supersnel geleverd

Zondag besteld, maandag in huis Ook iets goedkoper dan de concurrentie

Snelle levering top

Snelle levering top

Snelle levering, goed product

Erg blij met mijn eerste aankoop bij Accense! 's avonds besteld, de volgende dag had ik mijn pakketje in huis.

Excellent web site with accurate stock holdings. Speedy delivery every time without fail. I have been using Accense for a good couple of years now and they have never let me down.

Geweldig super snel geleverd

Ik heb cetamacrogolzalf gekocht,deze was bij Accense het goedkoopste scheelde wel 9 euro per pot. Heb er 3 besteld, want dan had ik geen bezorgkosten. Dus 27 euro voordeel en ook de andere dag bezorgd. Ik was helemaal verbaasd, zo snel.

Betrouwbaar

Ik bestel hier regelmatig. Groot assortiment en constant snel leveren.

Ik koop al jaren bij Accense en ik ben zeer tevreden. Groot assortiment, snelle levering en netjes verpakt.

zeer goed

beste service

voortreffelijk

vlot en goed

prima op tijd en snelle levering

Ik kende dit bedrijf nog niet en vond de betalingen wat verwarrend op de site. Heb een telefoontje gepleegd en alles bleek in orde te zijn. Bestelling is keurig op tijd en netjes afgeleverd.

snelle service

Een bedrijf met een grote verscheidenheid aan producten. Vooral het assortiment aan ayurvedische producten is ongelofelijk.

Zoals altijd, service is geweldig.

Goed!!

Ze verkopen het voor een goede prijs en ze leveren heel snel!

Zoals altijd, uitstekende service

Mijn bestellingen heb ik altijd de volgende dag in huis.

Prima en snel

Goede service, snelle levering

Fijne webwinkel. Mijn bestellingen zijn met zorg afgehandeld. Vriendelijke mensen. Snelle levering, goed verpakt. Ik heb al verscheidene keren besteld en ben erg tevreden.

snel en correct

snel en vlot geleverd, niets op aan te merken.

Super snelle levering

Vrijdagavond besteld, zaterdag geleverd.

Snelle levering van het product

Na de bestelling verzending zoals aangegeven op de website. Prima geregeld.

Nooit klachten, klopt altijd, lekker snel

niets op aan te merken

uitstekende service

Snel en correct

De bestellingen van Accense zijn altijd snel geleverd en correct qua inhoud, het is een fijne webshop!

zeer tevreden!

Bestelde producten geleverd zoals beloofd. Plus aantrekkelijke prijsaanbieding.

Accenten komt afspraken na, doet wat ze zeggen, zeer ruim assortiment en concurrerende prijzen. Blij mee!

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB

À propos de Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.

Avis sur Kiyoh