scherpe prijzen

Ik bestel regelmatig bij Accense. Goede service snelle bezorging en scherpe prijzen.

Prima in orde

Goede kwaliteit produkten voor een scherpe prijs, ik ben er zeer tevreden mee.

Ik ben al heel lang klant bij Accense. Nog nooit een probleem gehad. De levering is zeer snel en voor dat je het weet heb je het in huis. Nooit kapotte producten. Altijd goed verpakt. Ik ben zeer tevreden over Accense en kan het aan een ieder aanbevelen.

Uitstekend!

Uitstekend, fijne site, volgende dag in huis, tot nu toe geen opmerkingen alleen maar positief!

Snel en simpel

Snel en simpel

Goede en snelle service

Altijd goed

Uitstekend.

Altijd snelle en correcte levering.

Goed gewoon goed

Goed product, goed verpakt, optijd geleverd.

Duidelijkheid en levering zijn prima

Website die duidelijkheid geeft en de producten makkelijk te vinden zijn en waarbij de levering goed en veilig is.

Snelle levering en faire prijs

Pillendoos besteld die van goede kwaliteit blijkt te zijn. En vlot geleverd. Prima dus.

Uitstekend, doen gewoon wat er wordt beloofd: vandaag besteld, morgen in huis. Voorraden worden online aangegeven, indien niet voorradig kun je het niet bestellen maar een e-mail ontvangen als het weer te bestellen is!

Ik koop hier graag. Een aanrader

Ik koop er speciale dingen die je ergens anders veel duurder koopt. Het komt altijd keurig verzorgd binnen en een snelle levering. Nooit klachten gehad en koop er al jaren.

Snelle en correcte afhandeling.

Blij met deze leverancier

Duidelijke website en zeer snel geleverd

super

Altijd snelle service.

Makkelijk bestellen, goede prijs en snel geleverd!

groot assortiment en zeer snelle levering

In het vervolg zal ik weer bij Accense bestellen

Vlotte afhandeling van de bestelling

zeer snelle levering

maken waar wat ze zeggen vandaag besteld morgen in huis tot nu toe is dat iedere keer gebeurt als ik wat besteld had dus goede service kan er niks anders van maken

Veel goedkoper dan de advies prijs per artikel

Snelle levering!

Netjes verpakt en snel geleverd!

Goed verpakt en snel geleverd

Een fijne webshop met voordelige prijzen.

Indien voorradig, volgende dag in huis!

It was fine.

It was fine.

Goede ervaring

Snelle en goede levering!!

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB