Mooie stevige tafels

Mooie stevige tafels

Goede communicatie en snelle levering. Niks op aan te merken!

Heel tevreden

Snelle levering van prima product.

Slechte service en kwaliteit

Inmiddels 6wk een defecte kast in huis staan waarvan communicatie nogal stroef verloopt en ik nog steeds geen goede onderdelen heb ontvangen. Bestel hier op deze manier nooit meer iets.

Slechte kwaliteit

Kast niet naar behoren, slechte kwaliteit, ontbreken van materialen, afwijkingen aan letterlijk alle zichtbare delen. Weinig tot geen tegemoetkoming in service. Nota bene een vrij dure kast, is het allesbehalve waard. Geen aanrader om hier iets te kopen!

Mooie stoelen, helaas niet aan deur gebracht

Ben heel blij met de stoelen (en met alles van Basiclabel!). Ze zitten lekker en staan heel sjiek. Alleen jammer dat je voor het pakket, ondanks dat het best zwaar is, niet per se thuis hoeft te zijn. Nu had PostNL vertraging en konden ze helaas niet wachten tot ik weer thuiswerkte. Erg zwaar om pakket zonder auto van pakketpost naar huis mee te nemen, dus andere verzender zou fijn zijn!

Teleurstelling over de kwaliteit van de producten

Helaas moet ik mededelen dat de geleverde producten meerdere malen beschadigd zijn binnengekomen. De omruil service is ok, alleen het ophalen van de spullen is omslachtig. Dus ben niet erg tevreden op dit moment. Ik hoop dat de tafellamp nu onbeschadigd binnenkomt, want het model is wel heel leuk.

Basic label is top

Basic label en alles wat ik daar besteld heb is echt heel goed! Het probleem lag alleen bij de bezorger! Als je even niet de deur open kunt doen..zetten ze het gewoon buiten in de regen neer!!!!! Echt heel slecht.. Misschien toch een puntje van aandacht.

Voor 22.00 bestelend volgende dag in huis klopt niet.

Contact met klantenservice was prima maar wij bestellen bewust een kast op tijd om deze de volgende dag in huis te hebben. De hele dag hoor je niks over bezorging, volgende dag kijken we toevallig op de link en wordt de kast pas de 18e bezorgd in plaats van de 14e. Erg vervelend

Goede service en uitleg aan de telefoon, snelle levering, goed verpakt.

rotzooi

Kast gekocht met natte verscheurde verpakking aangekomen. kast met veel beschadigingen. Geld afgeboekt en verpakking kapot. Fotos opgestuurd maar geen oplossing via basiclabel aangedragen. Hoorde bij type kast en hout NOOOOIIIIT weer bij basiclabel kopen.Je neemt een groot risico. Groet.

Super leuk aanbod en een snelle service

Heel veel leuke en hippe meubels en interieur spullen die snel bezorgd worden.

Twee lockers besteld: prima prijs/kwaliteit verhouding en vlotte levering.

Goede stoel, wel lange levertijd

Ben heel tevreden over de klantenservice.

. ebben n vloerkleed gekocht, 19 juni ontvangen. Hadden wat vragen. Veel hobbels in t kleed. Werd door klantenservice goed advies gegeven , wat we kunnen doen. ( zijn we nog steeds mee bezig).

Product snel binnen en klantenservice reageert snel.

Helaas een product ontvangen wat beschadigd was maar snel opgelost door de klantenservice. En het product de volgende dag al in huis! Erg fijn.

Elke keer uitstel van levering, uiteindelijk 8 maanden moeten wachten op een vloerkleed

Op de dag van levering krijg je te horen dat het niet geleverd wordt, en dat tot 3 keer toe. Zelf overal achteraan moeten zitten en elke keer blij gemaakt worden met een dooie mus. Uiteindelijk na 8 maanden wachten toch een vloerkleed ontvangen wat qua kwaliteit het wachten echt niet waard was!

Geen service

4 Kasten gekocht. Zat een productiecijfers in waarbij de duvel door de zijkanten van de kasten breekt en er nu bij meerdere kasten een gat zit in de zijkant. Ook missend onderdelen waardoor ik de deuren moet openen met een stuk plakband. Ik heb hierover een mail gestuurd. Maar na twee weken geen enkele reactie. Gaat dit nog opgelost worden????

Snelle, goede levering van het product. Product voldoet aan verwachting en de informatie op de site komt overeen met het product.

Afspraken nakomen. Goed product. Klantenservice top.

Makkelijk en snel!

Overzichtelijke webshop, besteld en de volgende dag in huis. Goed en stevig verpakt!

Snelle service, kwaliteit zoals beloofd

Ik zocht een kast met veel, dus praktische, ruimte. Van Woood kende ik de Nikki-collectie, alleen de beoogde kast wordt niet meer gemaakt. Jammer. Maar er is een alternatief, die heb ik besteld, voor een zeer schappelijke prijs.

Prachtig mooi spul.

Prachtig mooie spullen op de site. Duidelijk omschreven. Op tijd en onbeschadigd ontvangen.

Omslachtig retourbeleid

Producten prima. Levering prima maar iets retourneren gaat erg omslachtig. Tip: zorg voor kant en klaar retourformulier en pas de manier van terugbetaling aan. Nu moest ik mailen om aan te geven dat ik iets retour heb gestuurd met de nodige gegevens die je op moet zoeken. Vervolgens krijg ik een mail terug dat door een kortingscode en gebruik van betaling via afterpay/riverty het geld niet automatisch teruggestort kan worden. Moest ik weer mijn bankrekeningnummer mailen, wat in deze tijd met al die oplichtingen ook niet erg prettig voelt. Dan als laatste moest ik nogmaals mailen om te vragen waar mijn geld bleef. Verder vriendelijk te woord gestaan per mail etc. Ook snel een reactie dus dat was positief.

Snelle levering , mooie spullen

1 Jan Tinbergenweg