Doe zo voort! Prima service.

Goede service! Tevreden.

Duidelijke site. Snelle levering. Netjes verpakt, inclusief beschrijving/informatie over het product.

goeie kwaliteit

mooie kleding goeie kwaliteit en makkelijk retour beleid

Snel en netjes ontvangen. Keurig!

Keurig, volgende dag al geleverd. Tevreden.

Snel en correcte levering

Duidelijke website. Snelle levering.

Bij mijn vorige zwangerschap een aantal keren geweest en naar grote tevredenheid persoonlijk geholpen. Helaas nu tijdens covid aankopen op afstand gedaan en snelle levering en ook bij een klacht adequate afhandeling.

Snel, vriendelijk en flexibel

Snelle levering, ruilen geen probleem, snel een erg vriendelijk geholpen via whatsapp, erg prettig!

Snelle levering & mooie kwaliteit sluitband

Geweldige sluitband, werkt goed, je kan het stellen hoe strak je het wilt hebben. Levering was ook heel snel.

Denken goed mee, mooie kwaliteit spullen

Ik wilde graag een mooie zwangerschapsjas kopen, maar de jas bleek uitverkocht. Ik heb hierover gemaild omdat ik ook onzeker was over de maat en ik werd meteen heel goed en snel geholpen. Uiteindelijk op advies een andere maat gekozen. De jas zit harstikke goed en de kwaliteit is goed. Ik ben er blij mee en zou zeker opnieuw iets bestellen!

Persoonlijk, proactief en snel!

Al meerdere malen kleding etc besteld. Goede service, prettig contact.

Mooie broek en snelle levering

Mijn bestelling was de volgende dag in huis. Eindelijk een formele zwangerschapsbroek die ik naar kantoor aan kan.

Fijn te horen, veel plezier met de broek en graag tot een volgende keer. App of mail gerust als je advies wilt. Groet, Saskia

Goeie snelle service, volgende dat pakket in huis.

Pakket super snel ontvangen, je wordt goed op de hoogte gehouden.

Top service!

Bestelling heel snel geleverd en mooie producten!

Dank je wel! Geniet van jullie zwangerschap en wie weet tot ziens in onze winkel in Zoetermeer. Groet, Saskia

Snelle levering goed product

Omschrijving broek klopte, blij met de broek

Fijn te horen, veel plezier met de broek en een mooie zwangerschap toegewenst. Groet, Saskia

Goede service en duidelijke informatie over wanneer ik het product mocht verwachten.

Dank je wel, veel plezier ermee en graag tot een volgende keer. Wil je advies, app of mail gerust! Groet, Saskia

Snelle en keurige service

Ik had al eerder tijdens mijn zwangerschap iets besteld en toen ging dat heel netjes met prettig erg vriendelijk contact. Nu voor voedingskleding hier weer besteld, en weer snelle en correcte levering.

Volgens verwachting

Producten zijn goed afgebeeld, levering snel en retour verliep ook prima.

Heel goed en vriendelijk geholpen

Nav een online bestelling had ik nog een vraag. Deze werd snel beantwoord en met een bezoek aan de winkel was het ook snel opgelost. Zo fijn!

Goed geholpen met het kiezen van de juiste maat

Op de valreep een jurkje besteld. En ze zijn hun belofte waargemaakt. Super

Snelle levering, goede omschrijving en goede kleding!

Ik zat echt omhoog met kleding tijdens mijn zwangerschap. In verschillende winkels niet kunnen slagen. Uiteindelijk online bij BellyFashion wel kunnen vinden wat ik zocht! Heerlijk zittende kleding en snelle levering. Precies wat ik nodig had! Bedankt!

Bestelling goed ontvangen en zeer blij mee!

Mooie jurk van Tiffany rose besteld. Voldeed precies aan de verwachting. Erg blij mee. Bestellen verliep ook vlot en volgens afspraak.

Snelle bezorging, duidelijke communicatie en fijne pasmaat

Ik heb een broek met lengtemaat 34 besteld (Sophia stretch jeans) en deze was daadwerkelijk lang genoeg. Tot nu toe waren de broeken die ik met lengtemaat 34 had besteld alsnog hoog water. Fijn dat bellyfashion ook aanbod heeft voor lange dames!

Fantastische service en mooie kwaliteit

Fijn contact gehad over mijn vraag. De service is top en de spullen zitten heerlijk!!

Top winkel

Snelle service, snelle verzending en kwalitatief goede producten! Ik ben in ieder geval heel blij met mijn bestelling!

Willem Dreeslaan 36

2729 NH Zoetermeer

079 5939156

Over BellyFashion.nl

Bellyfashion.nl is hét adres voor zwangerschapskleding, voedingskleding en -lingerie. Alle bekende merken onder één dak. Kijk op bellyfashion.nl of kom naar onze winkel in Zoetermeer.