Snelle levering volgens afspraak

positief

vlotte en goede levereing

Uitstekende ervaringen

Zeer goede kwaliteit en snelle levering

Perfect!

Met Tea4you kan ik met verschillende heerlijke thee genieten. Zeer snelle levering , goede prijzen en groot aanbod.

Tea4me

Ik heb al een paar keer een bestelling geplaatst komen netjes optijd aan, En de Smaken zijn heerlijk. Jullie sturen altijd wat samples mee om smaken te proberen zitten deze keer een paar lekkere bij. Dus voor thee hoef ik niet meer verder te zoeken. Ga zo door TOP.

Altijd goede kwaliteit thee, netjes bezorgd en altijd iets extra's erbij om te proberen.

Gewoon goed

Fijne en heerlijke theesoorten. Snel bezorgd. Al diverse keren bij Thea4you een bestelling gedaan tot volle tevredenheid!

Mijn vaste adres voor verse thee. Altijd goed.

Zeker iedere maand bestel ik weer een voorraad thee en altijd netjes verpakt met een leuke attentie.

Zorgvuldig, adekwaat, en snel

Bestel telkens weer omdat er een grote keuze is in het bijzondere assortiment losse thee.

Super thee

Super lekkere thee. Word vlug bezorgd en elke keer een lekker proefzakje thee erbij

Heerlijke thee met snelle bezorging.

Goede producten

Zijn goede producten, voor een goede prijs. En daar bovenop nog snel geleverd ook. Top gedaan

Lekkere thee, veel keuze en goede service

Snelle, vlotte levering Scherpe prijzen en ruim aanbod Heel mooi verpakt

Fijne thee giede service leuke attentie

Al vele jaren kopen wij onze thee hier. Altijd prompt en goed verpakt geleverd. Echt aanbevelenswaardig.

Ruime keuze van goede kwaliteit

Omdat er natuurlijke aromas gebruikt worden heb ik minder last van de gevolgen van kunstmatige. Volle smaak.

Heerlijke thee!

Veel soorten thee, goed kwaliteit en vooral allemaal even lekker! Handige sluitstrips meegeleverd. Verbeterpunt: betere filteropties om je aankopen online te realiseren

veel smaak

Ik kan na een gastric bypass nog maar 1 ding drinken: hartjesthee, mijn redding. Snelle levering, superkwaliteit

Informatieve site en heerlijke thee

Goede site met heldere beschrijving theesoorten. Veel keuze, goede verpakking en alles conform afspraak.

De keuze is reuze

Fijn kiezen uit vele soorten thee. Keurig verpakt en vlot bezorgd. Ik heb nog niet alle thee geproefd maar de ik ga ervan uit dat deze goed is. Mijn wens zou zijn dat er meer bio thee in het assortiment zou zijn.

Goede ervaring

Heerlijke thee...

Veel soorten en smaken... heerlijk genieten.

Makkelijke site om te bestellen en vervolgens snel en netjes geleverd. Kortom super!

Ruime keuze in theesoorten

Het aanbod is zo groot, dat ik moeite heb met kiezen. En tot nu toe hebben de smaken me nog steeds aangenaam verrast.

Anthonie Fokkerstraat 63B

3772 MP Barneveld