Erg goed georganiseerd

Erg goed georganiseerd

Geweldig initiatief!

Dit was mijn eerste keer, maar wat een happening! Het voelde aan als een soort feestje. De organisatie was super!! En top personeel! Ben erg blij met mijn uitgedeukte auto 😄

Perfect alles geregeld.

Vakkundig personeel en vriendelijke mensen die je plaats aanwezen. In een woord helemaal tevreden de deukjes zijn onzichtbaar weggewerkt.

Hele goede ervaring zeer tevreden !

De schade hersteller David Joustra verdient een dikke 10👍 De hele opzet ontvangst entertainment enz was top

Goede ontvangst met een flappie en een bakkie en tussentijds 3 deukjes weggewerkt.

Absoluut een aanrader! Grote klasse, fijne mensen, snelle service. Bedankt

Wow

Super goed geregeld allemaal. Ontvangst met een appeltje, koffie en wat lekkers erbij Met een kwartier 3 deukjes gerepareerd. En dit allemaal voor niets. Ik ben zeer aangenaam verrast door dit geheel. En super werk geleverd!

TOP!!!!

Super strak georganiseerd!!! De wegbewijzering, Daarna allervriendelijkst ontvangen en doorgestuurd naar de juiste plek. Bovendien is het deukje zeer vakkundig gerepareerd. Ben zeer verrast en blij met het resultaat. Fantastisch!!!! Dank jullie wel.

Fantastische actie

Fantastische actie en professioneel opgezet met vakmensen die perfect werk afleveren. 3 deukjes en echt niets meer van te zien.

Was een leuke actie

Duikjes van mijn auto zijn er uit gehaaldwaar van 2 niets meer te zien is 1 deuk is goed als weg Ik bedank centraalbeheer hier voor goede actie

Top....een geweldig initiatief

Ben echt blij met deze actie van Centraal Beheer!!

Soepele en snelle doorstroom, ondanks drukte. Vriendelijk personeel, goede service

Goed geregeld en geholpen

Heel goed geregeld en iedereen was super vriendelijk!

Prima locatie, gezellige sfeer en perfect uitgedeukt.

Goed bereikbare locatie. Wel even moeten wachten, veel belangstelling. Gezellige sfeer. koffie met een extraatje, prima. Naar mijn mening vakkundig uitgedeukt. Van deukjes is niets meer te zien. Hint: doe ook eens zoiets voor kleine beschadigingen in de voorruit.

Fantastisch 👍🏼

Goede organisatie en fijn dat een verzekeraar vraag en aanbod op een positieve manier bij elkaar brengt.

Nooit geweten dat een deukje in je auto zo leuk kan zijn!

Nooit geweten dat een deukje in je auto zo leuk kan zijn. Super georganiseerd! Dank je wel!

Prima geregeld. Mooi resultaat

geweldig

Alles was prima geregeld, de aangegeven route, de ontvangst, de reparatie. In een woord fantastisch.

Goed geholpen

Ik had een afspraak om 9 uur en er stond een keurig meneer die mij door verwees naar de loods. Daar werd ik ook verder geholpen door een ander meneer. Die heeft uiteindelijk mijn auto gemaakt. Er stonden warme dranken en hapjes klaar. Wat een service! En de deuk is keurig uitgedeukt.

Fantastisch!!

Leuk en prima resultaat

Ik wist niet wat mij als automobilist overkwam toen ik aankwam. Had dit nog nooit meegemaakt. Veel auto's en een hoop gezelligheid. Was echt een evenement van gemaakt. Alles prima geregeld ontvangst, bakkie koffie en wat de snabbelen.

Ik heb genoten van de entourage en verzorging.

Enorm leuk om mee te maken en te zien hoe de deukjes verwijderd worden, tevens kreeg ik advies om contact op te nemen betreft deze deukjes.

leuk om mee te maken

vakkundig uitgevoerde reparatie en een zeer prettige sfeer

heel goed geregeld

echt super

Klasse ervaring, vakkundige afhandeling en vriendelijke bejegening.

Goed geregeld. Mooie ervaring. Vriendelijk ontvangen. Ook voor de inwendige mens was goed gezorgd. Aanrader.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn