Levertijd totaal niet waargemaakt

"Morgen in huis" op 8 juni, 16e nog niet eens een datum van levering

Snelle levering en goede klantenservice

Mooie kast gekocht welke snel geleverd kon worden. Helaas was er iets mis waardoor ik de klantenservice heb bericht. Ik kreeg na zo’n twee dagen reactie en er werd niet moeilijk gedaan over onderdelen naleveren. Basic Label heeft gelijk een nieuwe order geplaatst, waarna ik een nieuwe bezorgdatum kon kiezen. Enige nadeel was dat de producent de losse onderdelen niet voorradig had waardoor ik iets langer moest wachten. Echter heeft Basic Label dit gelijk naar mij gecommuniceerd wat ik heel fijn vond en goede service! Al met al tevreden over levering en communicatie! Ook leveringspartner Dutchned communiceerde duidelijk over levering en was goed telefonisch bereikbaar, heel vriendelijke medewerkers.

Mooie kast, precies zoals op de site weergegeven, snelle service & levering

Handleiding had iets duidelijker gemogen maar verder een ontzettend mooie kast die prima om de slaapkamer staat. Bestellen en leveren ging ontzettend snel.

Goede service, hele mooie draaifauteuil wooly

Mooi, zit goed, makkelijk schhoonmaken

We hebben de bank Hollandia pas net een paar weken. Nergens op internet staat een review van de bank. Ik weet nog niet hoe lang de bank zo mooi blijft, dit moeten we nog ondervinden. We hebben de groene gekozen. Een mooie kleur olijfgroen, met een lichte glans. De bank lijkt op de bekende designbank van Gelderland. Je kunt hem ook binnen zetten. Bij ons staat hij open en bloot op het terras en het is heerlijk om op neer te ploffen, net als op een bank binnen. Er zitten weleens vlekken op van vogelpoep, en die maak je makkelijk schoon met een beetje water en eventueel wat zeep. Achter de zitting is een niet zichtbare open verbinding naar beneden toe. Daardoor kun je bijvoorbeeld blaadjes gemakkelijk naar de grond duwen. Het geheel voelt heel stevig. Het is een vrij zware bank, waardoor hij niet gauw verschuift. Zo, eindelijk een review online over deze bank. Hopelijk heb je er wat aan :)

Mooi product, snelle levering

Twee zeer mooi stoelen besteld en ontvangen, een echte aanwinst! Soepel proces.

Woood hoekbank

Mooie stevige hoekbank. Makkelijk om zelf in elkaar te zetten.

Wat een super service!!

2 niet kleur passende tuinstoelen ontvangen. Binnen 1 dag! een stoel ontvangen die wel qua kleur paste. Andere retour zonder enig probleem. Super!

Leuk!

Precies zoals is afgebeeld ,goed verpakt en binnen 24 geleverd! Echt Basiclabel! Wederom Bedankt.

Mijn vaas kwam goed verpakt binnen

Belabberd

Na lang wachten (6 á 7 weken) op onze bank, kregen we een avond van te voren te horen dat de bank niet zou komen. Na de volgende dag gebeld te hebben met Basiclabel , hadden ze geen flauw idee wat er fout was gegaan want de bank was gewoon op voorraad. Ze ging het uitzoeken en het op de mail naar ons beantwoorden. Tot op heden niks meer van gehoord van deze mevrouw. Voor ons extra pech want wij hadden ook voor niks vrij genomen. Uiteindelijk 2 dagen later en belletjes vanuit onze kant verder hebben we alsnog de bank ontvangen. Netjes afgesproken dat de leverancier mij een half uur van te voren zou bellen zodat ik geen vrij hoefde te nemen maar snel even heen en weer kon. Uiteraard ging dit fout en werd ik alleen gebeld omdat mijn vrouw een vooruitziende blik had en mijn telefoonnummer op de deur had geplakt. De chauffeur wist van niks. Bank voor de deur gezet en weggegaan. En je raad het al, deze was kapot. Gelijk gemaild en ik kreeg de keuze of 20% korting of een nieuwe bank. Ik gaf aan dat ik vanaf 50 % korting zou nadenken om de bank te houden. Dat wilden ze niet , dus werd de keuze om laten ruilen voor een nieuwe bank. Inmiddels is het contact nog slechter geworden en duurt het al weer meer dan een week en heb niks meer gehoord van basic label. Overall vind ik het allemaal erg teleurstellend dat ik na zo lang wachten en met een serieus probleem , totaal niet serieus word genomen. Daarom is mijn algemene oordeel dat de service ronduit belabberd is en totaal niet klantgericht nadenken over snelle oplossingen.

Een hele fijne, mooi bank. Echt een eyecatcher.

aanrader

Snelle levering, scherpe prijs en goede communicatie!

Goede 1e levering maar daarna…….

De door mij bestelde kast werd keurig, zoals telefonisch besproken, op het moment van afspraak bezorgd. Een deel van mijn bestelde kast is beschadigd geraakt tijdens het transport. Dat kan gebeuren. Ik wacht nu al meer dan 4 weken op het te vervangen onderdeel…… Dat is jammer. De kast kan niet in elkaar gezet worden en dat is bijzonder onhandig (ik bestelde de kast niet voor niks….). Het was een verjaardagscadeau voor mijn kleindochter. Die mij vrij vaak helpt herinneren wanneer de kast nu wél in elkaar kan….

bestelling niet compleet en beschadigd

Wij hebben een heel mooi bureau besteld voor de verjaardag van onze dochter. Alleen miste we onderdelen. We hebben contact opgenomen, 2 weken later ontvingen we een zakje met onderdelen. Toen we het bureau in elkaar gingen zetten, miste we echter nog meer onderdelen. Uiteindelijk met eigen spijkers en kleine schroefjes alsnog het buro in elkaar gezet. Aan de achterkant van het bureau zitten ook krassen. Nu zie je dat niet want het staat tegen de muur, maar het is wel zonde van een nieuw buro.

Goede ervaring en een goed product

De bijzettafel was op tijd geleverd Een goede kwaliteit , en tafel zoals in de omschrijving stond

Prima communicatie, goede service!

Ruim assortiment

Verwerking en bezorging gingen vlot

prima service

Had een bank besteld die me echt niet beviel. Direct weer (gratis) opgehaald en binnen een week mijn geld teruggestort. Prima service !

snelle levering, mooi produkt en...niet diur

Al geruime tijd gekeken naar een tv meubel van ca. 3 lang met een modern design. Bij Basic label voordelig voorhanden. Bestelling in de avond gedaan de volgende dag in huis!

Puik van bestelling tot levering

Nette kast besteld. Telefonisch contact gehad m.b.t. uitgestelde levering i.v.m. vakantie. Binnen een half uur telefonische bevestiging van dezelfde uiterst vriendelijke mevrouw. Vervolgens 3 kwartier later bevestiging van een evenzo vriendelijke mevrouw van het transportbedrijf Dutchned. Goed verpakt en geleverd volgens afspraak. Zeer positieve ervaring

Wij hadden een tafeltje besteld. Na helaas 1 week kwam er een gekke veeg op. Het gemeld 2 dagen later een nieuwe gekregen en de andere geretourneerd. Snel en goed gehandeld zeer tevreden!

Perfecte service

Levering volgens tijdopname en een prettige vervoerder!

Leuke stoel en snel geleverd

Stoel ziet er goed en solide uit, maar ik vind, dat je iets te veel achterover zit

Stevige kast, exact op de afgesproken leverdatum netjes geleverd. Alles prima in orde. Alleen in elkaar gezet in een paar uur.

1 Jan Tinbergenweg

Hoorn 1689 ZV