Helemaal top

Prima geregeld!!

Alles was prima geregeld, het leek wel de ‘dik voor-mekaar-show’.

Zie boven.

Perfect zeker aan te bevelen

Goed opgezet wachttijd kort en monteur met verstand van zaken. Lekkere koffie en appelflap en nog een appeltje voor de dorst.

Dankzij de meesterhersteller ziet mijn auto er weer top top uit. Een gemeen deukje heeft hij er geheel uit gekregen. Chapeau

Werkelijk fenomenale, vakkundige, en klantvriendelijke service!

Verrassend om als enkel een hypotheek afnemende klant van Centraal Beheer deze service aangeboden krijgend. Snel geholpen, vakkundig 3 deukjes verwijderd en onderwijl goed verzorgd met koffie en lekkernij.

Professioneel, gastvrij en heel gezellig!

Had ik niet verwacht, een super georganiseerd geheel, klantgericht, vakbekwame monteurs en vriendelijke verkeersregelaars. Ik had mijn hond Joep 🐶 bij me en ook die werd superenthousiast onthaald en even uitgelaten toen ik in de wachtrij stond. Deukjes zijn weg.

Super actie

Hartelijke ontvangst, vakmensen en auto ziet er weer goed uit

Vakkundig werk, gezellige ontvangst. Voor herhaling vatbaar

Top initiatief!!

Mooi initiatief van Centraal Beheer

Voor nop krijg je nog weinig vandaag. Wel op de kleine deukjesdagen. Had een paar smetjes op mijn auto, die vakkundig zijn verwijderd. De specialist zag meer deukjes dan ik, en pakte deze ook even mee. Fijn dat het zo kan!

helemaal top zowel organisatie,muziek, koffie en vakmensen.

deze mensen zijn ware kunstenaars.

grandioos georganiseerd

blij dat mijn ergernis over die 2 kleine deukjes nu verholpen is.

Bijzonder goed!

Prima werk afgeleverd, mooi om te zien het werk van de vakmannen.

Supergezellig en handig!!

Op het moment dat ik de e-mail ontving, kon ik niet indenken dat Centraal Beheer zo een feest ervan maakt! In de 1e instantie dacht ik, ach.. ik meld me niet aan. Ik zal wel te horen krijgen als ik eenmaal daar ben, dat mijn deukjes niet te verwijderen zijn. Nou de meneer heeft heel goed zn best gedaan met de moeilijkste deukjes! Er was koffie en appelflappen, saucijzenbroodjes etc. Erg leuk. Zelfs live muziek. Ik ging erna met een heel positief en vrolijk gevoel naar kantoor!! Enige persoonlijke puntje van kritiek. Ik heb 20 deukjes ongeveer. Ik had gebeld of er desnoods tegen betaling meteen meer deukjes behandeld konden worden. Als hier bijvoorbeeld een aparte rij of afspraak voor kan komen, dan was het helemaal perfect!! Bedankt!!

Een bijzonder mooie service voor probleempjes waar we allemaal wel eens last van hebben.

Uniek happening dat zeer goed georganiseerd was.

In èèn woord geweldig!

Zeer professioneel geholpen En een mooi eindresultaat.

Top. Snel en efficient. Nb met consumpties! Dank!

Fantastisch geholpen en een zeer snelle afwikkeling.

Ontvangst geweldig en snel geholpen. Zeer goed verzorgd tijdens het wachten.

Prima organisatie

Goede organisatie, vakmensen, snel

Geweldig, alles was perfect geregeld!!

Geweldig, alles was super goed georganiseerd.

Heel goed geregeld

Goed geregeld. Aardige mensen. Heel mooi resultaat

Goed,gezellig, en deukjes prefect uitgedeukt

Goed georganiseerd . Deukjes mooi gerepareerd . Heel tevreden

geweldig goed georganiseerd en vervolgens vakwerk geleverd.

Mijn drie kleine parkeerdeukjes zijn perfect en onzichtbaar hersteld. Vermoedelijk heeft dat ook invloed op de inruilwaarde straks. Een goed bestede ochtend, hooguit een uurtje tijd, inclusief wachten in de file en daarbij een kop koffie en een broodje. Perfecte service en zeker voor herhaling vatbaar!

Alles klopte. Geweldig georganiseerd!

Het was voor mij de eerste keer. Wow wat een auto’s en niet alleen ging de aandacht naar de auto toe maar ook naar de bestuurder. Ik kreeg er een blij gevoel van. Nog beter dan dat je naar een garage zou gaan om uit te laten deuken. Vriendelijkheid ten top. En vandaag te dag is dat meer uitzondering dan regel. Met een echt bakje koffie en een verse appelvlap onder het genot van een live muziek is wachten geen straf. De man die mij hielp was aardig en zeer bekwaam. En met een goody bag van OHRA reed ik weer huiswaarts. Dank jullie wel voor deze dag Wim Slui

Kleine deukjes dagen was een success

Naar de kleine deukjes dagen geweest en (gratis) 3 kleine deukjes laten repareren. Leuke sfeer. Koffie met wat lekkers (gratis) aanwezig en personeel dat je graag uitlegt en laat zien hoe de deukjes gerepareerd worden. Aanrader!

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn