Zorgvuldige en snelle levering!

Snelle bezorging Scherp geprijsd

Product voldoet aan omschrijving en snel geleverd. Keurig en met zorg ingepakt. Jullie hebben een tevreden klant bij.

Ondanks de corona toch bezorging binnen 1 dag.

Ik wilde een product bestellen, maar helaas was dit niet op voorraad. Middels een mail te sturen, werd ik geïnformeerd wanneer het product weer leverbaar was. Inmiddels de bestelling al ontvangen en ondanks de corona en de drukte bij Post.nl toch binnen 1 dag.

PERFECT

Altijd goede ervaringen, prima webshop !

Duidelijke website en snelle levering

Goede ervaring. Alles wordt snel geleverd.

Bedrijf komt de afspraken af

Bestelling kwam dag eerder aan, dan gezegd. Goed verpakt. Geen aanmerkingen op verpakking. Uitstekend bedrijf, volgende keer koop ik er weer.

Uitstekend, volgende dag in huis.

Wel jammer dat de aanbieding van 14 stuks niquitin pleisters niet op voorraad was.

Vlot geleverd voor een lagere prijs dan andere websites

Alles geheel naar wens: bestelling plaatsen en de volgende dag wordt-ie geleverd.

Altijd keurig en snel

Altijd keurig en snel, goede service, aan te bevelen

Makkelijk bestellen en betaling

Prima geregeld, verzending volgens afspraak

Hele goed en snel bezorgd, zeer te vrede.

Hele goed en snel bezorgd, zeer te vrede.

Supersnelle levering en goede producten

Supersnelle levering en topproducten!!

vlot en zeker

Een vlotte en zekere uitvoering van mijn bestelling.

Vrijdag besteld, zaterdag in huis. Veel e-mails om je op de hoogte te houden over het leveringsproces.

Ik kende Accense niet en vind het altijd wel spannend om naar een nieuwe webshop te gaan. Hoe betrouwbaar zijn ze. Accense was de goedkoopste aanbieder in wat ik nodig had en koos daarom voor hen. Én ze zijn betrouwbaar! Alles keurig afgeleverd. Blij mee

snel te bestellen en snelle levering

erg goede ervaring ,de proukten zijn makkelijk en snel te bestellen en de volgende dag vaak al in huis,prima!

Prima afhandeling,volgende dag in huis.

Prima site en accurate afhandeling.

Alles was perfect

Alles was perfect

Adequate verwerking zonder poespas

Bestellen, betalen, een mail en de volgende dag de levering. Gewoon zoals ze beloven. Fijne webwinkel.

super!

Het product dat ik wilde hebben was n iet op voorraad. Zodra het binnen was, kreeg ik daar bericht van. Meteen besteld en de volgende dag ontvangen. Beter kan het niet.

Ervaring is goed

Prijs kwaliteit levering top

Zeer snelle levertijd!

De volgende dag had ik het pakketje in huis. Top!

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB