Pluspunten

Snelle reactie mail. Ruim aanbod. Goede Pakketservice.

Pluspunten

Pluspunten

Kleertjes zijn hartstikke leuk. Ondanks de zeer slechte levering van de bezorgdienst, hebben we een zeer vriendelijke behandeling gehad van deze winkel!

Misschien de bezorging eens onder de loep nemen.

Pluspunten

Goede service bij retourneren. Snelle levering! Top!

Pluspunten

Snelle levering, netjes verpakt. Retourmelding gedaan, direct een persoonlijke mail terug. Ook toen ik vroeg of een bepaalde maat nog op voorraad was kreeg ik bericht dat deze momenteel op is, maar w.s. van de week weer op voorraad komt, ik ontvang hier dan een mail over.

Geen

Pluspunten

Snelle reactie per mail en geld was super snel terug gestort op mijn rekening nadat ik de kleding retour heb gestuurd.

Pluspunten

Dat je telefonisch kontakt kunt hebben en de dame je keurig helpt met je bestelling , waarvan we dachten dat het niet meer voorradig was Super service hier word je blij van Groet Etty

Pluspunten

Klantvriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Leuke combi: de website met deze winkel.

Geen idee. Mooi hoe het nu is.. wat mij betreft.

Pluspunten

Zeer hulpvaardig personeel

Mooier pand

Pluspunten

Goede info op de site over het product en snelle service.

Pluspunten

Eerlijk en snel contact had last minute een positie bruidsjurk nodig en de maat was al goed aangegeven op de website maar er werd snel via email contact gezocht en service vragen gesteld waardoor de maat nog ff werd gedubbel checked. Ook ondergoed werd nog snel geadviseerd al en al was de jurk binnen twee werkdagen binnen en was het een hele fijne jurk van tiffany rose geworden die prijs kwaliteit verhouding echt top is!

Bij de jurken wellicht een complete look + accessoires mee aanbevelen. Dit werd nu persoonlijk achteraf gedaan maar als dit bij de bruidsjurk zelf werd gepromoot had ik het wellicht wel even bijgekocht.

Pluspunten

Snelle en juiste levering

Geen

Pluspunten

De zending, retour en ruiling verliepen prima en snel. Heel blij met zowel de zwangerschapskleding als de babykleertjes.

Pluspunten

Goede kwaliteit en vriendelijke klantenservice.

Ga zo door!

Pluspunten

Mooie website, overzichtelijk, snelle afhandeling, goede prijszetting en correcte levering

Pluspunten

Snelle levering, niet goed, dan mag het teruggestuurd worden. Vanaf twintig euro al gratis verzendkosten!

Pluspunten

duidelijke informatie op de website snelle levering kleding voldoet aan de verwachting

Pluspunten

Zeer snelle levering, goede info over grootte van de maten.

Pluspunten

Duidelijke communicatie. Mooi product.

Pluspunten

Snelle levering en correct afgehandeld

Pluspunten

mailcontact gehad en altijd snel antwoord

Pluspunten

Snelle levering en goede kwaliteit.

Geen

Pluspunten

Snelle en correcte levering online. In de fysieke winkel goede hulp en mogelijkheden om te passen

Willem Dreeslaan 36

2729 NH Zoetermeer

079 5939156

Over BellyFashion.nl

Bellyfashion.nl is hét adres voor zwangerschapskleding, voedingskleding en -lingerie. Alle bekende merken onder één dak. Kijk op bellyfashion.nl of kom naar onze winkel in Zoetermeer.