Excellent service

I ordered a couple of maternity bras online from this shop but they didn't fit. So I made an appointment to try some more bras in the shop since my size is hard to find. The lady in the shop was very helpful and brought a lot of bras for me to try. Their breast feeding clothes are nice too.

Fijne site en prima service!

Naast dat het fijn shoppen is via de site is de service ook erg prettig! Wanneer je hulp nodig hebt zijn ze goed te bereiken via mail en word je goed geholpen!

zeer klantvriendelijk

mooie collectie, prettig winkelen, goede service.

Fijne webshop

Veel keus, snelle levering en ook de retourzending van 1 artikel ging zonder problemen.

Erg tevreden en goede service

Bh's besteld. Bleken te klein te zijn. Had advies nodig, kreeg snel via WhatsApp de hulp die ik nodig had. Daarna de juiste maat thuisgestuurd gekregen.

Super mooi jurkje, goede pasvorm en fantastische prijs kwaliteit verhouding!

Snel verzonden, heeft niet teleurgesteld! Mooie pasvorm ik ben erg tevreden.

Goede service. Ik mreeg fijne hulp bij het kiezen van de juiste maat. Ook een snelle reactie en levering.

Fijne spullen netjes geleverd

Het nachthemd valt vrij ruim, dat vond ik wel jammer. Maar de spullen zijn keurig verpakt verzonden en vlot geleverd.

Supers; vriendelijk en verstand van kleding!

Ontzettend goed geholpen met suggesties via de app. Bellyfasion heeft een enorm brede collectie (van chic tot pyama - en alles daartussen) EN de beste collectie zwangerschapslingerie van Nederland! Saskia heeft ook oog voor je stijl dus weet ook aan te raden wat je waarschijnlijk goed zal staan en jij je prettig in zal voelen.

Super snelle levering, goed product

Blij met de pantys van queen mom, super vriendelijke service en hele snelle verzending. Alleen maar goed.

Zeer klantvriendelijk

De website is zeer toegankelijk. Ook bij het gedeeltelijk retour sturen van mijn bestelling heb ik geen problemen onderbonden en werd mijn mail vrijwel direkt beantwoord. Ik zal zeker nog bestellen bij dit bedrijf. Zeker aan te bevelen.

Leuke kleding, persoonlijke service

Leuke kleding en persoonlijke service!

Niks op aan te merken!

Vlotte levering, geen overbodig verpakkingsmateriaal, duidelijke (gratis) retour instructies. Ik vond het eerst jammer dat ik zelf per mail mijn retour aan moest melden, maar ik kreeg wel meteen een goede ruilsuggestie terug, en dat op een feestdag!

Persoonlijk advies bij aankoop!

Mijn maat bleek uitverkocht. Na mailcontact met vragen over mijn maten een alternatief aangeboden gekregen die inderdaad prima past! Helemaal top! Alleen de levering duurde eventjes, mogelijk mede door corona.

Zeer correct

Vlotte levering, handig in brievenbus, product voldoet aan verwachting.

Goede service!

Toen ik iets wilde over maten van kleding werd ik netjes en snel geholpen. Toen iets toch niet bleek te passen, kon ik het retour sturen en kreeg ik al snel mijn geld weer teruggestort.

Snelle levering!

De bestelde borstvoedingsbeha's zitten goed en zien er ook nog eens modieus uit. Snelle levering!

Vriendelijk, service goed, levert volgens afspraak

Fijne service

Goed en snel advies mbt mijn bestelling en snel geleverd. Jas zit als gegoten :) Bedankt!

overzichtelijk, makkelijk en snel

Prima verwerking van mijn bestelling en retour!

Snelle verzending, goede kwaliteit

De broekjes zijn snel verzonden en van goede kwaliteit. Wel wat prijzig, gelukkig duurt een zwangerschap maar 9 maanden ;-)

Mooi product, snelle levering

De omschrijving van het jurkje klopte niet helemaal waardoor de maat niet goed was, maar ik had binnen een dag de juiste maat in huis en het geld van de retour stond ook binnen no-time op mijn rekening. De omschrijving van het product is na mijn feedback direct aangepast zodat het voor andere kopers wel klopt. Goed geregeld!

Al meerdere zeer goede ervaringen met bellyfashion. Hele fijne persoonlijke service die ik iedereen kan aanbevelen. Bij vragen word je goed geholpen en staat er altijd iemand voor je klaar. Heel prettig!

Zeer positief

Zeer snelle levering, fijne producten met goede beschrijving op de site, ik heb geen producten terug hoeven sturen.

Willem Dreeslaan 36

2729 NH Zoetermeer

079 5939156

Over BellyFashion.nl

Bellyfashion.nl is hét adres voor zwangerschapskleding, voedingskleding en -lingerie. Alle bekende merken onder één dak. Kijk op bellyfashion.nl of kom naar onze winkel in Zoetermeer.