In een woord: fantastisch!

Kees is the man! Hij heeft diverse deukjes er uit gehaald en deed echt zijn best. Daarnaast was het ook erg gezellig, goeie koffie, lekkere appelflap. We voelden ons heel erg welkom en vonden het leuk om weer een keer in levende lijve contact te hebben met de medewerkers.

Gezellige sfeer en goede service!

Briljante actie, vriendelijke mensen en ware kunstenaren die de deukjes herstelde.

Professioneel en leuke entourage

Professionele uitdeukers. Vriendelijke ontvangst en gezellige plekjes om iets te drinken.

Uitstekende service en organisatie

De grote toeloop verraste mij maar het proces was logistiek tiptop geregeld. Eén deukje noemde ik maar de expert zag nog een tweede. Voor beide was even wat overleg nodig met een collega (eerste deukje in de vouw, tweede achter de geluidsdemping onder de motorkap), maar ze konden alletwee bijna onzichtbaar gemaakt worden.

Top geregeld

Super gezellig en lekker koffie👍👍👍

Geweldig initiatief

Fijn twee deukjes minder :-)

Topdag, leuk gedaan!

Wat een leuke dag, super!

Uiterst tevreden

Zoals ik eerder al had vermeld, dat ik uiterst tevreden ben geweest met het evenement. Dan bedoel ik ook vooral het ontvangst, de gastvrijheid van alle medewerkers en de behulpzaamheid van de hulptroepen die mij geholpen hebben mooie eindresultaat.

keer op keer geen deukjes meer in goede groene sfeer dankzij centraal beheer

Klasse zoals de schademannen mij hebben geholpen, een top evenement goede service en ontvangst dankzij de medewerkers van Centraal Beheer.

erg goede organisatie en feestelijk onthaal, duidelijk zeggen wat er kan

goed geholpen, aanwijsborden : deukjesdag en uit

Voor het eerst geweest bij de kleine deukjes dagen echt super geregeld en wat een vakmensen. Konden wachten met koffie en wat lekkers erbij dit heb ik nog niet eerder ergens meegemaakt. Zit sinds mei bij centraal beheer en ik vind het helemaal top dat dit mogelijk gemaakt word. BEDANKT CENTRAAL BEHEER

Mega mega top geregeld

Super geregeld en ging super snel echt top dankjewel super team daar aan het werk

Vakwerk

Dezelfde middag gereageerd Fantastische goed georganiseerde activiteit.

Goed georganiseerd met vakbekwame mensen

Goed georganiseerde dag, geen (hele) lange wachtijden en de nodige afleiding om de tijd door te komen.

Goed georganiseerd

Ik heb het zeer positief ervaren. Ik was er met mijn dochter van 4 jaar langs gegaan en zelfs voor de kinderen is er aan gedacht kleurplaat en balloon. Zeker voor herhaling vatbaar.

Erg leuk en goed georganiseerd,maar liever had ik een flinke premie korting gezien. Met vriendelijke groeten M.Govers vd Kemp

2 van de 3 kleine deukjes minder. Wachten is een schoone zaak. Prima verzorgd verder

Prima georganiseerd door CB. Je krijgt respect voor de handenarbeid van de uitdeukers, Ik was er op tijd maar eerste half uur ging verloren aan mijn voorganger. Helaas 2 van 3 kleine deukjes verwijderd in ruim half uur. Als je beter kijkt, zie je meer deukjes... volgende keer weer ?

Uitstekend georganiseerd event

Prettige ontvangst met een kop koffie en een broodje. Deukjes in no time vakkundig hersteld.

Super, zeker voor herhaling vatbaar.

Service met een hoofdletter S

Geweldig.

Zeer goede service! Was. Mijn eerste en hopelijk ook de laatste keer.

Super bedankt!!

Wat een goede service heel erg bedankt!

Leuk en leerzaam

Moest alleen lang in de rij staan..

Geweldig aanbod en professionele afhandeling

Snelle en vlotte afhandeling onder het genot van koffie en versnapering. Goed georganiseerd.

Heel goed geregeld, fijne/aardige en bekwamen mensen. Voor herhaling vatbaar. 👍

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn