perfekt

de snelheid van het bedrijf, en het is een prima slaapbank

Goede prijs-kwaliteit en snelle levering

Mooie draai fauteuil gekocht voor een schappelijke prijs. Netjes de volgende dag geleverd!

Kwaliteit en prijs prima

Goed, betrouwbaar. Vriendelijke mensen aan de telefoon.

Mijn bestelling kwam veel te laat, maar daar kon u waarschijnlijk niets aan doen, vanwege lange levertijden. Ik had graag tussendoor even een reactie van u gehad. Meerdere keren gevraagd, maar iedere keer dezelfde mail. Zie het als tip, niet als kritiek. Klanten even op de hoogte houden als het niet of later leverbaar is. De bezorging van het pakje was netjes. Goed ingepakt tegen eventuele beschadiging. Dus dat was prima. Succes. Vriendelijke groet Lummy Goldsteen

Helemaal tevreden

Een aanwinst in mijn huis, goede service en goede kwaliteit

Super service!

Keurig op de hoogte gehouden over de voortgang van mijn bestelling, bij aflevering bleek er een beschadiging te zijn. Super snel en correct opgelost!

Mooie collectie

Mooie website met producten die ik sllemaal wel zou willen hebben,

levertijd

Je wordt op de hoogte gehouden wanneer het artikel geleverd wordt. Helaas wel een lange wachttijd.

Mooi product, snel geleverd

Volgende dag geleverd.

vlotte levering en goede service

na de bestelling werden de 2 kasten vlot geleverd, helaas bij 1 van de 2 waren de deuren aan elkaar vastgeplakt dus die werden vlot opnieuw opgestuurd en daarmee probleem verholpen. De verpakking van de 2de zending was mager waardoor een van de twee deuren op een hoek niet zuiver meer was maar nog wel goed genoeg voor een onderkant

Fij e website fijne winkel

Zoals altijd duidelijk website, snelle levering, mooie producten

Viel niet mee

Kastje ontvangen maar was wel beschadigd het randje boven op was flink verbogen geprobeerd het recht te buigen maar werd er niet mooier van

Alles keurig volgens afspraak

Snelle en goede service

Mooi product en ook goede after sales

Snelle bezorging, goede informatie. Bezorger was zelfs te vroeg.

Top winkel in Hoorn

De winkel in Hoorn is prachtig. Tafel besteld en 4 stoelen. Helaas komt de bezorger alleen. Dan moet je dus 100 kg met de bezorger tillen . Afmeting 220 x 110 cm. Tafel helaas beschadigd en omgeruild , weer twee keer 100 kg tillen. Beter is dat de leverancier z'n eigen materiaal controleerd. Door drukte wordt er traag gereageerd op je mail met klachten. Na één telefoontje wel supersnel geregeld , dat is 5 sterren waard. Verder voor relatief betaalbare prijs een mooie bijzondere tafel. Dus conclusie Basic Label heeft mooie meubelen en accesoires , wel zelf alles inelkaar zetten . Levering via de site kan even duren dus let op de levertijd. Meteen de update voor de stoelen Voque boucle: zitten heerlijk , precies op de datum geleverd die was aangegeven.

Product zoals verwacht

Alles ging goed. Van bestellen tot leveren. De kast is goed aangekomen en we zijn er erg blij mee. De levertijd was wat langer maar de moeite waard om even te wachten.

Producten prima, bezorging veel te laat.

Product zou binnen twee dagen geleverd worden. Die twee dagen wordt na een dag omgezet naar drie weken levertijd. En komt alsnog toch later. Gezien december hield ik rekening met vertraging maar niet zoveel. Als ik dit had geweten had ik niet bij jullie besteld. Zal dit gezien de onbetrouwbaarheid ook niet meer doen verwacht ik tenzij grote onzekerheid qua leverdatum geen probleem is.

Uistekende service

D Nadat ik mijn bank besteld had, ontving ik een mail met de bezorgendatum en bezorgtijd(blok) van 2 uur. Bezorger was keurig op tijd....aardige man. Ik ben zeer tevreden over jullie service.

Goede informatie, goeie website, eenvoudig bestellen, kortom uitstekend

Basis label biedt leuke dingen voor een goeie prijs.

Top en supersnel geleverd

Einde middag besteld en volgende ochtend geleverd

Zeer goede en vriendelijke service in eigentijdse prachtige meubels en accessoires

Een website vol met prachtige meubels, verlichting, accessoires e.d. van goede kwaliteit. Zeer vriendelijke communicatie Algeheel zijn wij zeer tevreden! Helaas klopt de aangegeven leverdatum, geen van alle keren dat we iets besteld hebben, maar dat zal aan de drukke maand van PostNL liggen.

Sfeervolle bedrijf

Goeie service Fijn personeel Mooie spullen

Basic Label doet wat het belooft

De beste prijs voor een prachtig product en ook nog eens vlot geleverd.

1 Jan Tinbergenweg

Hoorn 1689 ZV