Snelle levering en goede producten

Top !!

Snelle service! Keurig verpakt.

Uitstekend !

Snelle levering en voor een zeer voordelige prijs ! Ik blijf klant bij Accense ! Hartelijk bedankt . Met vriendelijke groet, Dimphy

Snelle nette levering. Top.

Altijd snelle bezorging en goede producten

Ze hebben alles wat ik nodig heb en het is zo in huis. Ik bestel al jaren bij Accense.

goede aankoop

ik heb 2 boekweitkussen besteld en ze bevallen prima. ligt heerlijk, ze zijn niet hard gevuld maar er zit nog extra ruimte zodat je zacht ligt.

Prima winkel

Zeer snelle en correcte levering, goed verpakt en een prima product

Voor de 1e keer besteld. Product voor een goede prijs kunnen kopen.

Meteen geleverd

Volgende dag meteen geleverd

Fijne website

Fijne website. Duidelijke product omschrijving. Goede communicatie omtrent verzending, betaling en facturering.

keurige en snelle levering voor een prima prijs

overzichtelijke website, waardoor gemakkelijk te bestellen en daarna snel in huis.

Prima en goedkoop.

Ik had nog nooit gehoord van deze firma, omdat deze niet als eerste tevoorschijn komt bij het googlen van vitaminesupplementen. Ik kocht eerder altijd bij een andere webshop, maar ik vond de verzendkosten van hun nogal hoog en de produkten zijn duurder. Na wat gegoogle, waar ik mijn favoriete product goedkoper zou kunnen krijgen + de verzendkosten lager zouden zijn, vond ik Accense. En tot mijn grote verrassing waren ze goedkoper. Ik vind het wel een goede zet, dat je bonuspunten krijgt, zodat de verzendkosten lager worden. Al na 2 produkten zijn de verzendkosten lager en bij 4 produkten gratis. Terwijl je bij andere webshops altijd dezelfde hoge verzendkosten moet betalen. Of voor een heel hoog bedrag moet bestellen, willen die verzendkosten gratis zijn. De bestelling had ik ook de volgende dag al in huis, dus ze doen wat ze beloven. Het was ook goed verpakt. Ik ben dus heel tevreden. Alleen zou ik adviseren de naamsbekendheid te verbeteren. Misschien iets aan de naam toe te voegen, zodat mensen beter kunnen zien, dat ze drogistprodukten e.d. verkopen. Nu krijg je bij het googlen, over het algemeen, altijd diezelfde firma's te zien.

Altijd stipte levering

Toppie!

Perfecte service

Ik ben therapeut en stuur mijn cliënten altijd door naar jullie website voorneemt bestellen van hun supplementen. Bijna altijd is het product de volgende dag bezorgd. En altijd met die fijne korting!

snelle levering!!

De volgende dag pakketjes ontvangen, top!

Goede service snelle levering goed verpakt

heen goed

heen goed

Besteld en volgende werkdag in huis.

Snel en voordelig

Helemaal top snel geleverd en veel voordeliger

Vrijdagavond besteld...Zaterdag in huis

Ik had wat gekocht, bleek niet in orde te zijn. Binnen enkele dagen een nieuwe toegestuurd gekregen. Super service!

Snel en goedkoop

Wordt altijd snel en goed geleverd. Bij aanschaffen van meerdere stuks krijg je extra korting

Niet bestaande aanbieding.

Onlangs zag ik een actie voorbij komen op de website een Brita filterkan met 12 Brita Maxtra+ filter patronen bij voor €21. Echter bij het uitpakken van de bestelling zat er maar 1 filter patroon bij, dus dat viel mij lelijk tegen!

De aankoop voldoet aan verwachting

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB

À propos de Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.

Avis sur Kiyoh