Heel tevreden over Accense. Veel artikelen zijn in de aanbieding en je bestelling is de volgende dag in huis.

Snelle correcte levering

Na bestelling, snelle verzending, netjes verpakt en op tijd geleverd!

Altijd tevreden over Accense

Als je bij Accense een bestelling doet heb je het de volgende dag al in huis, echt super snel is dat.

Snel en goedkoop

Mijn ervaring is dat als alles op voorraad is de bestelling zeer snel binnen is.

Super snel geleverd

Ook goede prijzen

Gewoon goed

Vlotte levering

1 product was niet op voorraad - kreeg keurig een mail zodra het weer op voorraad was. Kortingslink werkte niet toen ik een order wilde plaatsen - mijn order werd correct incl. korting verwerkt door Accense.

Snelle levering!

Snelle levering.

Ik heb al een paar keer iets besteld en had het meteen de volgende dag in huis.

Snelle levering en goede producten.

Accense levert snel de bestelde producten voor een concurrerende prijs. De kwaliteit is prima.

jammer dat de laatste levering niet mijn bestelling bevatte maar die van iemand anders

Maar daarvoor altijd alles snel geleverd en met juiste inhoud. En afhandeling nu ook prima. Verkeerde levering is weer terug en nu wacht ik op de bezorging van mijn pakketje.

Snelle levering!

Duidelijke website. En snelle levering. Erg tevreden

Prima en snelle levering

Spel en goed geleverd

Snelle en goede service

Mijn eerste kennismaking met Accense is mij prima bevallen.

Alles is goed gegaan.

Supersnel

vandaag besteld morgen geleverd.

Snel geleverd, prima prijs

Snel geleverd, prima prijs

Gewoon goed!

Ik kan alleen maar positief zijn over Accense. Verpakking prima, bezorging was snel en dik in orde, het product was zoals ik het altijd gewend was. Dus allemaal goed Complimenten.

Betrouwbaar en snel

Nvt

De beloofde snelle levering gebeurt ook!

Bovendien is de prijs van het artikel dat ik bij Accense koop een stuk goedkoper dan bij elke andere 'goedkope' winkel

Duidelijke informatie en snelle levering

Ik heb voor de eerste keer een bestelling geplaatst. De prijs/ kwaliteit is uitstekend. Het bestelproces is eenvoudig en zeer duidelijk. Je wordt ook stap voor stap op de hoogte gehouden van de levering. Ik ben erg tevreden en kan Accense zeer aanbevelen.

Goed bedrijf.

Altijd snelle en zorgvuldige levering. Ben heel tevreden.

prima snelle levering , goed verzorgd

zie boven

super goede service en assortiment en bereikbaarheid

prima ,goed assortiment en prijzen. goede levering en geweldig geholpen als er wat was via de telefoon,in 1 woord , geweldig. bedank

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB