Goede service, ben blij met het resultaat

Ik schrok van de aantal auto's wat er stond maar we werden goed verzorgd en het was met wachten waard

Goed georganiseerd, leuk aangekleed en een mooi eindresultaat.

Wat een organisatie, service en leuk actie

Een warm welkom, alles goed geregeld, goede service en natuurlijk super fijn dat de deukjes weg zijn!

Goeie actie maar achteraf teleurstellend

Mooie actie, leuk opgezet en uitgevoerd. De uitdeuker heeft twee deukjes zeer goed verwijderd, maar helaas bij het verwijderen van een derde deuk lakschade aangebracht aan mijn dak en het deukje niet goed verwijderd. Dit zag ik helaas later pas in het zonlicht (witte auto, soms moeilijk te zien..). Dus fijne actie zo, goed dat het gedaan wordt maar het voelde iets te gehaast en daardoor kwalitatief niet wat ik verwacht had.

Geachte, Ik ging er van uit dat ik niet de enige zou zijn met een klein deukje. Ik was oprecht verbaasd dat half nederland was uitgenodigd om z'n auto uit te laten deuken. Mijn auto is weer als nieuw prachtig vakwerk. Bedankt Centraal Beheer Hans de Boer

Vakkundig en professioneel

Dit was mijn 2e keer en de eerste keer waren de wachttijden vrij lang. Dit keer was daar geen sprake van en stond ik binnen iets meer dan een uur weer buiten, met een strak en stralende wagen en waren er zelfs deukjes gespot en verholpen, die ik zelf niet had gezien. Ongelooflijk wat een verademing het is dat die deukjes weg zijn en achteraf besef je pas hoe ze een doorn in het oog waren

Geweldig geregeld

Geweldig geregeld super vriendelijk en professioneel hopelijk volgend jaar weer, bedankt!!!!

Grandioos

Wat een feest - perfecte organisatie - schitterende aankleding - muzikale omlijsting - "appeltje voor de dorst" - koffie met saucijzenbroodje en "last but not least" KLEIN DEUKJE UIT DEUR GEHAALD!!!

Professioneel en efficient opgezette actie!

Op de afgesproken tijd werd ik direct geholpen door kundige mensen. Het deukje dat in mijn auto zat werd uitgedeukt en ondertussen werd ik vriendelijk te woord gestaan door medewerkers

geweldig

Binnen een half uur stond ik weer buiten. Alle deukjes er weer uit en van een bakje koffie met een versnappering genoten. Prachtig om te zien hoe de deukjes verwijderd, vakwerk.

Top concept en goed georganiseerd tot in de kleinste details.

Goed verzorgd.

Leuk om het weer eens mee te maken. Uitstekend georganiseerd en goed verzorgd.

Ik heb het als heel goed bevonden.

Zeer goede vakmensen die de deukjes eruit haalde.

Leukedag

Was super gezellig

Ik vond het een super georganiseerde dag tof

Wat een organisatie ,klasse en dan de vakkundigheid

top geholpen

ik ben zeer professioneel geholpen goed georganiseerd

Toppp

Ik hoop dat er weer zo een deukjes dag komt.

Uitmuntend

De service was geweldig. Werd in goede banen geleid. En vakmanschap door degene die de auto's herstelde. Zeer goed.

Uitstekend verzorgd en georganiseerd

Uitstekend verzorgd en georganiseerd. Gratis deukjes weg laten halen is top!

Altijd goed werk verichten. Leuke ontvangst. Niet te lange wachttijd. Heel te vrede.

geweldig

weer een schadevrije auto!

Wat een goede service.

Was leuk en nuttig

we zijn goed verzorgd zodat mijn zoon van 9 het ook leuk vond en heb wat geleerd over deukjes en deuken en schade. Heb waarvoor ik kwam, gaf goed gevoel. Nu snap ik dat mijn verzekering zo duur is ;-)

Ja top geregeld

Goede service en top monteurs

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn