Snelle levering tegen de beste prijs!

Producten besteld. 1 product zat er niet bij. Gelijk gemaild en de dag erna was het ontbrekend product ook binnen. Snelle service en levering

snelle bezorging

snelle bezorging en goede prijs

Snel en goed geleverd

Mijn saltpipe was snel geleverd. Prijs kwaliteit is prima. Zelfs na gebruik van n paar dagen merk ik nu al verschil qua ademhalen en hoesten.

Vlotte afhandeling van de order

Zeer goede ervaring met Accense!

Snel in huis en perfecte service!

zeer goed

Mijn ervaring is dat het snel en keurig verpakt. Zondag besteld en maandag al in huis. Nog nooit zo'n snelle levering meegemaakt, waarvoor mijn dank.

Zeer professioneel een helder

Doet wat het beloofd

Uitstekende ervaring

Sinds ik bepaalde druppels neem bestel ik deze bij accense en is elke levering perfect en snel verlopen.

Supersnelle levering

Supersnelle levering; al de volgende dag! Top!

zoals altijd groot assortiment en snelle levering! Top!

Supersnelle afhandeling en levering

Ze doen wat ze beloven

Top producten en snelle levering

snel en netjes geleverd.

Supersnelle levering, netjes verpakt. Gewoon prima in orde dus.

goed bedrijf

Helaas duurde de levering deze keer langer dan de beloofde dag. Verder is mijn ervaring positief. Liever heb ik wel stapelkorting i.p.v. punten verdienen.

Prima en betrouwbare partij

Vrijwel altijd alles op voorrad. Snelle leverinh. Prima!

Prima, levering is snel, keurig en op tijd

Verloopt gewoon vlot zoals het hoort, nooit problemen.

Product prima, service niet

Bestelde product is prima. Overigens bij Accense besteld omdat er werd aangegeven dat er de volgende dag geleverd zou worden. Had de bestelling op dinsdag geplaatst, en zou dus woensdag geleverd worden. Kreeg uiteindelijk donderdag pas een bericht dat het pakket bij postnl was aangemeld, maar nog niet was ontvangen. Vrijdag avond was het pakket dan eindelijk bij de post, en zaterdag bezorgd. Als ik had geweten dat het zo lang zou duren, had ik bij een ander (Waar het product goedkoper was) besteld, had ik het waarschijnlijk ook nog eerder in huis gehad. Ik had op donderdag (voordat ik bericht had van postnl) nog een mail gestuurd dat ik de bestelling liever wilde annuleren, hier nooit meer wat op terug gehoord. Al met al eerste en laatste keer dat ik van Accense gebruik maak.

Snelle levering, mooie aanbiedingen en producten worden met een lange houdbaarheidsdatum geleverd.

Altijd snelle levering, producten hebben een lange houdbaarheidsdatum, mooie aanbiedingen. Stevige verpakking voor het verzenden.

super fast!

De website komt vanuit 2010, maar de bezorging was super fast en de prijzen zijn laag

Prettige ervaring en snel verzo den

Goed oroduct en voldoet aan de verwachting

Kwaliteit, aandacht en snelheid

Snelle reactie op mijn vraag werd omgezet in aktie met levering volgende dag. Hoogwaardige kwaliteit producten voor mooie prijs. Blijvende reden om iedere keer weer hier te bestellen!

Snel, voordelig en op voorraad!

Voltaren hoge dosering is niet overal te vinden. Als je die wil gaan gebruiken kom je snel tot de ontdekking dat hoge dosering werkzame stof de prijs bijzonder prettig is. Maar t belangrijkste is het helpt echt tegen spier- en gewrichtspijn.

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB

À propos de Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.

Avis sur Kiyoh