Mooie, stevige stoel en zit heerlijk.

Vergrijsde groene kleur gekozen, heel blij mee. In elkaar zetten was gemakkelijk, goede beschrijving erbij. De stoel zit comfortabel en is in zijn geheel prima afgewerkt. Is in werkelijkheid ook als op de site met ook mooie armleggers. Goede communicatie via mail over bezorging, ook snel bezorgd door DutchNed met vriendelijke bezorger. De afdekdopjes gaan er wat moeilijk in….. tip: leg ze eerst in warm water, daardoor worden ze wat soepeler en passen ze beter.

Geweldige bank aangeschaft bij basiclabel

Geweldige bank, goede communicatie en nette levering

Enorm tevreden over de levering.

De tafel op 28 januari besteld, pas op 15 april binnen gekregen. Hoewel basiclabel hier zelf niet zo veel aan kon doen aangezien de tafel niet geleverd werd aan hen, vond ik wel dat er wat meer dan alleen een ‘sorry mevrouw’ geplaatst was. De bezorging liep wel vlot en soepeler dan verwacht met een top bezorger en de tafel is echt prachtig!

Er bleek een zijpaneel van de bestelde kast beschadigd te zijn. Gebeld en email met fotos gestuurd en e.e.a. werd snel opgelost. Goede en vriendelijke service

Mooie en niet dure schoenenkast van goede kwaliteit!

-niet duur - goede kwaliteit - makkelijk in elkaar te zetten

Goede ervaring met bestellen en leveren van onze bank

Zo besteld, snel bevestigd en zelfs een week eerder geleverd als gepland. Levering ging ivm uitval klant iets sneller als verwacht. De tijd werd niet ge-update. Was handig geweest. De bank zat goed verpakt. Bezorger was vriendelijk. Kwaliteit van de hoekbank Grid lijkt goed, beter als onze vorige waar we een jaar lang alleen maar problemen mee hebben gehad. Dus ... So Far So Good. Nu kijken hoe de bank en vooral de stof blijft in gebruik met een gezin en huisdieren.

Top product en snelle levering

Ik bestelde een fauteuil van het merk Woood. Het artikel was identiek aan de foto’s, dit is natuurlijk niet altijd het geval. De levering vond ook erg snel plaats, ik zou zeker nog eens bestellen bij Basiclabel!

Heel tevreden

De kast is prachtig en echt van top kwaliteit! Ben er zeer blij mee. Buiten dat, ze hebben binnen 2 werkdagen geleverd, het was super goed verpakt, EN er is niks mis gegaan. We zijn onlangs verhuist en letterlijk bij elke bestelling is er wel iets (bezorging vertraagd, onderdeel ontbreekt, beschadigd etc etc). Wat een verademing is Basiclabel. Fijn dat hier wel alles goed kan gaan! Ik ben fan :)

Goede servies, matig product

Tevreden over basiclabel en hun service. Werken goed samen met bezorgdienst en nemen fijn frequent contact op. Over bestelde product minder tevreden, wordt ondanks het goede inpakken vies geleverd alsof het lang (buiten?) is opgeslagen. Stof, viezigheid en sterke geur in de kast aanwezig.

Top service - mooie spullen - goeie prijs

Onze Bitz borden super snel ontvangen. 2 borden hadden een kleine productiefout, deze zijn per direct en kosteloos omgeruild. Helemaal top!

Echt super!!

Contact klanten service gehad omdat mijn pakket niet geleverd was en bleek mijn adres niet te kloppen en daarom kon het niet verzonden worden. Ze hebben super snel geregeld dat ik het de volgende dag toch in huis had. En de gekozen zijn perfect!

Supergoed

Ben erg blij met mijn bestellingen ook zijn er 2 producten helaas beschadigd bij mij gearriveerd. Door medewerkster Marian geweldig opgelost, 3e zelf extra goed en stevig verpakt. Met heel blij met de professionele en vooral klantvriendelijke medewerking van Marian! Hartelijk bedankt

Alles snel en naar verwachting

Alles snel en naar verwachting

Zeer goede service! mooi product.

Omdat wij de kleur van onze kast op de foto`s niet helemaal vertrouwde hebben een mail gestuurd over de precieze kleur. (licht doet een hoop namelijk) Sander heeft in hun showroom wat foto`s gemaakt om zeker te zijn dat het ook is wat we zochten. Gerustgesteld deze metalen kast besteld en zeer snel geleverd in 2 dagen. Mooi product aanrader net als ons eerder bestelde salontafel. Die wij vorig jaar hebben aangeschaft van hun.

Te laat verstuurd en pakket nog steeds niet binnen

‘Voor 22.00 volgende dag in huis’ klopt niet. Ik heb donderdagochtend iets besteld dat vandaag nog steeds niet binnen is. Pakket werd door BasicLabel pas vrijdag bij PostNL aangeleverd. Belachelijk slecht.

Waardeloze betalingsservice

Ik heb een leuk bankje gekocht en nog wat andere meubeltjes. Maar bij het bankje ging het mis. De betaling loopt weer via een ander bedrijf 'Riverty'. Ik zou achteraf, na levering betalen. Bankje wordt geleverd en binnen de kortste keren (echt binnen vier weken of zo) krijg ik een betalingsherinnering inclusief boete omdat dit al de vijfde herinnering zou zijn. Ik heb NIETS gehad eerder. Niets in de post, niet in de mail, ook niet bij ongewenste berichten. Daarover klaag ik bij Basiclabel maar die verwijzen dus doodleuk naar Riverty, die dus helemaal niet reageren.

Snelle levering, prima verpakt en heel blij mee Twee schroeven zat verkeerd draad op maar die had ik zelf nog liggen.

Prachtig product voor een lage prijs en snel bezorgd

Prachtig dekbed overtrek van Essenza tegen zeer lage prijs en de volgende dag al netjes bezorgd. Helemaal geweldig.

Ik raad iedereen aan om bij deze keten te bestellen. Ten eerste hebben ze super mooie spullen. Precies alles wat ik zocht. Ten tweede is de service super goed. Ook de communicatie en de logistic is niets op aan te merken. Ik heb alweer een bestelling gedaan!

Hele goede service

Voor een scherpe prijs mijn nieuwe dressoir kunnen kopen. Netjes afgeleverd en ook per e-mail goed op de hoogte gehouden. Helaas ontbrak er een onderdeel maar ook dat is heel snel op gepakt door het team van Basiclabel.

Het eiken bureaublad is snel geleverd en voldoet aan de verwachting.

Het eiken bureaublad is goed verpakt in stevig karton en voldoet aan de verwachting. De levering was snel.

Mooie aanbieding en snelle levering

De wijnglazen Swirl van Hk Living waren goedkoper dan bij andere winkels en ze werden snel geleverd. Heel blij mee:)

Mooie producten en mrega snelle levering! Zeer tevreden.

supersnel geleverd 21.00 besteld , volgende morgen 9.00 geleverd!

top

Volledig Zen

Vond bij Basiclabel precies het item om de master bedroom volledig zen te maken. Inclusief soepele shop- en leverervaring!

1 Jan Tinbergenweg

Hoorn 1689 ZV