Goede en eerlijke prijzen, goed te vinden op de site, makkelijke betaling, wordt goed op de hoogte gehouden omtrent bestelling en verzending en snelle levering.

Snelle afhandeling

Zeer goed.

Zeer snelle bezorging.

Bijzonder snelle levering, de volgende dag al in huis. Geen onnodige reclamepapieren in de doos, uitstekend!

Snel bezorgd,goede producten..

Gewoon goed

Snel, betrouwbaar en goede prijzen.

Prima website .Makkelijk bestellen. Snelle en goede levering

Voordelig en snel geleverd

Ik ben nog steeds blij met Accense. Jullie zijn voordelig en leveren snel.

Altijd keurig verpakt en snel verzorgd

Ik ben al jarenlang klant, absoluut tevreden

Altijd weer snel en correct

Ik vind het heel fijn dat mijn bestelling altijd keurig op tijd geleverd wordt. En dat mijn product altijd op voorraad is.

Ruime keus snelle levering

Altijd de volgende dag in huis. Ruime keuze in artikelen

Veel keuze mogelijkheden

Snel

De bestelling is altijd snel en correct

Snelle bezorging, inderdaad de volgende dag. Zorgvuldig verpakt.

De bestelling wordt inderdaad de volgende dag geleverd, producten , met een lange houdbaarheidsdatum.

Accuraat en tevreden

Accense was voor mij onbekend. Inmiddels ben ik er achter dat zij zeer klantvriendelijk en accuraat zijn. De dure medicatie kan met een gerust hart worden verstuurd en ik weet ook dat de transactie safe is

Prima webwinkel

Ik bestel regelmatig.

100 % perfect. Top service, very fast delivery.

Premium quality. We are very satisfied and will buy again. That's for sure. Thank you very much.

makkelijk te bestellen en snelle service

snelle levering, heldere website, makkelijke bestelsite, betalingen goed geregeld en klachten worden correct afgehandeld.

Nette prijzen en snelle levering

Snel en correct geleverd voor een aantrekkelijke prijs.

Mijn eerste ervaring was zeer goed,ik kende het bedtijf niet. Maar snel,niet te duur in vergelijking met andere,produkt was als omschreven

Gewoon goed

Zeer snelle levering, keurig verpakt, nette prijs.

Goede en snelle service

goede produkt

goede produkt en snelle bezorging

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB

À propos de Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.

Avis sur Kiyoh