Snel geleverd, goede kwaliteit.

Producten van fijne kwaliteit en snelle bezorging door de brievenbus, zelfs in deze tijd. Super, super fijn!

Prima sportlegging gekocht, en netjes op tijd geleverd.

Tevreden klant

Keurig verpakt, op tijd bezorgd. Gewoon prima en netjes.

Vriendelijk personeel, goede klantenservice.

Uitstekend!

Eerder moeten bestellen

Bij mijn tweede zwangerschap had ik een zogenaamde ‘mama buik’. Waar ik bij mijn eerste zwangerschap na de bevalling weer in no time in mijn oude broek kom, leek ik nu nog steeds 25 weken zwanger. Twijfelde over een diastase maar bij de eindcontrole bij de vk bleek dat niet meer zo te zijn na 6 weken. Toch is mijn opgezette buik in 4 dagen bizar veel minder worden. Daarnaast geeft het de steun die ik nodig heb! Je staat rechter op en je loopt stabieler. Ik zou het iedereen direct aanbevelen! Enige nadeel vind ik dat de band iets omkrult aan de onderkant.

Prijs/ kwaliteit en bezorging helemaal top

Product was precies zoals omschreven en op de foto. Maat was ook zoals verwacht. Snelle bezorging en netjes ingepakt.

Hoi Ik bestelde best wel laat op de dag en de volgende dag ondanks de Corona nog in huis ik ben happy

Fijn proactief advies voor online bestelling

Voor mijn bestelling had ik voor 1 item 2 maten besteld. Er werd proactief contact met mij opgenomen om na te gaan of ik advies wil qua keuze voor de maat. Dit vond ik heel fijn en hierdoor had ik gelijk alleen de juiste maat in huis.

Persoonlijk en deskundig advies

Ik ben voor het eerst zwanger en wist nog niks af van de beste kleding voor mijn veranderende lijf. Hier goed geslaagd! qua kleding en bh's.

Super webwinkel!

Hele fijne shopervaring, bestelgemak, tijdige verzending en een proactieve klantenservice. Tevens snelle reactie bij eventuele vragen. Erg tevreden!

Fijne producten, aardig medewerkers, en snelle levering. Ik had mijn bestelling de andere dag al in huis. Super!

Snelle levering, groot assortiment

Er was nog volop in mijn maat verkrijgbaar en ik had het nog mooi voor de warme dagen in huis.

Via internet aantal artikelen besteld. Was niet wat ik zocht, artikelen waren prima. Privé afspraak in de winkel gemaakt. Goed geholpen en mocht de artikelen mee nemen en gelijk omruilen.

Snelle levering en fijne service

De dames van Bellyfashion zijn makkelijk te contacteren en denken goed met je mee. Zowel in de winkel als online shoppen gaat makkelijk, ze hebben een grote stock! Mijn online bestelling werd ook heel snel verwerkt en geleverd.

Fijn!

Super snelle levering. Mooie broeken met een goede lengte. Ik ben zelf lang (1.80) en de broekspijpen zijn goed (34). De broeken zitten overigens zalig!

snelle levering, duidelijke omschrijving, goed werkend product.

Snelle levering, prima product

Leggings werden snel geleverd en prima verpakt. Ze zitten nog niet lekker wss door de termijn van mijn zwangerschap, maar ga er later vast van genieten

Prachtige jurk!

Fijne stof, valt mooi! Snelle levering.

zeer klantvriendelijk

Ik had wat kleding in verschillende maten besteld. Ben toen door de klantenservies gebeld en hebben toen samen overlegd over de maat wat het beste was. Dit heeft goed uitgepakt. Alles wat veranderd was met betrekking tot de maat was ook juist en paste goed.

Snelle levering, product naar wens en attent handgeschreven kaartje erbij. Top!

Makkelijk te navigeren website, snelle levering van mijn bestelde jasje. Het jasje paste ook perfect. Super blij mee en ook vond ik het heel attent om een handgeschreven kaartje in mijn pakket te vinden! Heel tevreden hier.

Vriendelijk en er werd écht even met je meegedacht! Ga zo door!

Fijn

Laatst al een keer in de winkel geweest en ik werd super geholpen. Nu een heerlijk "draag" shirt gekocht online wat fijn dat ze die verkochte bij belly fashion. Een dag eerder bezorgd ook! Helemaal geweldig.

Uitstekend!

Betrouwbare winkel met mooi assortiment. Producten waren snel geleverd. Bij retournering persoonlijk contact gehad, geld was snel terug gestort. Ik raad deze winkel zeker aan bij anderen en zal zelf ook opnieuw hier aankopen doen!

Topservice!

Op tijd, goed verpakt, correcte berichtgeving.

Willem Dreeslaan 36

2729 NH Zoetermeer

079 5939156

Over BellyFashion.nl

Bellyfashion.nl is hét adres voor zwangerschapskleding, voedingskleding en -lingerie. Alle bekende merken onder één dak. Kijk op bellyfashion.nl of kom naar onze winkel in Zoetermeer.