WOOOD EXCLUSIVE ROCCO SOFA XL FLUWEEL WARM GROEN

Na een tijdje wachten de banken gekregen en ze zijn fantastisch! De bezorging was perfect via DutchNed! De banken waren heel goed ingepakt en ik ben een perfectionist, maar de banken waren niet beschadigd. Ze zijn in het echt nog veel mooier! Basiclabel is een mooi bedrijf van verschillende merken en is erg fijn om bij te shoppen!

Vriendelijje en adequate klantenservice

Helaas heeft postnl het pakket zoek gemaakt. Simpel mailtje naar klantenservice en kreeg direct het artikel opnieuw opgestuurd.

Halve set, lange bezorgtijden

Helaas heb ik eerst twee producten terug moeten sturen wegens schade. Die producten hoorden bij elkaar. Vervolgens duurde het weken voordat ik ze weer binnen kreeg, maar 1 ontbrak zonder communicatie. Weer een week later kreeg ik een e-mail dat ze het niet meer hebben. Nu zit ik met een halve set

Snel en netjes bezitgd

Alkes was heel netjes en correct ingepakt en hele snelle levering

Prachtige kast & in 2 dagen in huis

Keurige levering (hoewel in 2 ipv 1 dag) en echt hele mooie kast (Isabel, Woood).

Top service!

Heel fijn geholpen toen we na montage meteen een behoorlijke schade aan onze nieuwe kast hadden. Daarom zeker een 10 van ons!

Goede prijs, snelle en betrouwbare levering.

Alles keurig geregeld tegen een goede prijs. Snelle reactie op e-mails.

Prima, snel en goed geleverd

Prima aankoopervaring. Informatie op de site is duidelijk, het bestellen verloopt soepel en de bestelling is ook snel geleverd.

Snelle levering en super kwaliteit

Heel mooie loungeset voor buiten die super snel geleverd werd!

Goede webshop met mooie collectie en goede service

BasicLabel heeft een mooie collectie en we konden hier dan ook de stoel vinden die we al lange tijd zochten. De levering was snel en goed; binnen twee dagen hadden we de stoel.

Er was een probleem met product maar is goed opgelost.

Probleem met het product , snel mail contact gehad en het is goed opgelost.

De klantenservice neemt vandaag of morgen contact op

Maar dat doen ze dus niet, ook niet na meermaals verzoeken.

Leuke webshop

Goede webshop met ontzettend veel leuke spullen en woonaccessoires. Levering meestal snel en bij een probleem is het ook snel en naar wens opgelost.

De kleur vd Hatstand hangende kapstok metaal antique brass, lijkt helemaal níet op die vd foto.

De kleur vd Hatstand hangende kapstok metaal antique brass lijkt helemaal níet op de foto op de website. Hij is een soort vreemd oranjeachtig. Daarbij zijn de schroeven ad zijkant zwart????. En er zijn kleine krasjes ed te zien op het rek. Het rek was wel snel geleverd en keurig verpakt.

Goede informatie over levering

Levering heeft lang geduurd, maar iedere wijziging werd prima doorgegeven.

Slechte service

2x een bed besteld waar bij stond vrijdag geleverd. Beide keren geen bed. Dagen met ze gechat. Na veel gebel en zelf overal achteraan toch het ene bed nog geleverd gekregen..

6 glazen besteld, die vies werden bezorgd.

6 glazen besteld, die vies bezorgd werden.

Goeie service

Kast keurig op tijd geleverd

Probleem goed opgelost

De levering van mijn hoekbank leverde wat problemen op. Deze kwam niet op afgesproken datum en er was verwarring wanneer deze dan wel geleverd kon worden. Dit was natuurlijk een flinke teleurstelling op dat moment, maar na contact te hebben gehad met Basic Label is dit heel fijn opgelost. Ze hebben ervoor gezorgd dat de bank na een week toch geleverd werd en werd netjes in elkaar gezet. Dat was nog eens service!

Meerdere aankopen bij Basic Label

Wij hebben al meerdere aankopen gedaan bij Basic Label, en tot nu toe alles keurig volgens afspraak geleverd. Hebben een uitgebreide collectie, voor ieder wat wils.

Woood kledingkast

Vlotte levering. Ik heb een kledingkast besteld. Het is een bouwpakket. Er zit een duidelijke beschrijving bij. Ik ben hem nog in elkaar aan het zetten, het ziet er al goed uit. De kwaliteit is zoals verwacht. Goede prijs/kwaliteitverhouding. Ik had al eerder een kast besteld bij Basiclabel van hetzelfde merk Woood en die is meegevallen.

Goede en fijne ervaring.

Ik had eetkamerstoelen besteld, eenmaal in huis toch niet enthousiast over de stoelen. Deze mocht ik uiteraard retourneren, maar omdat de dozen best groot waren vroeg ik of zij het wilde ophalen bij mij thuis en dit hebben ze geregeld. Heel blij mee dat noem ik goede service verlenen. :)

Betrouwbaar! Perfecte levering (duchnet) Stipt op tijd . Mooie materialen! Erg tevreden!

super !

ik heb verschillende dingen gekocht, en het was allemaal even leuk .

Snelle levering van het product

Einde van de middag het product besteld en de volgende dag al binnen. Geweldig snelle levering.

1 Jan Tinbergenweg

Hoorn 1689 ZV