Goede, betrouwbare verzekeraar.

Lange tijd nog niet nodig gehad, maar ik weet: als ik ze nodig heb, zijn ze er voor me

Probleemloze verzekering

Altijd netjes en correct

Communicatie ? Nee bedolven worden

Ik krijg 6 x dezelfde vraag om te beoordelen DOM

ik word op deze manier gespamt

als ik meerdere keren achter elkaar dezelfde vraag krijg over jullie serviceverlening, vind ik dat zeer slecht en ervaar het als spam. Ik had daar immers niet om gevraagd en beschouw het als misbruik maken van een verplicht verstrekt email-adres.

Duidelijk

Geen schades gehad, geen ervaring met claimafhandelin

Krijg al 2 weken meerdere verzoeken voor het geven van sterren. Vandaag alleen al 4 mails ontvangen met verzoek om sterren te geven. Dit is etg hinderlijk. Nu maar gedaan in de hoop er vanaf te zijn.

Goede verzekering irritante enquetes verzoeken

Deze enquete word me meer dan 6 keer aangeboden

Waardeloos

Ik ervaar de continue stroom mails om CB te waarderen als spam. Respecteer graag als ik niet mee wil werken

Prettig en snel geholpen

Snel te woord gestaan en goed geholpen.

Indien nodig goede service

Goede en correcte behandeling

Jullie blijven maar zeuren om een beoordeling. die wil ik niet geven

Jullie blijven maar zeuren om een beoordeling. die wil ik niet geven

Een aantal jaar geleden werd mijn auto gestolen en dat is toen vlekkeloos verholpen.

Problemen worden snel en goed opgelost.

Centraal Beheer is goed bereikbaar en als er schade is, dan wordt er snel een oplossing geboden. C.B: Betrouwbaar.

Perfect goede service

Had schade gemeld en is meteen geregeld

Geen ervaring wel erg slechte benadering door jullie om deze mail te schrijven

Geen, ik heb de autoverzekering afgesloten en gelukkig geen schade gemeld. Wel zijn jullie ontzettend vervelend bezig met mij bijna de hele week werkelijk te bestoken met mailtjes om mijn mening te geven. Ik denk dat ik er 15-20 kreeg. Vandaag tot nu, 11.30 uur al weer 4 gekregen. Voor mij een reden om weg te gaan bij CB als je zo benaderd wordt. Superirritant!

Kappen met die spam, 5 e-mails op 1 dag, serieus ?

Marketing blunders 101

Prima verzekering .

Je bent goed verzekerd bij CB ze doen nooit moeilijk bij problemen. Maar een min punt bij de autoverzekering is als iemand 2000 km of 30.000 km rijd per jaar iedereen betaald de zelfde premie. En dat kan toch ook anders.

Al jaren geleden nette schade afhandeling

Bij contact altijd vriendelijk en behulpzaam.

Al vele jaren klant en wordt bij problemen snel en uiterst correct geholpen. Geen omkijken naar schade afhandeling

Complete verzekering

Overzichtelijk

Niets op aan te merken

Heel snel geholpen

Geen ervaring!

Omdat ik al 24 jaar schadevrij rijd heb ik weinig ervaring bij een schadeafwikkeling. Wat ik me nog herinner van vroeger is dat er door CB snel naar een oplossing werd gezocht en dat de schade naar tevredenheid werd afgewikkeld.

alles werd super snel en goed geregeld!

vanaf het eerste tel. contact werd alles super snel en goed geregeld!

Laan van Malkenschoten 20

7300 HZ Apeldoorn