Ik werd enorm gastvrij ontvangen en de monteurs waren heel bekwaam en met een kwartier hadden ze mijn deukjes weggewerkt. Ik ging als een blij man weer naar huis. Ik hoop dat jullie dit nog eens organiseren. Bedankt.

Wederom goed geregeld en super service !

Was voor ons de 3e keer en wederom zijn er kleine deukjes verdwenen. Super! We zijn er heel blij mee. De organisatie was ook weer top !

Top activiteit van centraal beheer

Professioneel georganiseerd, snel aan de beurt, en heel vriendelijk ontvangen en begeleid. Mag van mij vaker gebeuren. Top

geweldig gezellig hartelijk ontvangst en goede tips en goede service

Mijn ervaring is zeer positief leuke gesprekken gehad met de medewerkers en andere deelnemers van deze dag. Hierbij een bredere kijk gekregen van Centraal Beheer, en zo ontdekt dat je waar voor je geld krijgt. Ik heb geen enkel. Negatief iets gehoord over Centraal beheer. Een ieder die ik spreekte was zeer positief over de maatschappij. Jammer was dat het zonnetje er niet door heen kon komen, maar De mooie dames maakt dat weer goed. Het was een geslaagde actie naar mijn beleving en zou voor herhaling vatbaar zijn. Hier bedankt en misschien tot een volgede keer. Vriendelijk groetend P.R de Rooij

uitstekende service!!

goed geregeld !

Geweldige

Geweldige service, met een heel mooi resultaat. Ik had niet verwacht dat de deukje die ik had zo mooi zou worden opgelost

Heel leuk!

Het was een hele leuke ervaring. Mooi om te zien hoe een deukje er zo uitgehaald wordt! De man die mij hielp was ook zeer behulpzaam en vriendelijk in de omgang. Het enige was de wachttijd, het eerst in een file staan van een half uur verraste mij een beetje. Uiteindelijk ging het wel snel maar ik was ruim een kwartier later klaar ook al was ik wel op tijd gearriveerd. De muziekband, de appel en koffie verzachte dit allemaal wel! En, uiteindelijk ook nog een goodibag gekregen, haha. Chapeau voor alle medewerkers daar die het allemaal naar onze zin hebben geprobeerd te maken, het is hun enigszins gelukt!

Echt goed dat jullie dit doen voor de klant!

Dit was een positieve ervaring met ook zeker dank aan de zeer professionele schadehersteller dien mijn auto heeft behandeld. Hulde!

Vriendelijke, aardige mensen. Bedankt voor de service. Ik kom woorden te kort om bedanken.

Professionele mensen

Dat ze de tijd nemen voor je en vakmensen bezig zijn daar

Helemaal super!

Prettige ontvangst, fijne mensen, lekkere gratis koffie en gebak, plus een appel. Maar belangrijker nog, mn kleine deukje in het spatbord is verdwenen, onzichtbaar. Zonder spuiten. Anno 2019 zo'n service, kom daar nog eens om. Heel bijzonder ... super dus!

Perfect georganiseerd en heel resultaat

Ik vond het heel goed georganiseerd,de koffie en gebak waren lekker en onder leiding van vakbekwame monteurs zijn mijn deukjes er perfect uit gehaald. Proficiat Centraal Beheer en bedankt.

Grandioos initiatief !

Ik schrok bij aankomst van het aantal auto's ind rij. Tot mijn vebazing en vreugde verliep alles snel en perfekt verzorgd. Vaker doen.........???

Ontzettend verzorgd en heel erg blij dat mijn deukjes weer verwijderd zijn.

Het kon niet beter!!!

Wij zijn uitstekend geholpen, en iedereen was ontzettend vriendelijk. Een echte verassing, Bedankt, bedankt... Vriendelijke groeten aan iedereen die hier aan geholpen geeft.

Geweldige vakmensen

Was zeer goed georganiseerd. Goed en professioneel geholpen. Een paar deukjes eruit gehaald. Was super.

Goed geregeld, ondanks drukte. Echt mooi initiatief.

Goed geregeld! Aardige mensen! Vakmensen!

Geweldige aktie

Was een goed georganiseerde actie. En gezellig ook. En het belangrijkste: de 3 deukjes zijn verwijderd waarna de auto weer helemaal strak was.Top! Bedankt.

Geweldige aktie

Van begin tot eind goed verzorgd

het was in 1 woord helemaal top

alles ging op tijd vakkundig geholpen en uitgevoerd

Dit was weer super

Zeer netjes geholpen door de hersteller en centraal beheer medewerkers

zeer positief

goed resultaat en geweldig fijn event. Top!

Van A tot Z perfect geregeld met 100% resultaat

Van te voren kon ik me geen goede voorstelling maken hoe het georganiseerd zou worden. Eenmaal aanwezig vond ik het naar echt ALLE kanten perfect geregeld. Proficiat ! ........ en mijn deukjes helemaal weg.😀

Verliep snel en soepel!

Erg tevreden, vooral over korte wachttijd door vele medewerkers. Werk ook heel goed uitgevoerd. Fijn!

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn