Oprecht klantgericht

Ze denken met je mee en vanuit de klant en communiceren op een positieve manier. Echt top!

Uitstekende service leuke kwaliteit kleding

Ik ben heel goed geholpen online met kleding kopen. Ik kon makkelijk iets retour sturen en opnieuw iets uitzoeken naar mijn smaak. Handig online kleding shoppen.

Erg tevreden

Ik ben erg tevreden over de bestelling en de hulp die zij bieden, zelfs via de mail. Ook ruilen is geen probleem. Vriendelijk en behulpzaam bedrijf. Echt heel fijn!

Perfecte service

Je wordt geholpen alsof je in een echte winkel zou staan, maar dit online. Mails worden supersnel beantwoord en ik ben dus heel erg tevreden over de service!

Goed!

Snel geleverd.

Snelle levering, netjes verpakt

Zie boven

Goede service!

Bestelling snel binnen, netjes verpakt, goed geïnformeerd tijdens bestelproces tot bezorging.

Skibroek te combineren met legging/thermisch ondergoed

De skibroek was qua maat in orde. Zonder legging, draagt de broek niet aangenaam. Na het sleeën, was mijn legging toch nat, mogelijks is de broek achteraan niet hoog genoeg. Lekker warm en ideaal voor de sneeuw het is de enige zwangerschapsskibroek die ik kon vinden

super snel en fijne service

Besteld en snel en goed verzorgd in huis

Zeker voor herhaling vatbaar

Hele fijne, duidelijke webshop met een goed lopend bestelproces. Levering is snel en netjes! Kom zeker terug :-)

Ik word een stralende, trotse, zwangere bruid!

Het jurkje past perfect en kleed mooi af. Eindelijk een jurkje gevonden die past om mijn nog groeiende buik. Het jurkje schijnt niet door en heeft een mooie klassieke look. Ik ben vrij lang maar dit jurkje zit mooi net boven de knie en ik voel me er vrouwelijk in. De service was ook goed, vooraf werd me per mail nog gevraagd naar mijn maten om te checken of ik de juiste maat jurk had besteld. Daarbij werd me ook nog wat onderkleding aangeboden, waar ik zelf nog niet aan had gedacht. Heel fijn!

uitstekende ervaring.

duidelijke website, snelle en zorgvuldige levering.

Hele goede service en snelle levering

Hele goede service en snelle levering

Snelle levering!!

Binnen 1 dag geleverd en de artikelen waren netjes verpakt, paste perfect!

Super ervaring!!

2 trouwjurkjes besteld via belly fashion.nl. De maat is precies goed, mede door de fijne beschrijving bij de jurkjes in de webwinkel. De communicatie met Saskia via de mail heb ik ook als erg fijn ervaren. Ze reageert super snel en helpt je waar nodig. Ook het retourneren ging makkelijk met de bijgeleverde retour sticker en mijn aankoopbedrag stond binnen een paar dagen alweer op mijn rekening. Al met al een super ervaring!!

Uitstekend!

Na telefonisch advies van telefoniste een aantal trouwjurken besteld. Snelle levering. Pasvorm jurken prima, mede door elastisch materiaal. Uiteindelijk 1 jurk gehouden en de rest kosteloos geretourneerd. Mijn geld weer snel terug op mijn rekening ontvangen. Kortom een prima web winkel en goede service, Top!

Snel en vriendelijk

Ik wilde de sluitband proberen en ik kreeg de band binnen 1 dag opgestuurd. De band bleek toch niets voor mij en ik stuurde deze terug. De retourprocedure is efficiënt en het contact met bellyfashion.nl was ook fijn. Succes met de nieuwe winkel

Blijft niet goed zitten door mijn figuur

De service is goed. Snelle levering en wil ook meedenken voor een goed oplossing, omdat hij niet goed blijft zitten bij mij.

Fijne ervaring, ik heb een mooie jas ontvangen en deze kwam snel en op afgesproken dag. Ook prettig dat er altijd een gratis retour mogelijk is met meegeleverde sticker, zeker omdat ik twijfelde over de maat.

Mooie sportbroek L2W die snel in huis was

Voor het sporten een mooie lange sportbroek besteld. Was de volgende dag al in huis. Netjes verpakt en in een envelop verpakt, zodat het door de brievenbus kon. Blij met de sportbroek van Love2Wait, zit lekker, ook bij de buik!

Artikel snel binnen een goed te vinden op de site

Snel en correct geleverd

Snel en correct geleverd, goed geinformeerd over status en verzenden bestelling.

Kwalitatief goede kleding voor zwangere vrouwen, incl. kleine maten als S en XS. Snelle levering.

Helemaal tevreden!

Ondanks black friday een snelle levering, netjes verpakt. De gekochte jurk zat fantastisch, dus zeer tevreden!

Willem Dreeslaan 36

2729 NH Zoetermeer

079 5939156

Over BellyFashion.nl

Bellyfashion.nl is hét adres voor zwangerschapskleding, voedingskleding en -lingerie. Alle bekende merken onder één dak. Kijk op bellyfashion.nl of kom naar onze winkel in Zoetermeer.