Late bezorging Post.nl

Door Accense op tijd verzonden pakket zou de volgende dag bezorgd worden (vrijdag). Post.nl stuurde de volgende dag via track and trace een berichtje dat logistiek vertraagd is en het pakket pas zaterdag afgeleverd kon worden. Daar zat ik, op mijn zaterdag, thuis gekluisterd op Post.nl te wachten.

overweldigend

de bezorger overhandigde mij het pakket en ik wist het meteen: hier gaat mijn zoon veel energie van krijgen.

Mijn producten kwamen snel en goed verpakt binnen. Prijs is aantrekkelijk en tot dusver hebben we profijt van onze aankoop

Altijd goed bij Accense!

Regelmatig bestel ik m’n vaste producten hier. Komt altijd keurig ingepakt aan. Nooit problemen.

snelle levering met een houdbaarheidsdatum van de producten die ver vooruit ligt..

Het is inderdaad voor 21.00 uur besteld, is de volgende dag bezorgd. De producten hebben een houdbaarheidsdatum die ver vooruit ligt.

Gelijk de volgende dag in huis

Gewoon goed.

Het juiste product, snel geleverd voor een scherpe prijs.

Snelle levering en veel goedkoper dan in de winkel

Goede producten

Probleemloos

Het bestellen, betalen en informatieverstrekking dat bestelling de volgende dag wordt geleverd is keurig/probleemloos verlopen. Dank daar oor

Besteld en bezorgd. Prima!

Besteld en bezorgd. Prima

Webshop is wat outdated, maar het bestelproces verloopt altijd vlekkeloos

Al jaren trouwe klant, ik wil niet anders.

Goed en snel

Goed en snel

ruim assortiment en zeer snelle levering

Accense doet wat ze zegt. Staat er 'voor...uur besteld, de volgende dag in huis', dan gebeurt dit.

Eén keer (van alle bestellingen) het verkeerde product in huis gekregen. Dit werd direct opgelost. Accense is per telefoon ook makkelijk te bereiken. Daarnaast bespaar ik aanzienlijk op boodschappen doen bij Accense. Ik ben blij met Accense.

Mijn voedingssupplementen betaalbaar.

Vanwege intoleranties heb ik baat bij voedingssupplementen. Die zijn nogal prijzig. In ruime hoeveelheid ingekocht valt het nu mee. Ook snel thuisbezorgd.

Altijd geweldig

Steeds zeer aantrekkelijke aanbiedingen van vitamines en mineralen en altijd zeer snel geleverd, meestal de volgende dag. Al heel vele malen besteld bij Accense.

Juiste bestellimg

Bestel- en betaalproces eenvoudig en de volgende dag goed verpakt ontvangen.

Snel verstuurd

Prima ervaring, snel verstuurd, goede communicatie. Wel jammer dat mijn bestelde item in een veel te groot pakket werd verstuurd. Had makkelijk door de brievenbus gekund

Uitstekende Winkel

Prima winkel. Zijn altijd snel met levering, en de juiste spullen

Super.

Scherpe prijs en snelle correcte levering. Ga zo door en vooral de prijs top.

Snelle levering, duidelijke informatie en communicatie!

Bestelling geplaatst, prima producten en snel geleverd

prettig

ik had teveel betaald. Dat kreeg ik snel terug. aankoop was ook prima helemaal blij

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB

À propos de Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.

Avis sur Kiyoh