Alleen maar lof, zowel de presentatie als het vakkundig personeel. Heel blij mee. Super bedankt

Goed georganiseerd, gezellig én twee kleine deukjes vakkundig uit mijn deur gehaald door een alleraardigste meneer.

Top georganiseerd.

Ik zag er een beetje tegenop om te gaan omdat het wel druk en chaotisch zou zijn. Druk was het maar wat was alles geweldig georganiseerd. Complimenten voor de organisatie !

Super initiatief

Erg vriendelijke mensen en goed georganiseerd. Het herstel is goed gelukt en zijn er dus erg blij mee. Bedankt!!!

Perfect georganiseerd, vriendelijke mensen. Ondanks het grote aantal auto’s was de wachttijd kort. Deskundige reparateurs. Koffie en gebak tijdens het wachten. Wanneer je een autoverzekering zoekt, dan is de trend om naar de goedkoopste te kiezen. Maar, dit is toch ook een reden, er is bij geen auto zonder een deukje. En wat is het dan heerlijk om dit gratis gerepareerd wordt. Geweldig!

Prima initiatief en vakkundig en goed afgewerkt

Het geheel was goed georganiseerd en verliep soepel ondanks de grote drukte. Prima initiatief en voor herhaling vatbaar. Ook de verzorging en het opleuken door een bandje was goed geregeld. Er is wel een punt voor verbetering vatbaar dat is de ventilatie in de hal die stond vol met uitlaatgassen, wat niet gezond is voor de medewerkers, die er de hele dag in moeten staan.

super !

Supergoed geregeld en uiterst vriendelijke mensen die enorm hun best hebben gedaan!!! Keken echt goed naar alle deukjes waren eerlijk echt top !

Een super fijne dag!

Het was super. De dag was super goed verzorgt, de deukjes werden er uitgehaald. En er was ook nog entertainment. Dit is echt een aanrader!

Goed georganiseerd evenement, gezellig en deukjes werden zeer vakkundig en netjes weggewerkt.

Heel positief. Ondanks drukte heb ik niet lang hoeven wachten. De koffie met wat lekkers en de muzikanten maakten het gezellig. De medewerkers waren vriendelijk en mijn auto werd vakkundig behandeld. Ik vond het top!

Top vakwer, top koffie, gewoon top

Het was aardig druk, maar wachten duurde niet lang. De uitdeuker was supper vriendelijk en wist zelfs een deuk te vinden die ik niet had gezien. De auto is weer helemaal netjes nadat iemand geen briefje had achtergelaten. Supper mooie verassing van Centraal beheer!

Super geregld, hapje en een drankje, deukjes weg, helemaal top

Superorganisatie!

Klantvriendelijk, effectief en... vermakelijk ;)

Geweldig georganiseerd

Beste, Zeer goede ervaring. Het was gezellig en de schade monteur was erg goed. 2 deukjes weggehaald.

Goede service van uitdeukers en CB team en genoten van de muziek

Ik werd goed ontvangen met koffie en saucijzenbroodje. Heb heerlijk genoten van de live muziek en gezellig gekletst met andere wachtenden. Mooi om te zien hoe de deukjes eruit gehaald werden. Dank voor de tas met inhoud. Ik houd me aanbevolen voor de volgende keer.

Mijn ervaring in 1 woord “TOP”

Altijd erg klantvriendelijk en met verstand van zaken als je belt.

Uitstekende service, vorige keer was er ook iemand die ‘sterren’ uit je voorraam kon halen, die was er deze keer niet. Jammer, want die kon ik nu wel gebruiken.

Tijd afgesproken en dan toch nog lang wachten.

Ondanks het lange wachten ben ik toch nog wel aardig goed geholpen. Wel heb ik ontdekt dat het deukje bij het links achter spatbord nog niet helemaal weg is.

Dit zouden alle verzekeraars moeten doen!!!

Geweldig dat ik gratis van enkele nare deukjes af ben. Snel en vakkundig.

Een geweldige ervaring.

Een geweldige ervaring.

Prima geregeld ondanks de drukte, wachten op de volgende deuk.

Goed uitgedeukt.

vlot vriendelijk voordelig

ondanks een wachttijd blij met de positieve benadering door CB, de uitdeukers en de horeca. helaas mijn deukje niet geheel corrigeerbaar, maar daar kan ik mee leven. wel een paar krasjes weggepoetst. goed voor imago van cb, de inruilwaarde van de auto en de klanttevredenheid. HULDE!

Gigantisch ook alles tot in de puntjes als een militaire operatie geregeld. Chappeau.ire

Zie boven

Een feest

Heel goed georganiseerd. Het was alsof je een feestzaal binnenkwam. Bands die speelden. Koffie/thee/broodjes werden uitgeserveerd en iedereen was blij. Ook hulde aan de vakmensen die met enorm veel kunde en het juiste gereedschap iedere autoliefhebber verloste van dat ene irritante deukje.

Top georganiseerd

Goede aanwijzingen om er te komen. De digitale aanmelding gaat zover dat dit ook op de reparatie lokatie doorgevoerd is, zeer prettig. De ontvangst en afhandeling was zeer professioneel. Dat niet alles gedaan kon worden werd helder uitgelegd, jammer maar begrijpelijk.

Goede service , top georganiseerd, vakbekwame mensen, snel en accuraat.

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn