Artikel ontbreekt.

Beste, We wachten nog steeds op onderstaand artikel. We bestelden 2 sets mokken HK Living. Daarvan kregen we 1 set bezorgd op 20/12/2022. De andere set zou ons bezorgd worden op 223/12 maar we kregen nog niets toe. Zie onderstaande gegevens. Bezorgadres Ann Van HoegaerdenA L.Kriegelstraat 6a 63040 HuldenbergBelgium Afzender BASICLABEL.NLJan Tinbergenweg 11689 ZV HoornNederland Tracking code Nog niet bekend Omschrijving 20818974 Van Hoegaerden SERVICE Inhoud van jouw bestelling 1 x HKLIVING METEOR MOKKEN SET VAN 4 AARDEWERK MULTICOLOR ACE7049 Verwacht23-12-22 StatusIN BEHANDELING Totaal 1 artikel Je bestelling wordt bezorgd doorUPS Met Vriedelijke groet, Ann Van Hoegaerden

Mooie stoelen, zitten heerlijk.

Stoelen zien er mooi uit en zitten heerlijk.

Mooi assortiment voor een moderne wooninrichting

Heb er een keer wat besteld. Dat werd geleverd binnen de verwachtte tijd. Ook fijn dan je in 3 delen kan betalen.

goede service prima kwaliteit

netjes binnengebracht

Fijne website

Verrassend snel leveren, zonder verzendkosten, mooi aanbod

Perfecte snelle bezorging en goede service

erg snel geleverd! Binnen 24 uur had ik de kast.... Netjes telefoontje hoelaat de kast geleverd zou worden.

Gewoon goed!

We hebben een grote spiegel besteld. Deze kwam op de afgesproken datum binnen, was goed verpakt en voldeed geheel aan de verwachtingen! Gewoon goed dus!

vlotte service

Ik ben erg tevreden, overzichtelijke website Vlugge levering ook en het dienblad 70x70 is prachtig

Teleurstellend

Ik heb een kleed besteld rond en asgrijs. Ongelofelijk hoe snel mijn bestelling werd geleverd. Dat was top. De kleur is groen blauw en echt geen grijs. Ik heb 2 keer een mail gestuurd maar geen reactie gehad. Dat is echt jammer.

Blij met mijn aankoop. Mooi product en zeer snelle levering

Heel klantgericht en vraag voortvarend opgepakt en afgehandeld.

Super snel onze bestelling ontvangen!

Vrijdagavond een hanglamp besteld en zaterdagmiddag hing hij al bij ons! Super snel en zeer nette levering! Een compliment waard! Zeker tot een volgende keer!

Leuke spullen voor een redelijk betaalbare prijs

Ben niet tevreden.

De bank voldoet niet aan de verwachtingen.

Ik heb geen bestelling ontvangen

Bijna een maand bezig met het ontvangen van eetkamer stoelen. Klantenservice reageert traag. Antwoord is dat ik moet wachten op Post NL. En dat terwijl ik al betaald heb. Er wordt geen passende oplossing geboden. Erg jammer! De bestelling hiervoor is juist vlekkeloos verlopen. Gemiste kans voor dit bedrijf wat veel adverteert op Google, zorg dan ook dat je bedrijfsstructuur dit kan handelen!!!

Ik heb geen bestelling ontvangen

Prima shoppen bij Basiclabel!

Basiclabel biedt heel veel artikelen aan tegen marktconforme prijzen. Via de overzichtelijke site is het bestelproces t/m betaling eenvoudig. Prima communicatie betreffende leveringen enz. De artikelen zijn op tijd en zonder beschadigingen geleverd. Basiclabel is een aanrader!

Een beetje rommelige aflevering

Twee tafels komen in 2-en, zonder enige duidelijke vorm van communicatie, moet weer over gebeld worden, en helaas ook nog 1 daarvan met een beschadiging. De meubels zijn leuk.

1 Jan Tinbergenweg

Hoorn 1689 ZV