Snel besteld en snel geleverd. Ook nog de voordeligste.

Snel en correct bezorgd

Prima webshop; veel keus, nette prijzen, mijn bestelling werd snel en correct bezorgd

Goede ervaring met levering en product

Product werd direct volgende dag geleverd zonder enige problemen. Daarnaast was het product volledig volgens verwachting.

Snel leveren, en heel voordelig

Goede producten, en super snel geleverd , en de prijs is super...

directe en snelle service

zeer snelle en directwe service en verzending, beloftes worden waargemaakt

Een prettige website en ruime keuze!

Duidelijke website en overzichtelijk wanneer je bepaald product zoekt . Vlotte levering en duidelijke communicatie via de mail.

Snelheid van verzenden.

Deze webshop is mijn favoriet, als je snel boodschappen nodig hebt.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering Prima product Het veulen knapt zienderogen op

Makkelijk en snel

Heel makkelijk te bestellen, netjes bevestigingen gekregen en snel geleverd. Top!

Snelle en correcte levering van het bestelde product.

slecht

Verkeerde product geleverd. Moest foto's maken en retour sturen. Pas bij ontvangst zou het juiste product geleverd worden. Dit gedaan. Wordt er wederom een verkeerd product geleverd. Heb besloten dat het geld de moeite niet waard is. Vandaar de review

waardeloos

door veel te kleine letters is de handleiding niet te lezen wat ik ervan begrepen heb , heb ik gedaan met NUL resultaat waardeloos dus.

Goed en snel

Meteen verzonden en goed product

Vlotte afhandeling van mijn bestelling

Overzichtelijke webshop, bestelling werd keurig op tijd geleverd

Zeer snelle levering

in een woord perfect

bestelling wordt perfect geleverd je wordt goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling ik heb nu al een keer of 10/15 besteld en tot nu toe geen enkel probleem en een bij komend voordeel de prijzen zijn beter als bij de concurrent ik ben dus echt tevreden en als de prijzen zo scherp blijven blijf ik wel mijn spullen bestellen

altijd goed

de producten zijn meestal op voorraad en na een dag in mijn bus,

Eerste keer voor mij dat ik hier bestelde maar zeker voor herhaling vatbaar! Leuke prijsjes, ik werd snel en vriendelijk geholpen toen ik hun mailde met een vraag over een product en het artikel is de volgende dag al in huis helemaal top!

Prima creme voldoet aan beschrijving.

Heel goede creme, verzacht voeten en geeft een heel fijn gevoel, niet meer droog!

Producten echt de volgende werkdag in huis en het zijn goede producten en niet te duur

snel en volgens afspraak

Keurig volgens afspraak op het beloofde tijdstip geleverd. Een product wat je elders moeilijk kunt verkrijgen en ook nog tegen een prima prijs.

Snelle goede levering

Snelle levering. Goed product

Goed product en snelle levering

goede kwaliteit en service

Grote keus en kwalitatief goede producten. Snelle levering.

Prima & snel

Was een supersnelle lecering en ze gadden alles wat ik nodig had

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB

À propos de Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.

Avis sur Kiyoh