Zeer Tevreden met de zeer snelle levering van mijn product. En de overzichtelijk website.

Artikel voor de beste prijs en goede bezorging

Artikel voor de beste prijs en goede bezorging. Alleen jammer dat geen bonus ivm het aantal stuks wordt gegeven. Bij voorbeeld bij gratis artikel bij het bereiken bestelling 100e artikel.

Snel en niet te duur

Makkelijk in bestellen. Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer het artikel verpakt en verzonden is.

Goed, snel

Goede snelle correcte service

Alles wordt netjes verpakt en zeer snel geleverd. Ik word altijd duidelijk op de hoogte gehouden over mijn bestelling.

Goede ervaring snelle levering

Absoluut 5 sterren waard op alle fronten

Ik heb gister mijn eerste bestelling geplaatst en ik ben voor 100% tevreden. Al had ik in het begin wel twijfels of de website echt zou zijn, vraag niet hoe ik dat dacht maar het is vast het kleurgebruik en layout van de website. Maar na deze reviews gelezen te hebben durfde ik het aan en ik heb absoluut geen spijt. De bestelprocedure verliep prima, en direct daarna al bericht dat de bestelling verwerkt wordt en zsm verzonden. Nou dat is gelukt, want ik heb de spullen vandaag gekregen en gebruikt ;) Waarom ik uiteindelijk op deze site terecht ben gekomen is door de prijs. Blijf zo voordelig en ik kijk uit naar de volgende bestelling bij jullie

Snelle levering en alles precies zoals besteld!

Snel en accuraat

Heel ok.

Snelle, prima verpakt en goede service.

Ze doen wat ze beloven.

Goede prijzen, alles altijd op voorraad en snelle levering.

Snel en zorgloos geleverd, kan Accense zeker aanbevelen.

Saltpipe en Himalayazout besteld, goede producten, nette prijs en snel geleverd. Ben erg tevreden.

Prima levering was de volgende dag binnen zoals belooft was

Prima levering zoals in de webshop word aangeven voor 9 uur besteld volgende dag geleverd

Super snelle levering

Hadden de juiste producten voor een betere prijs.

Goede, duidelijke website.

Goede duidelijke website waar alles makkelijk te vinden is. Duidelijke communicatie over facturering en levering. Top!

Prima verzocht

snel en goed

nvt

Prima supplement volgende dag al in huis!

Na het innemen slaap ik een stuk beter prima supplement

Snelle levering en goed Verpakt

Prima, snelle levering

Toppie

Bestelling snel geleverd,houdbaar 14 maanden en goed verpakt!

Goede webshop gezondheidsartikelen

Accurate levering. Voordelig geprijsd.

Niets op aan te merken

Vlotte levering, zeer goede prijs-kwaliteitverhouding

Bestelde product werd zeer vlot volgens belofte op de site afgeleverd. De kosten van het product incl de verzendkosten zijn helder zeer gunstig.

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB

À propos de Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.

Avis sur Kiyoh