Service

Prima service na terug sturen van tv kastje ivm mindere kwaliteit. Terugsturen zonder kosten via antwoordnummer en binnen 2 dagen geld terug gestort op de rekening.

Blij met de kast

Makkelijk en snel bestelproces! Er was wat onduidelijkheid over de levertijd, maar na contact met klantenservice snel opgelost! :)

Gewoon prima; besteld, betaald en snel bezorgd!

Prachtige tafel precies als op de foto

Ik kwam er op de website niet helemaal uit toen ik twijfelde tussen 2 tafels en de houtsoorten. De klantenservice heeft me goed geholpen. Toen ik mn tafel kocht, werd hij de volgende dag al geleverd. Prima service.

Twee keer een kapotte kast geleverd.

Helaas twee keer een kapotte kast geleverd gekregen.

Schlechte Qualität und falsche Produktbeschreibung!

Ich habe den Schrank: "WOOOD Pure Kleiderschrank Beton Grau - 3 Türiger Garderobenschrank aus Kieferholz Schlafzimmerschrank 215x142x60 cm" via Amazon bestellt. Produktbeschreibung bei Amazon, home24 und https://woood.nl/de/: "FARBEN UND MATERIAL - 3 Türiger Schrank aus massiver, FSC-zertifizierter Kiefer, ist in einer modernen Betongrau Farbe lackiert und hat eine geschliffene Oberfläche." "Dieser geräumige, schlanke und elegante dreitürige Kleiderschrank Pure der Marke WOOD besteht aus massiver, FSC-zertifizierter Kiefer, ist in einer modernen betongrauen Farbe lackiert und hat eine geschliffene Oberfläche. " Produkteigenschaft: - Der Schrank besteht nur TEILS aus Massivholz (Kiefer) --> Boden- und obere Schrankplatte, sowie innere Platten bestehen komplett aus billigen Pressplatten Qualität: - mieserabel für den Preis. Die Produktbeschreibung gesagt, dass alle Holzeplatten geschliffen sind. Fakt ist, dass Kanten gar nicht geschliffen sind und sämgliche Flächen sichtbar von außen Maken und Astlöcher haben. Hier wurde nicht gespachtelt. - Ein Türgriff war ebenso nicht vollständig lackiert. Kundensupport: - Stets freundlich - keine Kundenfreundliche Lösung. - Schrank wurde bereits aufgebaut - Mängel im Tageslicht entdeckt - Teile können ausgetauscht werden (70% des Schranks) - dazu muss ich den Schrank komplett wieder demontieren UND ich soll die alten Teile selbst entsorgen! Fazit: - Es wird hier mit Dutch Qualität geworben. Es ist aber eine sehr billige und minderwertige Qualität. Produktbeschreibung stimmt nicht - kein Schrank auf Vollholz, sondern nur teilweise. - Schrank in der Qualität ist völlig überteuert (759 €)!

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Alles helemaal top ! Fantastisch mooi trendy bureau Teun !

Ik ben zeer blij met dit mooie industrial design bureau ! Ook ben ik onder de indruk van de hoge kwaliteit, de intelligente, goede verpakking en de razendsnelle levering. Als oud-inkoper (Bijenkorf, Gebr. Wetzlar de destijds grootste Azië importeur en Xenos) vind ik het een ongelooflijk knap 'staaltje' werk om dit hoogwaardige product voor €73,00 te kunnen aanbieden ! Compliments !

Jammer van de klantenservice

Producten heel mooi. Staande lamp niet compleet. Bij melding hiervan wordt gevraagd hier een foto van te sturen, huh?? Een foto van schroefhes die ik niet heb? Inmiddels heb ik de lamp aangemeld als retour, dit moet zo volgens jullie website. Hier heb ik nog geen reactie op ontvangen. Jammer, dit maakt de shop beleving minder prettig en maakt ook dat ik voor een nieuwe lamp eerst nog even ergens anders kijk. De wandlampen zijn erg mooi en ben ik heel blij mee.

