Zeer correct

Bestelling nog steeds niet ontvangen.

bestelling nog steeds niet ontvangen. Buren weten van niks en TPG zegt dat het verlaat is terwijl op de app staat dat het bezorgd is. Terwijl op het tijdstip van bezorgen niemand thuis was.

heel goedkoop

hoi mijn produkt was het goedkoops hier dan de grote namen doen denken , bedankt en snel geleverd.

Scherpe prijzen ,snelle levering

Altijd als ik bestel de volgende dag in huis, tegen scherpe prijs.

Goede producten en snelle levering

Als ik snel iets nodig heb bestel ik bij Accense omdat ik weet dat ik het dan snel in huis heb,

Prijs en service een 10.

Snelle levering. En goede prijs.

Prima bedrijf.

Vandaag besteld, morgen in huis maken ze waar.

Snelle en adequate levering

Mijn ervaring met Accense is dat het een betrouwbare site is met het juiste product voor de 'skin care' van de puberhuid van onze dochter.

Keurig verzorgd, betaalbaar en snel!

Snelle levering. Prijstechnisch interessant.

Levering altijd zeer prompt.

Snel voor een goede prijs geleverd

Snel voor een goede prijs geleverd

Snelle bezorging

Snelle en duidelijke bestelprocedure, snelle Bezorging.

Snel

Snel

Prima word keurig volgens de aangegeven levertijd bezorgd

Paar keer al iets besteld bij Accense en alles word zonder problemen geregeld.

Snel geleverd en tevreden over bestelling

Bestelling is binnen 24 uur geleverd en producten waren gunstig geprijsd en voldoen aan de verwachting.

Alleen maar positief, prijs van het produkt is concurrerend, levering zoals beloofd binnen 1 dag, netjes verpakt. Vanaf nu op mijn shortlist als ik weer wat nodig heb. Enig minpunt, om voor graties verzending in aanmerking te komen moet je een redelijke hoeveelheid bestellen. Ik had bijna EUR 80 dus dat was geen probleem maar er zijn webshops die al eerder gratis verzenden. Aan de andere kant, daar zijn vaak de produkten weer duurder, dus eigenlijk betaal je dan indirect ook voor de verzendkosten.

Prima snelle service

Zelfs het op zondag bestelde artikel, wat ook keurig verpakt was, kon ik de maandagmiddag erna al afhalen bij het door mij opgegeven PostNL afhaalpunt.

Snelle verzending

Prima verzending van het pakketje dat de volgende werkdag binnenkwam op het PostNL-punt.

Vlugge verzending

Zeer goede ervaring

Prima winkel, snel geleverd

Prima en snel geleverd.

heel vlotte levering!

Binnen een dag had ik mijn druppels in huis. Petje af!

ALTIJD PERFECT !

Ik bestel al jaren bij Accense en altijd tot 100% tevredenheid. Van harte aanbevolen !

Heel goede ervaring. Goede producten en Super snelle levering.

Ik ben een heel tevreden klant, en word nooit teleurgesteld. Vandaag besteld volgende dag in huis.

Voordelig en snel!

Wij bestellen met enige regelmaat Nicotinell 1mg 204 stuks, omdat het per verpakking wel 8 euro voordeliger is. Vlot bezorgd en prima site.

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB