Bestelling snel behandeld en verzonden

Snel en netjes

Ging heel goed.

Top service!

Vandaag besteld morgen in huis!

Snel en voordelig

Prima webshop met gunstige prijzen

Snelle afhandeling en het juiste product

Heel snel bezorgd, maar veel niet op voorraad.

Ik had smiddags besteld en volgende ochtend al in huis! Wel jammer, dat er zo veel niet op voorraad is, van wat ik graag wil hebben. Maar is het er wel, is het ook goedkoper.

snelle levering, bestelde producten zoals omschreven.

's avonds besteld, volgende dag in huis.

Geweldige service. Dit was mijn eerste ervaring.

Zoals hierboven al vermeld was dit onze eerste ervaring. Om 17.00 uur een bestelling geplaatst en betaald maar 1 artikel vergeten. Binnen een half uur kon ik mijn 2e artikel op dezelfde order plaatsen. De volgende dag werd het pakket bezorgd. Een perfecte service.

Ruim assortiment en snelle levering.

Duidelijk

Bestelling via historie bekeken en weer besteld. Erg makkelijk. Duidelijk en snel pakket te volgen. Kortom GOED.

Geweldig snelle levering op mijn bestelde producten

Vandaag besteld de volgende morgen in huis. prima afgehandeld en geen bezorgkosten in rekening gebracht wat een extra pluspunt was.

supergoed

Makkelijk te bestellen en de dag erna al geleverd. Netjes verpakt!

Zeer snelle levering en mooie prijzen. Dik tevreden

Prima, altijd snelle en goede service en levering

Al jaren Tevreden klant

Kwaliteit assortiment

Wij kopen graag kwaliteit en bestellen : Natures Answer Vloeibaar Omega 3 Dha/epa 1.150 Mg, 480 ml, Natures Answer Uitstekende prijs/kwaliteit. Snelle levering, goede verpakking, uitstekende communicatie. 5 *****

overzichtelijk, snel, uitstekend

overzichtelijk, snel voor ons uitstekend

Snel & Goedkoop

Een goede prijs en een snelle levering, precies zoals je het graag wilt zien van een online winkel.

Voordelig en snelle levering

Beduidend goedkoper dan de concurrentie en leuk dat je met punten korting op de verzendkosten kunt krijgen.

Goede service en ruime artikelen op het gebied van gezondheid etc.

Goede en snelle service

Voorlopig een halve één

Het bestelde kwam gebroken (derhalve nutteloos) aan. Direct aanpalend gebeld met Accense, doch ik kreeg een voicemail, waarop ik heb geantwoord, dat ik een beschadigd product heb ontvangen. Vervolgens het product aan Accense geretourneerd conform de instructies op het retourformulier. De verzendkosten zouden dan worden vergoed volgens het retourformulier. Deze verzendkosten van Euro 7,25 heb ik per e-mail aan Accense opgegeven. Vervolgens krijg ik van een heer Henk de Jonge een e-mail, dat ik zgn. niet volgens de voorwaarden heb gehandeld (quod non). Zo ga je niet met klanten om, althans in mijn optiek. De heer De Jonge lokt kennelijk een procedure uit. Mijn advies is om nimmer te bakkeleien met advocaten.

zie mijn toelichting hieronder

Sorry ik kan dit nog niet beantwoorden. Het bestelde artikel is voor mijn man, hij gebruikt het nu in het revalidatie centrum. En is er tevreden over. Hij komt de 22e september naar huis en gaat het dan hier gebruiken. ik kan hierover geen keuze maken. Ik ben zijn echtgenote

levering vertraagd door PostNL

eerste keer dat PostNL niet doet wat we gewend zijn. waren gewoon thuis zagen de postNL auto gewoon voorbijkomen geen levering. Product zoals gewend goed en met een voordelige prijs

Nooit geen probleem gehad

Alles op tijd en netjes afgeleverd

Snelle levering en goede kwaliteit

altijd goede producten

11 Hesselinks Es