Fantastisch!

De service is geweldig. De kachel werd zelfs nog voor de voorziene levertijd geleverd. Een mooie, duurzame kachel. Een echte meerwaarde!

Slechte communicatie, onbereikbaarheid.

Week geleden bestelling geplaatst. Geen bericht ontvangen dat product verzonden was, ook geen bericht van de bezorger gekregen. Gebeld, gemaild, geen reactie gekregen. Ronduit teleurstellend. Heb inmiddels product in huis. Het werkt prima.

Netjes verpakt

Wil het artikel alleen terug sturen ivm dubbele thuis maar krijg geen mail terug weet niet hoe ik het terug kan sturen Ik wacht het af en hoop op bericht

Alles fijn en goed geregeld en compleet.

De bestelling per mail en de aflevering via de postorder perfect. Je weet wanneer die komt dus zit je niet de hele dag te wachten. Alles was goed te installeren en het was compleet..

mooie afwerking,top

Makkelijk te plaatsen,aansluiten en in dienst.Ziet er degelijk uit.Het vlammenpatroon is top.Gelijk echt.

Iets besteld zou morgen in huis zijn, uiteindelijk bleek dit niet op voorraad

Daarnaast moest ik er zelf achteraan anders had ik betaald, maar niets ontvangen.

Netjes op tijd en goed geleverd

Prima product ziet er netjes uit en makkelijk te monteren.

Snelle levering. Nieuwste model. Beste prijs die ik kon vinden. En goede recensies :)

Trage levering

Een week geleden een bestelling geplaatst en tot op heden nog niks ontvangen. Ook geen communicatie over de bestelstatus/levering ontvangen.

Een goed begin

Snelle reactie op eerste vraag over een storing. Verder is het nu wachten op een verdere reactie en advies hoe de storing op te lossen.

Geen reactie op klacht

Wij hebben een haard bij hun gekocht. bij levering was de haard aan de achterzijde ingedeukt. dit zie je aan de voorzijde niet. onze monteur heeft hem daarom toch geplaatst. ik heb bij haardjesland 2 x een klacht ingediend. tot op heden hebben wij geen positieve reactie van hun mogen ontvangen. Zeer teleurstellende ervaring, ik zou dit bedrijf niet aanraden bij andere mensen

Top levering, mooie sfeerhaard!

Bestellen, geleverd en netjes in onze woonkamer gebracht. Dit omdat mijn man slecht ter been is. Super vriendelijke bezorger. Heel behulpzaam. Een dikke 10! Groet fam. Ockels

Betrouwbaar net bedrijf

Haard opgestuurd. Kwam helaas kapot aan. Geen discussie en gewoon kosteloos omgeruild. Zoals het hoort Zegt wel wat over de bezorging helaas

Niet zo goed slecht bereik baar

Telefoon +email

Top ervaring

Openhaard besteld, werd snel geleverd. Waarschijnlijk had de bezorger hem laten vallen, hij was beschadigd. Mail gestuurd en gelijk reactie dat ze een nieuwe opsturen. Deze ook weer snel bezorgd zodat we hem snel konden inbouwen. Super service

Matig tevreden ivm. Bereikbaarheid

Ben heel tevreden over de kwaliteit van de haard. Vond het heel vervelend dat U telefonisch slecht bereikbaar was en dat mijn e-mail alleen automatisch werd beantwoord met daarna geen persoonlijke reactie vandaar mijn beoordeling. Voor de haard zou ik U aanbevelen. Voor contact niet.

Geweldige kachel niet van een echte houtkachel te onderscheiden en zeer snelle levering Nadeel niet te bereiken telefonisch

Goedkoopste en goede levering en service

Wegens verhuizing en vakantie van medewerkers in eerste instantie telefonisch slecht bereikbaar. Heb toen gemaild en werd binnen twee dagen teruggebeld en heb toen de haard besteld. Bij bestelling zat een defect lampje en deze werd terstond nageleverd. De bewering van de concurrenten die hogere prijzen hanteren, dat ze betere service geven en daardoor duurder zijn, kan dus terzijde gelegd worden. Kortom, ik ben tevreden.

Super service met kwaliteit

Wij hebben onlangs de Modern Fires Fenix bij haardjesland gekocht. Vriendelijk personeel die weten waar ze het over hebben, en de haard is super mooi! Past perfect bij onze cinewall Ben je op zoek naar een mooie sfeervolle haard, bezoek haardjesland!

Goede koop en prettige website

Had een onderdeel nodig, was makkelijk te bestellen en verliep soepel.

Product niet volgens omschrijving. Service niet bereikbaar

De haard is niet in orde volgens de handleiding die meegeleverd is. Hierdoor kan de haard niet op de gewenste manier geïnstalleerd worden. Hier heb ik direct over gemaild. Hier kwam een reactie op, of wij nog fotos wilde mee sturen. Dit heb ik direct gedaan. Inmiddels zijn we 2 weken verder en hebben niet meer vernomen. Op telefonie wordt je opgehangen met een bandje over lange wachttijden, instagram DM wordt ook niet beantwoord. Heel slecht bedrijf dit.

Top geholpen!

2 weken terug een inbouw haard besteld. De levering duurde wat langer dan verwacht dus telefonisch contact opgenomen. Hier ben ik uitstekend geholpen, nog advies gekregen om een andere haard te overwegen en deze genomen. Vervolgens was het een dag later al in huis! Top!

Mooie haard, prettig geprijsd

De haard die ik gekocht heb is precies de afmeting die ik wilde hebben. Ook de documentatie en de video zijn positief ervaren. Bedrijf bestaat al lang, geeft goed gevoel

Mooie schouw en perfecte haard.

Pelgrim ppti mist en natuurstenen schouw een sieraad in onze kamer.

Slecht bereikbaar en Slechte communicatie

Slecht te bereiken. Product opeens terug gestuurd zonder klant in te lichten. Dag voor levering weer geen reactie ontvangen wanneer Product geleverd wordt. Antwoordapparaat geeft aan dat ze donderdags tot half 5 bereikbaar zijn niet dus.

Beekerheide 37

5741HB Beek en donk

Over Haardjesland Benelux bv

Haardjesland Sfeerhaarden. Is al 25 jaar het adres voor uw elektrische sfeerhaard. Volledig gespecialiseerd op gebied van LED wandhaarden en cinewall haarden. De grootste collectie. Met meer dan 1500 haarden direct uit voorraad leverbaar. Dealer van o.a. Dru - Element4 - Dimplex - Faber - ModernFIres