Goed website. Snelle levering.

Goede prijs, snel geleverd

Goede prijs, en weer snel geleverd. Wel wat overdreven veel losse e-mails gedurende het bestel- en leveringsproces.

Goede producten. Snelle levering. Betaalbaar. Top

Niet bereikbaar, geen terugbetaling

Hebben per ongeluk dubbel betaald . Zijn telefonisch niet te bereiken. Reageren niet op emails. Kortom we kunnen fluiten naar de extra betaling. De bestelling was wel correct afgehandeld. Dit is de reactie van accense na het posten van een review We hebben inderdaad gezien dat de betaling dubbel is ontvangen en hebben 1 x 25,45 teruggestort. We hebben uw eerste verzoek gemist, maar vragen u om uw review te herzien aangezien het nu opgelost is. Wij hebben een uitstekende reputatie zoals blijkt uit ons gemiddelde review rating van 9.5, we handelen altijd alle problemen correct af. Wij zouden het op prijs stellen als u aan ons verzoek voldoet. Het is teruggestort, maar kan een telefoonnummer wat alleen piep piep doet geen deel van een goede klantenservice vinden.

Prima product , kende het al, en snelle levering

Snelle levering en prima aftersales

Ik bestel al jaren regelmatig bij Accense, laatst was de levering niet compleet dit werd zonder problemen snel nageleverd.

Goed produkt snel geleverd

Uitstekend.

Goede verzendtijd, netjes en zorgvuldig verpakt.

Snel en goedkoop

Scherpe prijzen en snel geleverd.

Super snelle levering!

Mooi produkten. Heel tevreden mee. Ik raad het zeker aan om bij accense te bestellen.

Enorm assortiment

Wat een enorm groot assortiment! Goede prijzen ook, ik ben er blij mee...

Super snelle service

Niets aan toe te voegen

Goed geleverd

Zeer goed Michel s Gravendeel

Bestelling keurig netjes binnen gekregen Februari 2022

makkelijk te bestellen en snelle levering

Makkelijk te besellen en snelle levering van het bestelde product

Goede spullen en super snelle levering

Snelle levering en stuk voordeliger

veel voordeliger dan in de winkel en snelle levering

Altijd snel geregeld

Geen klachten. Gewoon een goede levering

Prima webshop

Ik bestel hier vaker en tot nog toe gaat dit altijd soepeltjes. Bestellingen zijn op tijd binnen, en kloppen met wat ik besteld heb. Prima webshop dus.

Accense doet zoals beloofd.

De bestelling werd netjes verzorgd de volgende dag geleverd.

Zeer goed.

Besteld en snelle levering historie kun je bekijken en dan ook makkelijk te bestellen

Goede ervaringen

Al regelmatig besteld en altijd vertrouwd en snel geleverd.

De levering was super snel en top qua kwaliteit

Ik kende Accense nog niet. De levering was super snel en top qua kwaliteit. Ze hebben een aanbod dat andere locaties niet of nauwelijks hebben. Ik ben tevreden!

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB

À propos de Accense

Accense for Personal Care, online drogisterij : vitamines, mineralen, supplementen en uiterlijke verzorging. Meer dan 40.000 drogisterij artikelen tegen scherpe prijzen en een betrouwbare service. Met extra bonusvoordeel en snelle levering.

Avis sur Kiyoh