Makkelijk bestellen, snelle levering

Ik wist wat ik moest hebben. Dus voor mij geen zoektocht: invoeren, bestellen en bezorgd. En deze site heeft scherpe prijzen

Alles snel geregeld

Snelle en goede levering van juiste producten

Zeer goede ervaring, geweldig

Altijd zeer snelle levering van mijn gezondheid producten.

Zeer snelle levering

Uitstekende ervaring met Accense. Veel en goede producten!

kon deze oogdoekjes nergens bij een opticien kopen. Toen maar gezocht op internet. Bij Accence waren ze leverbaar. Besteld en de volgende dag reeds geleverd. Erg prettig.

Colloidal zilver water

Good website and affordable prices for anything health related.

Geweldige service.

Snelle levering, de volgende dag al in huis! Duidelijke website.

Goede website

Goede, duidelijke website. Goede communicatie over bestelling. Prijzen zijn prima.

Op tijd geleverd volgens afspraak en het juiste produkt.

Geen heen en weer overleg. Het is gegaan zoals het moet gaan.

Prima afgehandeld

Zoals altijd: op tijd en compleet geleverd

Altijd goed gegaan

Als ik bestel is het er de volgende dag. Prima!

Super happy

Snel en goedkoop

Vlotte afhandeling van mijn bestelling met een prima prisstelling.

Snel en keurig geleverd

Het product dat ik zocht was bij Accense het voordeligst. Fijn dat de verzendkosten omlaag gaan naarmate je meer besteld. Bestelling werd de volgende dag geleverd. Heel tevreden dus!

Prima service/afhandeling na verkeerde levering

Er was een deel van mijn bestelling verkeerd geleverd. Hierop heb ik een mail gestuurd die binnen een aantal uur werd beantwoord. De oplossing was dat er direct de niet geleverde goederen werden verstuurd. Dit kwam ook keurig de volgende werkdag weer binnen. Ik bestel volgende keer zeker weer hier.

Uitstekend!

Tot nog toe en erg tevreden over het bestellen en snelle levering!

Altijd snel en alles op voorraad !

Bestel altijd bij accense

Hele mooie prijs en snelle levering!

Heel tevreden. Mooie aanbieding en snelle levering.

Al vele jaren klant, altijd alles prima in orde en super snel geleverd. Gister ontving ik een potje dat tijdens transport was open gegaan. Email met foto gestuurd, vandaag direct een nieuw potje ontvangen. Grote Klasse!

Accuraat!

Soms zijn producten even niet op voorraad en kun je aangeven dat er per e-mail een bericht wordt gegeven als het weer te bestellen is! Prima dus!

Snelle service!

Hele snelle en nette servie

Super snelle service van Accense. Ik kwam erachter dat onze STOP vlooien druppels op waren voor Hondenhotel Spijkerboor, waar we standaard dit middel gebruiken. 's Middags besteld op vrijdag en zaterdag in huis! Heel fijn dat de service zo snel is dus! Ook een nette prijs, dus van mij 5*

Enorme sortering en snel

Bijna alles van Jacob Hooy op voorraad.

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB