Goede prijzen, snelle levering en uitstekende service

Al vaak bij Accense besteld en altijd de volgende dag in huis. Één keer kwam een bestelling niet aan. Een mailtje gestuurd en direct antwoord gekregen dat het opnieuw verstuurd ging worden. De volgende dag werd het bezorgd. Probleemloos en met vertrouwen kopen dus. Dank u.

Snelle verwerking.

Snel en accuraat verwerkt. Ga zo door!!

slecht

Op 28 mei 2020 heb ik online via mediamarkt gasfornuis inventum gekocht het zou zaterdag komen maar kreeg van accense een mail zaterdag dat ze mijn bestelling zouden brengen maar ging niet door omdat het beschadigt is. Nou dit vind ik gewoon niet kunnen. Dus belde ik opnieuw vandaag media markt en zeggen ze dat accense een drukke periode van bestelling hebben. Nou ik geloof er helemaal niks van. Nooit meer ga ik bestellen via media markt allebei slechte service!!!!!

Overzichtelijke website, snelle levering, netjes verpakt.

Goede service dank u

Ben zeer tevreden

perfect !!!!

s"avond besteld en de volgende dag bezorgt in keurige verpakking !! in een woord Geweldig en precies de vitamine die ik besteld had ! vriendelijke groet, Joke

zie boven

zie boven

Goed, behalve dat het pakketje een dag later dan aangekondigd pas aan kwam. Dit kan ook aan de verzendservice hebben gelegen.

Geen op of aanmerkingen

Tol geregeld allemaal

maakt beloofde verwachting waar

duidelijk omschrijving snelle behandeling gewenste artikelen snelle levering gewoon duidelijk en niet meer franje dan nodig is

Goedkoop, snel geleverd.

Super snelle levering en met zorg en aandacht prachtig verpakt. Bestelling was ook net zo prachtig als op de afbeelding op de site.

voor herhaling..super!

zorgvuldig, spoedig, vriendelijk, zorgzaam dank!

Uitstekende snelle levering

Zeer positief

geweldig snel in huis

vind het een goede winkel

Snel bezorgd!

Perfecte, goede en snelle levering

Ik had mijn bestelling binnen 24 uur binnen. Top

Snel, goed en volgens afspraak

Ik had 5 kg vlozaad besteld en kreeg dat heel snel. Het vlozaad was keurig verpakt per kilo en zo netjes in een doos verpakt dat er geen schade kon ontstaan.

Keurig op tijd onrvangen/

Schneller Versand und super Ware

Einfach und unkompliziert Ware bestellt und zügig geliefert. Ich würde sofort wieder bei euch einkaufen, Danke :o)

Geweldig. erg snel binnen

Snelle levering, klantvriendelijk

Prima ervaring

Prima product Activo Prossupport. Scherp geprijsd. Overzichtelijke en betrouwbare website. Snelle levering, ook op Waddeneiland.

Alles gaat goed en snel.

Altijd alles netjes geregeld.

Makkelijk en vlug

Simpel bestellen,; betalen en ontvangen

Prima website met veel keuze en snel geleverd

Al langere tijden zeer tevreden klant.

11 Hesselinks Es

Borculo 7271 LB