Zeer mooi!!

Ik zou een 5 sterren willen geven, was het niet dat er 2 dezelfde artikelen aangerekend zijn en ik er maar 1 van ontvangen heb. Wij hadden een aantal maanden geleden een brand in ons appartement en mijn decoratie was allemaal weg. Heel veel rook en roetschade. Nu ben ik begonnen met terug decoreren en vind op basiclabel zoveel mooie dingen. Er is nu al weer volop sfeer en er komt er nog bij. Ik zou basiclabel zeker aanraden, de prijs zit goed en het materiaal is van uitstekende kwaliteit.

Heel erg goed

De bestelling is goed verpakt en snel geleverd De artikelen zelf waren van hele goede kwaliteit. Ik ben erg tevreden! Dank jullie wel

Top fotoplank!

Wat een prachtige fotoplank. Echt een aanrader. Mooi onbehandeld eikenhout. Superblij mee.

Ik ben erg blij met mijn hoekbank, heb 't in goede orde ontvangen. Het plaatsen van de bestelling ging makkelijk, na het afronden wordt je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Zeer tevreden klant.

Bezorging plus - product min

Superlatieven komen te kort in de omschrijving van de “ robuuste” bijzettafel van Woood Exclusive Lio! De massief (!) houten bijzettafel, gemaakt uit pauwloniahout (!) lijkt meer op een product gemaakt van eenvoudig triplex, licht van gewicht en slecht afgewerkt. Matig product dus. Het is goed dat deze tafel in de aanbieding is, anders was hij gelijk retour gegaan. Volle prijs is hij in het geheel niet waard. Bezorging was prima, cfm. afspraak.

Aanrader! Echt heel blij mee

Mooie collectie waar genoeg te vinden valt, tegen scherpe prijzen. Snelle verzending, keurig verpakt. Goed op de hoogte gehouden, ik ben zeer tevreden en zal zeker vaker terugkeren.

Gewoon prima

Na bestelling volgende dag geleverd, mooie tafels voor een goede prijs.

Stoelen geleverd niet zoals gewenst, wel goed opgelost

Barstoelen besteld. Beschadigd bij levering. Excuses aangeboden en netjes afgehandeld met een korting. Fijne oplossing. Bedrijf die zijn verantwoordelijkheid neemt.

Zeer klantvriendelijk!

Geweldige webshop op gebied van wonen! Leuke spullen, snelle verzending, snelle reactie op mails en fijne after sales. 1 artikel was niet geheel conform wens en deze werd supersnel vervangen! Ik zal zeker eerst bij Basiclabel op zoek gaan naar nieuwe spullen voor mijn huis. Zij weten hoe te investeren in lange termijn klantenbinding. Complimenten!!

Vlot geleverd, prima product

Niks meer aan toe te voegen:-)

Zeer goed!

Een paar weken geleden had ik een opblaasbare fauteuil gekocht, die helaas vrij snel lek ging. Daar werd niet moeilijk over gedaan en binnen een week stuurden ze een nieuwe op. Fantastisch! Ontzettend goede service. En ook met het product ben ik erg blij;-)

Dijk van een klantenservice!

Zowel bij Basiclabel als bij Dutchned weten ze nog hoe je klanten moet servicen. Waar maak je dat nog mee? Basiclabel verkoopt mooie producten en inspireert met nieuwsbrieven. Rond Moeder- en Vaderdag vragen ze of je een mailing wilt ontvangen of liever niet omdat dit mogelijk gevoelig ligt. Ik had een kast besteld die binnen no time werd geleverd door Dutchned. Een dag later werd ik zelfs gebeld door een dame of alles naar wens is. Wow!

Mooie kast, precies zoals de foto's, goede beschrijving, netjes op tijd bezorgd, even een (klein) klusje om in elkaar te zetten, maar dan heb je ook een prachtige kast!

We hebben een zwarte kapstok bij jullie gekocht. De levering was prima. Er was echter een probleem met het geleverde product. Het bedrijf heeft onze "klacht" hierover zeer goed opgepakt en ons als klant tevreden kunnen stellen. Dit was ook binnen no-time geregeld. Dank jullie wel, Marian, voor jullie oplossing en zeer snel meedenken, reageren en oplossen. Dikke prima!

Duidelijk waar basiclabel voor staat kwaliteit

Basiclabel geeft voldoende kwaliteit voor de klant en daarom ben ik duidelijk voor iedereen

Pakket bezorging drama

Heb een kinderbed besteld, op de site stond vandaag besteld, morgen in huis. Na 3 dagen hebben we het hoofdbord van het bed ontvangen maar ontbreekt het resterende deel en is nog onduidelijk wanneer deze bezorgd gaat worden.

Fraai design voor een betaalbare prijs

De bestelde bijzettafel was keurig verpakt met een duidelijke beschrijving hoe te monteren. Dat was zo gepiept! Het walnoten blad icm de beige constructie staat echt mooi naast mijn stoel.

Slecht verpakt waardoor het bestelde kapot is geleverd

Ik heb mijn bestelling meteen retour moeten zenden omdat het kapot geleverd was

Prima voorraad, snelle levering, goede prijs

Ik had kasten eerst elders besteld en zou daar maanden op moeten wachten. Toen verder gezocht en BasicLabel gevonden: wel op voorraad, snelle levertijd (binnen 2 dagen) én goedkoper! Levering verliep uitstekend en volgens afspraak binnen het aangegeven tijdbestek van 2 uur. Helaas wel een hoek van een plank (binnenin, maar in het zicht) beschadigd. Om die reden 4 sterren ipv 5.

Good delivery - bad quality

The delivery etc was good. I ordered a woood tablo table 220x90 and the table it self is not plain, it’s curvy… :(

Levering was netjes maar het inelkaar zetten een ramp

De levering van Basiclabel was uitstekend en alles werd netjes op tijd geleverd. Helaas was het in elkaar zetten van het product een uitdaging. Zonder elektrische schroevendraaier was het bijna onmogelijk. De onderdelen pasten niet altijd goed, waardoor het schroeven moeilijk ging. Het metalen deel moest zelfs met een hamer in elkaar worden gezet omdat het zo stroef was. Echter, het eindproduct is een mooi kastje. Ik kan het bedrijf en de bezorging zeker aanbevelen, maar dit specifieke product niet echt.

Erg mooie kwaliteit & snelle levering icm nette verpakking!

Goede prijs voor hele mooie kwaliteit

Afspraak/toezegging wordt niet nagekomen!

Er wordt een fout gemaakt door Basiclabel of Dutchned (vervoerder) waardoor er niet geleverd wordt op de afgesproken dag, waarvoor vrij genomen is (rest van de week is geen optie voor mij). Dus nu is het mijn probleem geworden omdat geen van beide partijen verantwoording neemt.

Besteld, bevestigd en geleverd ✅✅✅

Slechte verzending methode

Ik betaal verzendkosten om de pakket beneden te liggen en ik heb geen hulp om te tillen. In de website staat niet dat je moet zelf tillen de pakket en is bizar zwaar. Tafel is mooi maar toch niet zelfde kleur van foto’s .

1 Jan Tinbergenweg

Hoorn 1689 ZV