Snelle verzending

Fijne site, snelle verzending, produkt was goed verpakt.

Snelle levering , communicatie kan beter

Snelle levering van de tafel. De communicatie over tijdstip kan beter. Tijdstip veranderde van middag in avond gedurende de dag. Alleen zichtbaar bij zelf track&trace te openen. Hamdig zou zijn ( als bij fonq) dat je hier ook een sms bericht over ontvangt. Wel blij met de tafel overigens!

Top service!

Ik heb een tafel besteld die helaas retour moest, maar dit had verder niet met de winkel te maken. Het contact verliep soepel vriendelijk en snel, evenals de retour procedure. In dit soort situaties weet je pas echt hoe een winkel presteert!

Hele goede ervaring

Ik wilde graag een vloerkleed bestellen, maar was bang dat de kleur misschien net niet goed zou zijn en ik het zware kleed dan naar het Post nl punt moest brengen. Ik nam contact op met de klantenservice en ze zei dat als de kleur niet goed was, ze het vloerkleed gratis konden laten ophalen bij mij thuis. Geweldig! Achteraf bleek het niet nodig, want het vloerkleed staat prachtig! Heel blij mee en nog in de sale ook. Top ervaring.

Hele goede service!

Hele goede service! Fijn contact en goede hulp! Ik kom zeker terug!

Overweldigend

Binnen 1 dag vier stoelen binnen. Keurig verpakt.

Super mooie bank! Snelle en vriendelijke levering. Helemaal blij met de aankoop!

Hele fijne winkel

Ik heb daar eetkamerstoelen besteld Ze kwamen de volgende dag al binnen Ze waren aan de poten iets beschadigd Gemaild, ze gingen gelijk met me meedenken voor een oplossing Hele goede service en ze reageren ook heel snel Ben heel tevreden Ik zou zeggen kijken en kopen!

Gewoon super goed!

Twee bureaustoelen van Zuiver besteld. Duidelijke site met goede foto’s. Direct bevestigingsmail etc. en al contact met bezorgdienst. Bijna niet te geloven maar binnen 24 uur nadat ik bestelling geplaatst had, stonden de stoelen al in ons huis. Super tevreden klant.

Snel en intact geleverd

Niets aan te merken

Makkelijk bestellen, goede en snelle levering. Tevreden met aankoop.

Goed en snel

Mijn kastje werd snel geleverd zoals op de site staat. Goed verpakt. Vriendelijke man die het kwam bezorgen

Gemiste kans wat betreft service!

Afgelopen zaterdag mijn barstoelen in ontvangst genomen. Keurig op tijd, mooie stoelen. Echter nu zijn de stoelen 18% goedkoper! Contact opgenomen met klantenservice want ik wil er nog graag eentje bijbestellen. Er kan niks aan de korting gedaan worden. Ik mag ze terugsturen, nieuwe bestellen en hier weer 9 weken op wachten want dit is het beleid! Gemiste kans wat betreft service!

Blij!

Zondag een kast besteld, dinsdag op de afgesproken tijd afgeleverd.

Uitstekend!

Snelle levertijd! Goed verpakt! Prachtig product!

Mooi tv meubel

Basiclabel is een prachtige zaak met mooie spullen. Ons tv meubel ziet er goed uit, maar was een enorme klus om in elkaar te zetten. Dat was een tegenvaller. Vlotte levering.

Goede prijs kwaliteit verhouding, hele goede service!

De kast voldoet precies aan mijn verwachtingen, blij mee!

Droevig

Als je maten bij een kast zet ,en het blijkt dat de kast maar liefst 4 centimeter minder diep is, dan maakt het niet uit hoe geweldig je ervaring voor de rest is. Ik had deze kast gewoon nooit gekocht.

Goede service, product wel beschadigd

We hebben een lamp besteld en deze was beschadigd binnen gekomen. De compensatie die werd aangeboden was 11 euro en daarmee niet interessant. Basiclabel heeft direct een nieuwe lamp opgestuurd, maar helaas was deze lamp scheef. We moesten zelf aan de slag met viltjes om de lamp recht neer te kunnen zetten.

Goede kwaliteit eerlijke prijs

Voldeed aan verwachting super snel verzonden

Mooie stevige kast

Ik ben heel blij met mijn aankoop, het is een hele stevige mooie kast, staat super mooi in onze woonkamer.

Goeie kwaliteit, scherpe prijs en snelle service

Ik ben super tevreden met mijn recente aankoop van 6 eetkamer-stoelen. Zondag besteld, maandag op de stoep. Leuke, goeie kwaliteit stoelen voor een hele scherpe prijs.

Snelle levering, paar krasjes, lastig in elkaar zetten

Het is een prima kast, die er goed uitziet. Het was wel lastig in elkaar zetten, met name de deuren vastmaken/stellen heeft veel tijd gekost en het zit nog niet 100%. Hier en daar ook wat krasjes, maar op zwart zie je dat niet heel goed gelukkig. Super stevig staat de kast ook niet, ik zou er geen al te zware spullen in opbergen. Voor Eur 400 een OK kast.

Goede klantenservice

Ik had een probleem met mijn geleverde product. Het werd direct opgepakt door de klantenservice en binnen een dag was het opgelost. Super service! Daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren.

Fijne service, mooi product!

Na ontvangst bleek mijn product beschadigd. Telefonische klantenservice is zeer goed bereikbaar, zonder eindeloze wachttijd. Mij werd gevraagd een e-mail te sturen met foto’s waarop de beschadiging zichtbaar was. Ik kon het beschadigde artikel terugzenden en er werd mij per omgaand een nieuw gestuurd. Contact via mail was zeer prettig en persoonlijk.

1 Jan Tinbergenweg

Hoorn 1689 ZV