Zeer positief

Zeer snelle levering, fijne producten met goede beschrijving op de site, ik heb geen producten terug hoeven sturen.

Fijn lang shirt

Het shirt valt lang genoeg. Ik 1.88 heb vaak dat shirts te kort vallen maar dat is bij dit shirt geen probleem. Mijn buik (nu 24 weken) heeft nog voldoende ruimte om te groeien.

TOP!

Ik vind het niet eenvoudig om leuke zwangerschapskledij te vinden die dan ook nog eens mooi past. Alles wat ik tot nog toe bij BellyFashion heb besteld is mooi en past! Er is een ruime keuze en de levering gebeurt snel. Ik zou het iedereen aanraden om eens een kijkje te nemen op deze geweldige website!

Super goede service

Ik ben zowel in de winkel als bij een online bestelling zeer goed geholpen. Er wordt goed meegedacht en er is kennis van zaken! Heel tevreden!

Is meteen geleverd.

Goed, eerste keer dat ik bij hun iets bestelde. Ik zocht een legging die ik al kende en zij hadden hem op voorraad.

Aanmatigend, foutief en ongevraagd advies

Producten die ik betaald had werden pas opgestuurd nadat ik een mail beantwoorde waarin ze mij advies wilde geven waar ik niet op zat te wachten. Er werd vervolgens een rekbare bh geadviseerd, anders zou ik echt veel pijn krijgen. Gelukkig weet ik uit ervaring dat dit bij mij andersom is en heb ik dit “foute advies” niet gevolgd. Uiteindelijk bleken ze mijn maat niet te hebben en was er ook geen advies over hoe dit op te lossen. Er werd mij verteld dat andere vrouwen wel altijd slagen. Elke vrouw is anders zou ik zeggen en ik had minder aanmatigend of eigenlijk geen ongevraagd advies wat ook nog eens fout is op prijs gesteld.

Mooie kleding, snelle service

mooie kleding en snelle service. Ik had 2 maten van 1 artikel besteld, en het retourgeld stond direct binnen 2 dagen weer op m'n rekening. Aanrader!

Goed product

Fijn product.

Fijne en snelle communicatie van bellyfashion. Ik wist niet welke maat ik nodig zou hebben en stuurde een whatsapp bericht. Binnen een uur kreeg ik antwoord en kon ik online bestellen. De volgende dag al in huis! Dat is super voor een hoogzwangere vrouw.

Goede vlotte bestelling

Pyjama noppies bevalt erg goed. Bh nog even wennen van Anita

Super goed geholpen via whatsapp

Ik had een online bestelling gedaan. En wat informatie gevraagd via wahts app. Ben zeer goed geholpen .

Fijne voedingspyjama

Voedingsnachthemd besteld, snel geleverd en ik ben er heel blij mee!

Goede service!

Snel en makkelijk besteld, en daarna snel in huis. Helaas de verkeerde maat. Simpel retour en gelijk contact. Binnen 3 dagen geld terug. Erg goede service!!

Bezorging keurig, ook retourzending is eenvoudig en geld is terug..

Goede service, snelle service, hoge klanttevredenheid!

Website is overzichtelijk. Snelle afhandeling van bestelling. Pakket goed verpakt.

Fijne persoonlijke service

Ik werd te woord gestaan door een aardige dame die mijn zwangere dochter kent en goed advies gaf.

goed product, snelle levering

het product voldoet aan de beschrijving op de site

correct en snel

jurk besteld, waarbij vermeld stond dat die klein valt. Dus een maat kleiner besteld. Dat bleek te kloppen. Was snel binnen.

Leuk, snel, goed en retour ook snel verwerkt!

Leuke collectie zwangerschapskleding! (love2wait) Snelle levering! Ik had vanwege getwijfel iets extra besteld, wat toch niet beviel. Geen gedoe met terug sturen, goeie communicatie. En geld stond ook heel snel weer op mijn rekening. Ik wordt heel blij van zo'n webwinkel! Zit iemand met passie achter!

Heel snelle levering, goede ervaring

De bestelde kleding werd een dag later geleverd. Daar kunnen een Zalando of Aboutyou niet aan tippen... Communicatie was duidelijk. Ik zou er weer bestellen.

Tevreden!

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij BellyFashion: duidelijke omschrijving van de producten op de site, bestellen is makkelijk, snelle levering en een kwalitatief goed product (voedingsbh) ontvangen! Ik ga zeker weer via deze site bestellen!!!

Positiebroek volgende dag in huis! Gewoon keurig..

Uitstekende service!

Na mijn online bestelling voor twee voedingsbh’s kreeg ik een mailtje of ik vragen had over de maat. Ook wees ze me erop dat 1 van de bh’s wat kleiner valt. Na overleg is mijn bestelling aangepast en beide bh’s zitten perfect!

Erg vriendelijk en goede service! Ik wilde een shirtje ruilen omdat het te groot was. De juiste maat was toen niet op voorraad, maar hebben ze voor me gereserveerd. Een paar dagen later ontvangen. Super fijn!

Willem Dreeslaan 36

2729 NH Zoetermeer

079 5939156

Over BellyFashion.nl

Bellyfashion.nl is hét adres voor zwangerschapskleding, voedingskleding en -lingerie. Alle bekende merken onder één dak. Kijk op bellyfashion.nl of kom naar onze winkel in Zoetermeer.