Nooit product ontvangen

Dubbel gevoel, de espresso kopjes waren direct binnen volgens afspraak, de 3 sets pasta borden zijn nooit binnen gekomen. 1 set “zwerft” ergens vanuit PostNL en de andere 2 zijn niet leverbaar? Bij bestellen was aangeven dat alles op voorraad was en 9 januari in huis zou zijn

Valt mij tegen, door tijdgebrek geen zin om hem uit elkaar te halen en terug te sturen.

Beste veel beschadigingen op de kast en aan de zijkanten breken stukjes hout gewoon af door de schroeven. Omdat de 6 kasten tegen elkaar staan valt dat niet op maar als ze los zouden staan had ik ze terug gestuurd. Veel werk ook om de deurtjes af te stellen. Als je de deurtjes erop klikt dan kunnen ze niet dicht. Ze moeten in de kast vallen en dan moet je de scharnieren afstellen, veel heen en weer schroeven. Ik gebruik de kast als archiefkast in een extra kamer, maar voor in de huiskamer is deze kast niet mooi afgewerkt, teveel beschadigingen. Graag ontvang ik nog wel 2 x Push to open artikel AC003012, bij beide het achter klipje afgebroken.

Een mooie bureautafel (WOOOD Morris bureau) bij Basiclabel gekocht. Prijzen vergeleken op internet en heb besloten om hier te bestellen. 2 Dagen later kwam de bureautafel dus niet 1 dag later zoals beloofd maar het kan natuurlijk door de post komen (vlak na Kerst). Bij montage miste ik een schroefje. Nadat ik gebeld heb kreeg ik een paar dagen het schroefje in de brievenbus. Dus prima service!

Heerlijke fauteuil en supersnelle levering

Nieuwe stoel gekocht die we in een dure woonwinkel hadden bekeken en gevoeld hoe die zat hier gekocht omdat ze heel veel goedkoper waren dan de meeste woonwinkels. Ene dag besteld en de volgende dag al in huis!

Snel en perfect

Bestellen via internet snelle bezorging, en product ziet er goed uit de info op internet klopt alles goed verpakt

snelle service

snelle levering, goed verpakt

Mooie spiegel, trage levering.

We hebben een mooie spiegel, Doutzen, gekocht, mooie kwaliteit. Levering vonden we erg lang duren, dat kan vast beter.

Lange besteltermijn prettige levering en mooi product

In november besteld en pas in januari ontvangen. Behalve dat dit vervelend is: Ik had hier graag persoonlijk bericht over ontvangen. Ik heb nu zelf gebeld.

Snelle bezorging

De kast heb ik alleen in elkaar gezet. Dat was goed te doen. Ik heb de kast in de gang staan. De minimalistische uitstraling met industriële touch maken mijn hal af. De plankjes die erin moeten waren het lastigste onderdeel.

Tafeltje ging na een week kapot. Gelukkig een goede retour service en had ik de volgende dag al een nieuw tafeltje binnen! En ik moest hem nog terug sturen.

Makkelijk en snel

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen en snelle bezorging

Mooie kast

Alleen jammer dat de bescherming voor hem in elkaar te zetten een beetje onduidelijk was, tevens een paar kleine beschadigingen.

Toffe kast

De bestelling verliep soepel en de kast werd volgens afspraak geleverd.

Goede service, zeer vriendelijke mensen.

Bij vragen is Basic Label zeer goed en snel bereikbaar. Vriendelijke mensen. Bestellingen worden snel geleverd, heel fijn!

Zeer goede service

Erg goede service. Vakkenkast gekocht met een klein defect. Zonder discussie en razendsnel door BasicLabel omgeruild.

Slechte service

Kast besteld. Kreeg 1 deel van de verkeerde kast. Duurde vervolgens 4 dagen voor ik de juiste in huis had. Veel moeite voor ons met alles inpakken, het lag al allemaal klaar om in elkaar te zetten. Geen tegemoetkoming hiervoor. Enige positieve punt is dat ze de goedkoopste waren. Maar aan de service helaas te merken.

1 Jan Tinbergenweg

Hoorn 1689 ZV