Meedenkend

Heel fijn telefonisch te woord gestaan. Er werd meegedacht en snel gereageerd. Heel fijn!

Snelle service, goede en duidelijke informatie op de site!

Hele snelle levering. Veel foto's op de site van een product. De omschrijving bij een product is uitgebreid en dat is heel fijn.

Echt geweldig!

Al vlak na de bestelling kreeg ik een mailtje of ze mij konden helpen met het uitzoeken van de juiste maat, of ik even mijn maten kon opmeten en doorgeven. Hiervan was ik blij verrast! Ze geven om de klant en willen ook echt dat je het juiste koopt. Super! De jurk was ook nog eens prachtig! Geen twijfel over mogelijk. Dit is hem voor onze grote dag!

Goede service, communicatie en mooie kleding

Fijne website met mooie kleding en ruime keuze. Wordt netjes verstuurd en het contact voor retouren en ruilen verloopt snel en prettig. Absoluut een aanrader.

Super service, vriendelijk en gemakkelijk

Na mijn bestelling kreeg ik al snel een mailtje dat ik wellicht beter een maat groter kon bestellen. Dit was uiteindelijk ook het geval. Contact gaat heel vriendelijk en snel. Mooie producten voor ieder wat wils! Ik ga ook zeker een keer in de winkel langs!

Super blij

Super blij met de kleertjes voor de kleine meid en dat het zo snel binnen was.

Fantastisch!

Gewoonweg goed! Snelle levering, duidelijke site en leuk contact via de mail

Perfect verzorgd

Snelle levering en goede kwaliteit!

Goede service en kwaliteit

Voedings- en meegroeibeha gekocht via de website van Bellyfashion. Duidelijke webshop met handige maattabel. Zeer fijne beha van goede kwaliteit. Snelle bezorging via brievenbuspost. Dus geen onnodig grote verpakking.

Snelle levering.

Heel goede service en een degelijk product. De omschrijving op de site was heel duidelijk en de paasmaat was zoals beschreven

goed advies (telefonisch), snelle levering en goede prijs/kwaliteit verhouding

Snel en leuk gratis truitje

Bestelling was snel binnen en alles was zoals verwacht. Leuke verrassing een truitje voor de baby erbij! Moest wel even goed lezen dat het truitje alleen gratis was als je niet te veel terug stuurde.

Snelle verzending in verzorgde verpakking.

Pakketje ontvangen. Bestelling met daarbij leuke presentjes. Erg leuk.

Goede service en uitgebreid assortiment

Goede service en uitgebreid assortiment

Erg goede service!

Zeer positieve ervaring met Belly Fashion gehad. Tijdens het koopproces ging er iets mis met de betaling, omdat er een storing bleek te zijn bij mijn bank. Daarna waren een heel aantal items niet meer beschikbaar, maar bestelde ik alsnog de overige items die ik graag wilde. Ik kreeg heel snel een mailtje van Belly Fashion dat ze hadden gezien dat de betaling mis was gegaan en of ik de extra items alsnog wilde (ja!). De dag erna werden alle items keurig in 1 pakket geleverd, super snel. Zou hier zeker opnieuw bestellen!

Fijne kleding en goede service

2 broeken besteld en beide waren snel binnen. De maat valt groot uit maar dat stond ook netjes vermeld in de omschrijving. Helaas moest ik één broek terug sturen maar ook dit verliep vlekkeloos.

Meedenken en advies op maat! Super!

Super service!

Eigenaresse dacht heel fijn mee over de bestelde maat die uiteindelijk wat groter moest. Het bezorgde artikel past daarom perfect!

Via de mail advies gekregen over de maat. Erg fijn, nu was alles goed en hoefde niets retour.

Fijn bedrijf

Goede kwaliteit kleding

Kleding zit me als gegoten. Snelle service.

Goede levering en attent personeel

Veel keus in leuke kleding en goed contact via email.

Perfecte service

Ik had 2 broeken en een voedingsBH besteld. De 2 broeken waren helaas niet naar wens maar werd keurig geholpen voor andere opties die wel bij mijn wensen aansloten.

Mooie kwaliteit kleding en super service

In 2016, mijn eerste zwangerschap, deed ik mijn eerste aankopen bij belly fasion. Toen al ervaarde ik een super service. In 2019 en nu ervaar ik de service opnieuw als heel prettig en persoonlijk. Belly fasion verkoopt mooie positiekleding en de productomschrijvingen zijn goed.

Willem Dreeslaan 36

2729 NH Zoetermeer

079 5939156

Over BellyFashion.nl

Bellyfashion.nl is hét adres voor zwangerschapskleding, voedingskleding en -lingerie. Alle bekende merken onder één dak. Kijk op bellyfashion.nl of kom naar onze winkel in Zoetermeer.