Goede en zeer snelle levering!

Voordelig en snel geleverd

Ik bond heet juiste product voordeliger bij accense en het werd vlot geleverd. Geen aanmerkingen

Breed assortiment en volgende dag al in huis.

Goede en snelle levering

Snelle en goede levering

Elke keer als ik bestel is de bestelling snel binnen, nooit een lange wachttijd. Top webshop

meestal in voorraad wat ik bestel

Goede aandacht voor wat ik bestel. En vaak de volgende dag in huis. Nu niet, omdat de post al om kwart voor 9 voor mijn deur stond en ik nog niet kon openen.. Daarom enkele dage later de zending ontvangen. Maar dat ligt niet aan Accense

De snelste levering van bestelling. Ik bespaar een flinke som op de bestellingen die ik doe.

Service geweldig

Netjes en op tijd

Fijne webshop

Snelle levering en aanbod voor een goede prijs

Snelle levering, keurig verpakt

Snelle levering, keurig verpakt

Vandaag besteld en morgen in huis. Dat klopte helemaal.

goede en snelle service

makkelijk te bestellen goede producten en snelle service

De aankoop is heel goed en heb het op tijd ontvangen.

Over Alles heel tevreden

Snelle verzending en goede prijs

Snelle verzending en goede prijs

Bij Accense zit je goed!

Ik koop bepaalde producten speciaal bij Accense omdat die gewoon heel goed zijn. Prijzen zijn vaak scherp en de levering is top!

Gelijk reactie op mijn email vond ik heel erg fijn

Verkeerde levering snel en prima opgelost

Ik kreeg een ander product als ik besteld had. Na een mailtje werd het goede product direct nagestuurd.

Snelle en accurate levering

Deze webshop heeft een groot assortiment, is niet duur en de levering van de artikelen is de volgende dag al. De site is ook erg duidelijk.

Prima en snelle levering

Prima spullen en snel geleverd.

snelle levertijd

Ik had per ongeluk dit bedrijf een verkeerde beoordeling gegeven, doordat ik me vergist had met een ander bedrijf, waar mijn bestelling heel lang op zich liet wachten. Heb toen een bestelling bij Accense geplaatst en deze was 1 dag later geleverd. Dus snelle levering, goede website en makkelijk te bestellen. Dus excuus voor de verkeerde beoordeling.

Prima site!

Snelle levering.

goed bedrijf met vlotte levering

goed bedrijf met vlotte levering en duidelijke website

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB

À propos de Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.

Avis sur Kiyoh