Zeer goed georganiseerd.

Top Top.

Geweldig goed opgelost en uitstekend georganiseerd

Alles goed verzorgd deukje weg en koffie met een broodje toe voor herhaling vatbaar

Uitstekend initiatief van Centraal Beheer.

Professionaliteit en klantvriendelijkheid staan hoog in het vaandel. Niets dan lof over mijn ervaring met de deukjes dat.

Prima geholpen, Top..Deukjes weg...

leuke happening

Leuke happening, alleen jammer dat mijn hele kleine deukje er niet geheel uitgehaald mocht worden, de auto stylist mocht namelijk niet van Centraal Beheer de achterbekleding van de achterklep eraf halen om het kleine deukje helemaal te laten verdwijnen

Geweldige service en top georganiseerd

Je krijgt goed advies en hulp. De dag is perfect van a tot z georganiseerd waarbij je van alle gemakken tijdens het wachten wordt voorzien.

super leuke actie

3 putjes verdwenen als sneeuw voor de zon onder het genot van een kop koffie en een heerlijk broodje! We werden ontvangen met een groene zure appel (had liever een zoete gehad, maar die zijn niet zo mooi centraal beheer groen) de rij was best lang, maar het ging ook best vlug! was voor mij de eerste keer. Mocht ik volgend jaar weer een putje in mn auto hebben... kom ik zeker weer

Geweldig georganiseerd, prettige sfeer en vriendelijke mensen van Centraal Beheer en de uitdeukmensen. Bedankt Centraal Beheer!

Geweldig.... een heuse happening en enorm goed geholpen

Ontzettend goed geholpen.

Voor herhaling vatbaar

Perfect!

Wat een vaklui,stond perplex @

Zie mijn bijdrage op de site!!

Zie mijn bijdrage op de site nav de kaart die ik meekreeg.

Als we in het bejaardenhuis wonen, praten we er nog over

Goed georganiseerd, snel weer weg, met een dak ziet als een biljartbal Goed intiatief, spaart zeker veel geld en wachttijden in andere situaties

Super geregeld allemaal

Ondanks dat ik twee uur te laat was toch nog binnen drie kwartier geholpen. Drie deukjes laten verwijderen. Wat een vakmensen zijn dat. Wachtruimte met koffie en een broodje. Super georganiseerd Centraal Beheer mijn complimenten.

Uitstekend verzorgd en vriendelijk geholpen

Prima route aangegeven . Zeker geen lange wachttijden... Gezellige live muziek en uitstekende en vriendelijke uitdeukers.

leuk

Goed geholpen, volgend jaar weer (tenminste als ik een deukje heb)

In 1 woord fantastisch , buitengewoon vriendelijk ontvangen na de parkeerplek in de hal. De behandelende specialist heeft in no-time alle deukjes welke hijzelf had gespot weggewerkt. Onbetaalbaar.!

a big THANK YOU !

Impacts on my car have disappeared. The organization was outstanding !

Echt TOP!!!

Een zeer goed initiatief... De sfeer is goed en de heren dames zijn zo deskundig!

Heel leuk en professioneel opgezet.

Zeer goed ontvangen en geholpen. Vakkundig, gezellig en zeker aan te raden.

Goede bereikbaarheid en logistiek goed geregeld. Deukjes geheel weggewerkt

Zie hierboven

Top geregeld!

Het leek wel een feestje, keurig verzorgd met een hapje en ‘drankje’ muziek erbij. En het deukje ging er ook nog keurig uit!

gezellig en nuttig

zeer nuttig en goed geregeld

Het was gigantisch en keurig verzorgd

Vond het leuk dat dit voor de cliënten georganiseerd is

Ik kwam aan en schrok van de massale opkomst... dacht dat dit erg lang ging duren... maar dat viel dus reuze mee... was goed geregeld

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn