Geweldige eerste kennismaking....

Wat een geweldige eerste kennismaking met dit bedrijf....zeer concurrerende prijzen, supersnelle levering...was zeer blij verrast....een echte aanrader!!

snel

Onvoorstelbaar snel wordt ook nu in corona tijd alles aangeleverd.

Goed en Adequaat

Altijd snelle levering en indien niet op voorraad kunt u zich aanmelden om een e-mail te ontvangen als het weer leverbaar is!

Vandaag besteld morgen in huis

op voorraad en snel verzonden

op voorraad en snel verzonden

Prima webshop

Prima webshop. Duidelijk en alles makkelijk te vinden. Goede en duidelijke informatie over levering.

Uitstekend!

Duidelijke site en een snelle bezorging, TOP!

alles in orde, snel geleverd

Prima service!

Snel besteld snel geleverd. Goede prijs. Enig minpunt is dat de bestelde marineblauwe mascara niet was geseald en oud lijkt. Klonteren en is droog.

Prima levering alleen retourbeleid matig

Sterker, hoewel ik een mailtje heb gehad dat het wat langer duurt is het nu 15 december terwijl mijn bestelling is geretourneerd op 7 december. Nog geen retour betaling of bericht van levering van het juiste product

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering

Accense heeft een overzichtelijke site, alle mogelijkheden van betaling, snelle levering ( 1 dag ) en altijd voorraad. Het minpuntje is dat ik het bonussysteem niet snap. Ik heb m.i. al veel bonuspunten, maar dat zie ik niet terug op de afrekening.

's Avonds besteld, de volgende dag in huis.

's Avonds besteld, de volgende dag in huis. Supersnel geleverd en goed te volgen met de track en trace code: heel fijn!

Snel en accuraat

Snelle levering en niet duur

Erg Goed

Zeer snelle en vlotte levering. Gunstige prijs

Snelle afhandeling

Goed en snel geleverd

Goede levering mooie producten

Snelle levering . Ruim assortiment.

pima service

snel besteld door goed overzicht in de shop, levering snel en soepel

snelle service

snelle en goede service

Snelle levering, goed product, goede prijs

Heel vlug en correct geleverd.

Vlugge en correcte levering. Ben tevreden.

Snel en goed voor mijn karma

Heb je dat ook wel eens dat je je ineens heel erg zorgen maakt over de diervriendelijkheid of milieuvriendelijkheid van de dingen die je gebruikt. Ik dus wel, vooral als ik ongesteld moest worden. Ineens bedacht ik me dat er heeel veel vissen dood werden gemaakt voor omega 3 pillen en na een premenstruele huilbui bleek dat er visvrije omega 3 is. En na wat langer zoeken was het het bij Accense het goedkoopste. Hoe beter het product is voor je karma hoe duurder. Maar gelukkig kwam het heel snel, nog voordat ik ongesteld werd en dat was iig een huilbui minder.

Fast

I didn't use the product yet but the service was professional and came fast, thanks

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB