Toen ik een email ontving van Centraal Beheer over de Kleine Deukjes dagen kon ik mij nog niet meteen aanmelden, toen ik wel de tijd daarvoor had waren beide dagen al vol. Dat was dus al snel vol geboekt. Jammer dacht ik nog. Toen ik echter een paar dagen later keek waren er plots weer tijden vrij en meldde ik mij alsnog aan. Toch nog geluk kwam in mij op. Mijn nieuwe auto is net 3000 km oud en was het deukje ontstaan omdat ik geknield met mijn schouder tegen het voorspatbord viel en zat er meteen een grote deuk in. De grote deuk plofte gelukkig weer terug maar zag ik later dat er toch een klein deukje achter gebleven was. De schade hersteller die de deuk in mijn auto herstelde heeft het voortreffelijk gedaan en deed het in alle rust. Daar herken je de vakman aan en heb ik hem hartelijk bedankt voor zijn vakwerk met een aai over zijn bolletje. Hij glunderde, zo iemand verdiend een pluim maar ook Centraal Beheer die dit heeft georganiseerd. Dit eerste deukje in mijn nieuwe auto zat mij natuurlijk helemaal niet lekker, maar door Centraal Beheer is dit gelukkig nu opgelost. Natuurlijk heb ik met mijn telefoon een foto gemaakt van de medewerker die mijn deuk er uit heeft gehaald. De foto,s die ik heb gemaakt kunt u over beschikken.

Wat een geweldig initiatief en echt topwerk geleverd!

Heel erg groots aangepakt en ook erg leuk om dit een keer mee te maken! Bij aankomst werd ik direct geholpen en ik zat eigenlijk zo weer op weg terug richting huis.

heel goed ik geef een 10

Ik heb genoten van deze middag zeer vakkundig werk en de koffie was Lekker ,voor herhaling vatbaar

Geweldig !

Hartelijke ontvangst. Koffie + iets lekkers. Uitstekende organisatie. Snelle afhandeling. De reparateurs hadden er zin in. Wie weet, tot de volgende keer.

Fanstatisch

Wat een is mooi gezicht om te zien hoe geweldig alles gepland was. Een geoliede machine. En uiteraard erg blij met het resultaat

GEWELDIG!!!

Wat 'n ontvangst 😍 Op deze druilerige dag allemaal vriendelijke gezichten. Zooo blij dat mijn deukjes eruit zijn 😃 En dan nog koffie met wat lekkers Goed geregeld Centraal Beheer TOP

Geweldige ervaring

Bijzonder hoe het gebeurt.

chapeau perfekt georganiseerd

bovenstaande omschrijft perfekt mijn mening

strak georganiseerd, mooi aangekleed

Er was zelfs voor goede koffie gezorgd. Het was zo goed dat ik niet begrijp wat CB er mee opschiet.

Slimme reclame campagne

Super vriendelijk en bekwaam, vanaf het begin tot het eind.

Toppie

Ga zo door was top

Goed georganiseerd.

Super service.

Top georganiseerd, en geholpen door super vriendelijke VAK man.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn