Mooi product en snelle levering

Product exact zoals op de foto’s en jullie waren de enige die dit product de volgende dag al konden leveren. Ik ben erg tevreden.

Ik heb 2 hanglampen van bepurehome besteld bij basiclabel voor de eerste keer. Smiddags besteld, en de volgende dag al bezorgt. Leuke lampen, had er toch nog een vraag over en heb gebeld. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en kreeg mijn antwoord. Al met al voor de eerste keer bij hun naar tevredenheid geshopt.

Snelle levering en supermooie salontafel. Pluspunten voor de fantastisch leuke bezorger!

Op tijd en erg mooi

Ik heb de hocker Lus besteld via de site van Basiclabel. De bestelling heb ik op zondag gedaan en maandag werd de bestelling al geleverd. Ik ben er erg blij mee. De hocker staat prachtig bij onze eethoek en heeft de hoogte van een eetkamerstoel. Tevens past de hocker prima bij ons vloerkleed. De hocker was zeer netjes ingepakt. Tussentijds werd je goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Uitstekend, niks te klagen

Super, Uitstekend bevallen, zeer mooie kleuren en een geweldige service.

Heel tevreden!

Prachtige, unieke producten en snelle levering. We moesten ook niet even gebruik maken van de klantenservice en daar ook erg tevreden over. Snelle reactie en goeie service.

top en snel

prachtig en hele mooie kwaliteit

Exoton Valerie verstelbare stoel gekocht. Goedkoopste via internet. Besteld en 2 dagen ( op verzoek ) al in huis. Bedank voor de snelle service Aanrader

Mooi Design voor een kleine prijs.

Onlangs een mooi bijzettafeltje van het merk Urban Nature Culture gekocht. Staat geweldig!

Snelle service - perfekt aflevering

Ik heb een middelgrote kast of Woensdag besteld, Vrijdag morgen al in huis (ik heb zelf de afleveringdag gekozen). De kast was heel goed verpakt en de courier kwam precies op de tijdstip en bracht de verpakking naar binnen De communicatie over de afleveringststus liep perfekt. Heel tevreden!

Eerste indruk is uitstekend

Als nieuwe klant kan ik alleen maar zeggen dat alles tot in de puntjes verzorgd was. Ook het aangekochte artikel was precies zoals beschreven. We hadden servies gekocht en dat is in ongeschonden staat gearriveerd, keurig en veilig verpakt.

Perfecte klantenservice

Nachtkastje besteld dat niet bij de inrichting paste, maar deze is naar een verkeerd adres geretourneerd. Heel goed contact gehad gedurende de tijd met de klantenservice van basiclabel.nl. Complimenten over het prettige contact en de zeer nette afhandeling.

Op een positieve manier zeer verbaasd.

Mijn in de namiddag bestelde zwart glanzende gieter werd de andere dag zonder bezorgkosten en zorgvuldig verpakt bezorgd, wat een klantvriendelijkheid! De gieter is een plaatje in mijn interieur. Als bedrijf bent u een aanrader.

Zeer tevreden.

Snelle levering, mooi product, goede prijs.

Fantastische service

Mijn Woood bijzettafel ging stuk binnen 12 maanden (poot ging los zitten en kon niet meer worden aangedraaid). Na wat correcte en snelle mail correspondentie omgeruild voor een nieuwe. Hartelijk dank!

Nog niets ontvangen en wel melding van verzenden ontvangen

Nog niets ontvangen en wel melding van verzenden ontvangen. Wacht al ruim een dag op een reactie waar mijn pakket is gebleven.

Makkelijke en overzichtelijke webshop. Voor vragen meteen duidelijk antwoord via chat met zeer behulpzame klantenservice! Goede prijs en levertijd!

Zeer onzorgvuldig verpakte goederen!

Of het aan de afzender ligt of aan de vervoerder (post.nl) is mij natuurlijk niet bekend, maar het bestelde servies kwam niet in goede staat aan. Alles was gebroken!

Eens en nooit meer

Helaas zijn er van dit soort ervaringen, en ben ik niet snel geneigd om een '1ster' resensie te schrijven maar er zijn van die momenten dat je denkt hoe dan? :D Ik koop 2 lampenkappen in de sale, die net zo goed in a4 papier ingewikkeld verzonden had kunnen worden, want de doos waarin deze kwam had ik hier eigenlijk willen posten. Ik hoop 2 hexagon lampenkappen, (inkoop 2 tientjes), maar omdat ik nieuwe webshops graag een kans bied koop ik vaak iets kleins om te ervaren of het de moeite waard is om grotere investeringen te doen voor mijzelf of voor mijn klanten. Prachtige assortiment, dat kan je niet ontkennen, mooi ogende en vertrouwelijke webshop maar met een hele nare nasmaak. Dan komt de "doos" helemaal beschadigd in elkaar gezakt binnen met een enkel stukje tape wat de doos soort van dicht heeft gehouden na de post NL cup Nederlands kampioenschap dozen smijten .. Ik open de doos en tot mijn schrik/verbazing wat ik al aanvoelde komen, hebben ze de in 1mm dun plastic omwikkelde lampen, (die normaal apart in een doos los aan elkaar vast getaped worden verzonden) in netjes gezegd in die grote doos gesmeten, en gedacht ah helemaal top zo. Beide lampenkappen zijn beschadigd de een is nog wel redelijk goed binnen gekomen hoe geen idee maar de 2e is compleet beschadigd. Dan stuur je een mail met foto's dat je dit zo ervaart en inplaats als oplossing een nieuwe kap te sturen bied je omdat de lampen in een sale gekocht zijn een waardebon :D:D Ik heb geen tijd om ze retour te sturen had ik gemaild en dat ik de slechte kanten dan omdraai, het is niet anders. Maar retourneren had zoiezo niet gekund vanwege de SALE? Nou gaat dit om 2 lampenkappen van 20 euro, maar juridisch heb je ongeacht (sale) het recht om de kappen te retourneren ongeacht welke reden van het retourneren, zeker als het om deze vorm van schade gaat. *Sale is niet uitgezonderd van het ontbindingsrecht Dus ook alles dat je in de uitverkoop verkoopt, moet je binnen 14 dagen nog retour nemen. Ook als

Prima webwinkel, maar communicatie over de levering kan beter

Er wordt te weinig gecommuniceerd en nadat de uitsteldatum in beeld kwam ben ik zelf gaan bellen. Toen werd gezegd, je moet nog 5 weken wachten. Dit correspondeerde als je het product op dat moment zou bestellen. Een paar dagen later krijg ik een berichtje dat we de meubels de week erop zouden krijgen via een link, track-and-trace. We zijn daar blij mee natuurlijk, maar dit kan wel iets klantvriendelijker.

Prima stoelen en dito service

Zeer tevreden met mijn aankoop. Stoelen kwamen apart van elkaar en na telefonisch contact prima geholpen. Inmiddels alles ontvangen. En een tevreden klant

Mooie artikelen en goede service

Mooie artikelen en goede service . Het is alleen jammer dat wij op het bestelde artikel hebben moeten wachten.

Prachtige kast!

De kast en tafels kwamen heel goed verpakt aan. Zeer tevreden. Wel verbaasde het ons dat het de volgende dag geleverd zou worden en het op voorraad was en even later was het niet op voorraad, Wel heb ik goed contact gehad met het bedrijf die het zou bezorgen.

Goede site, mooi product, mooie prijs, goede service

Mooie producten tegen een goede prijs. De kast die we kochten werd snel geleverd, waarbij we zelf konden kiezen wanneer. Bezorger was vriendelijk en behulpzaam.

Snelle en prima service

We hadden een mooie loungeset besteld, die een dag na ontvangst goedkoper was geworden op de website. Basiclabel heeft ons het prijsverschil teruggegeven, zelfs nadat de korting na enkele dagen niet meer van toepassing was.

1 Jan Tinbergenweg

Hoorn 1689 ZV