Altijd prima service

Goede scherpe prijzen, snelle levering. Top

top

snelle levering en een heel eerlijk verzendkosten-systeem.

Bestelling correct en snel geleverd

Goede en voordelige webshop, mijn bestelling werd snel en correct geleverd

Vlug en correct

Goede opvolging en vlugge levering

Mijn bestelling werd snel thuisbezorgd, helaas bleken er totaal andere artikelen in te zitten dan ik had besteld. Na een telefoontje werd alles razendsnel opgelost en de volgende dag had ik mijn juiste bestelling weer binnen. Heel goed gedaan dus!

Goed en snel

What you see is what you get!

Snelle levering en bezorging, correcte afwikkeling van bestelling, factuur en informatie aan de klant. Gewoon een bedrijf dat doet wat het belooft!

Goed en snel

Gewenste producten snel te lokaliseren en te bestellen. Deze worden vervolgens snel geleverd.

Prettig

Fijn om te bestelde producten volgende dag te mogen ontvangen.

Altijd snel verstuurd, correcte afhandeling.

Uitstekende kwaliteit

Het product was niet op voorraad maar kreeg keurig een berichtje dat het weer voorradig was Snelle levering dus prima bedrijf

Komen beloftes na ivm verzending

Mijn bestelling netjes en snel geleverd

Dit is pas de eerste bestelling

Prima ervaring

Redelijke prijzen en zeer snelle levering.

Top!!

Had eerst twijfels, maar na 1 dag had ik produkt al in huis. Super

Vlot geleverd

Na even zoeken, de voedingssupplementen besteld en de volgende dag snel geleverd

Vlotte verzending.

Ik heb hier vaker besteld, altijd oké. Het pakket de volgende dag al ontvangen.

Mijn bestelling kwam super snel binnen!

Zondag avond mijn bestelling gemaakt en maandag meteen binnen! Ook fijne producten te koop.

Ongekend snelle levering

Zondagmiddag besteld, maandag in huis. Dat beloofden ze. En ze maakten het nog waar ook! Ongekend.

Ik heb mijn bestelling gelijk de volgende ochtend ontvangen en ben zeer tevreden

Hele fijne webshop met de artikelen die ik gebruik

Duidelijke site, snelle levering

Geweldig! Snelle levering.

Vrijdag avond bestellen zaterdag in huis.. Mails ontvangen van waar pakket zich bevindt.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Snelle levering na bestelling. Helaas moet ik altijd apart om de factuur vragen want die komt standaard niet goed aan in de bijlage.

Goede service en snelle levering

Goede service en snelle levering

Snelle levering Keurig binnen 1 dag geleverd. Echter mag met er wel op letten dat het verpakte artikel goed gesloten is en dus niet kan lekken? Ondanks dat dik tevreden over de eerste keer bestellen.

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB