top

prachtige en elegante outfits

Prima kleding en levering

Goede kleding, snel geleverd

Super fijn shoppen!

Leuke kleding, makkelijk met bestellen en eventueel retourneren. Bij vragen of contact heel aardig te woord gestaan.

Snelle afhandeing

Wat een fantastische service. Helaas heb ik uit twee bestellingen maar 1 artikel gehouden. Ondanks dat werd mij steeds hulp aangeboden bij het uitzoeken van artikelen.

super

snelle services en mooie producten

Echt een hele fijne (web)winkel

Eindelijk een winkel met positiekleding gevonden waar alles past. En zo veel keus :) ik ben er al veel geweest deze zwangerschap

Eindelijk passende positiekleding!

Wat een opluchting toen ik bij Bellyfashion terecht kwam. Lieve dames die de tijd namen om me te helpen en te adviseren. Eindelijk kleding gevonden waar ik me lekker in voel!

Snelle service bij bestelling en bij vragen

Ik ben één keer in de winkel in Zoetermeer geweest. Erg vriendelijk personeel. Personeel neemt uitgebreid de tijd. Ook contact gehad via de mail, waarop snelle reactie, waar ik ook goed mee geholpen was.. Ook één keer via de website kleding besteld, hierbij ook een snelle en goede service. Prettig dat er op de website maatadvies staat als bv iets klein uitvalt.

Snelle en persoonlijke service

Ik ben erg tevreden over de service. Mijn oorspronkelijke order was er binnen een dag en ook nadat ik iets retour stuurde kreeg ik heel snel de vervangende bh, inclusief persoonlijke bericht hierover. Erg prettig!

top service

snelle en goede service!

Erg fijn dat het zoals de website belooft de volgende dag is geleverd.

Goed, snel en duidelijk

3 van de 4 kledingstukken pasten. Goede communicatie. Ook m.b.t. een retourzending werd alles vlot geregeld en gecommuniceerd, top!

Duidelijke omschrijving, snelle levering

Goeie omschrijving bij product, snelle levering

Service, goede kwaliteit, snel, betrouwbaar en vooral persoonlijk.

Zowel de webwinkel als de winkel in Zoetermeer zijn een absolute aanrader als je zwangerschapskleding zoekt (van lingerie tot feestjurk, dit is de winkel waar je wilt zijn). Advies is persoonlijk, en de keuze is reuze. Kom zelf uit Amsterdam en kreeg de tip om naar Zoetermeer te gaan van een vriendin, en ja, het is de trip meer dan waard, het beste aanbod. (nee is niet te vinden in Amsterdam).

Vriendelijk en snel geholpen met juist advies

Bestelling gedaan en bleek niet goed te passen. Dus advies via mail gevraagd en bij tweede poging was het helemaal passend. En goede kwaliteit.

Website prettig, maar bezorging slecht

Prettige website en leuk aanbod. De kleding was ook goed. Alleen ben ik ontevreden met bezorging. Ik had op woensdag besteld. Het werd op vrijdag pas verstuurd en uiteindelijk op dinsdag bezorgd.

Persoonlijk en snel!

Snelle levering en fijne service. Er werd me per mail nog gevraagd of ik de juiste maat had. De kleding viel wat groot uit, dus een maatje kleiner geadviseerd! Heel prettig.

Persoonlijk

Snelle levering van de onlinebestelling, omruilen in de winkel ging heel soepel. Zeer persoonlijk geholpen in de winkel, ook al is het druk ze nemen de tijd voor je. Dit is mijn tweede zwangerschap en ben weer bij Bellyfashion langs gegaan. Super veel keus in heel veel leuke kleding! Leuk om de uitbreiding van de winkel te zien na 4 jaar, dat verdienen de meiden echt! Een aanrader, kom snel weer een keertje langs!

Zeer klantvriendelijk, persoonlijke benadering

Er ging iets mis met de bestelling maar dit werd direct opgepakt via de mail. Uiterst vriendelijk en behulpzaam. Helaas paste niet alle bestelde artikelen en moet ik wat retourneren. Ik kom zeker nog eens langs (via internet)

Pluspunten

Snelle levering en product als beschreven.

Minder plastic verpakkingsmateriaal

Pluspunten

Snelle verzending en zending goed verpakt

Pluspunten

Goed advies, mail wordt snel beantwoord en bestelling snel geleverd. Top!

Willem Dreeslaan 36

2729 NH Zoetermeer

079 5939156

Over BellyFashion.nl

Bellyfashion.nl is hét adres voor zwangerschapskleding, voedingskleding en -lingerie. Alle bekende merken onder één dak. Kijk op bellyfashion.nl of kom naar onze winkel in Zoetermeer.